Nu Online
Momenteel zijn er 579 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

cindy
aanpassing kleed
Hey, Ik ben enkele weken geleden mijn kleedje gaan bestellen , mijn taille en mijn heupen hebben maatje 38 maar mijn borstomtrek maatje 40. In de winkel hebben ze nu een maatje 40 besteld en gaan ze het helemaal aanpassen . Maar nu vraag ik mij af of...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 15-9-2008 13:33:41

Lieve
Bruidjurk, verschillende winkels doen en overal passen: niet onbeleefd??
Hey Bruidjes!Ik ga binnenkort op jacht naar mijn trouwjurk en dus heb ik al wat zitten rondsurfen op internet. Zo zijn er verschillende merken die ik heel mooi vind, zoals pronovias en demetrios en nog enkele. Maar al deze merken verkopen ze in ver...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 15-9-2008 11:05:59

Valérie
c'est moi wernhout (Zundert)
Hallo bruidjes,iemand ervaring met de bruidswinkel c'est moi in Zundert?Groetjes,Valérie 08/08/09
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 15-9-2008 10:58:24

Tabitha
Trouwjurk Venus Bridal prijs
Halo dames,Ik ga volgend jaar trouwen en heb een jurk van Venus Bridal op het oog. Heeft iemand ervaringen met dit merk en dan vooral wat betreft de prijsklasse van dit merk?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 14-9-2008 18:11:40

sofie
@Ellen ontwerpster Ann Huybens
Dag Ellen,Een tijdje geleden meldde je op deze site dat je een kijkje ging nemen bij ontwerpster Ann Huybens uit centrum Gent. Hoe viel het mee? HEb je een idee van de kostprijs? Zal je daar je kleed laten ontwerpen?Zijn er andere mensen die ervaring...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 14-9-2008 15:50:56

May - W.
Bruidskleed Ian Stuart Lafayette Ivory
Hey, De trouw is geannuleerd en we zijn uit elkaar.Nu heb ik alwel mijn trouwkleed in de kast hangen. Nog niet gedragen of aangepast. Het is maatje 38, maar valt eerder als een 40. Is er misschien iemand geintresseerd? Of weet iemand waar ik hem kan ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 14-9-2008 13:27:49

Cindy
okt 2009 - wanneer trouwkleed kopen?
hoi,wij trouwen 31 oktober volgend jaar. September - oktober van dit jaar komt er een nieuwe collectie uit. Is dit voor mij niet wat vroeg om al naar een bruidswinkel te gaan of kan dit al?Komen er nog collecties uit, of is dit de enige? Want ik wil ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 13-9-2008 19:32:04

KELLY
"marisma" van la Sposa
Hey,Bij het rondneuzen op internet kwam ik mijn droomkleed tegen: model "Marisma" van La Sposa. Kent iemand de kostprijs van dit juweeltje? En de eventuele levertijd voor La Sposajurken? Wij zouden nl in mei trouwen en vroeg mij af of ik mi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 13-9-2008 16:45:47

els
help ik zoek een kleed
Ik ben op zoek naar een kleed dat vooraan heel kort is en achteraan toch een beetje een sleep heeft. Ik heb er zo al wel gezien, maar dat is steeds een kort kleed met een 'jasje' erover. Dat van mij wil ik graag in 1 geheel. Kan iemand mij helpen waa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 13-9-2008 15:57:02

Stephanie
bruidsparadijs
DE grote dag 4oktober kleed besteld 27maartzou binnenkomen begin augustusbinnengekomen en kunnen passen laatste week augustusverkoopster had besloten een maatje groter te bestellen = ik zwem in mijn kleed :svriedelijke verkoopster da nemen we wel in ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-9-2008 1:21:00

Nina
Unieke trouwjurk te koop!
Dag bruidjes in spé,Ik ben ondertussen bijna 4 weken getrouwd en ik zou mijn trouwjurk willen verkopen. Ik zou het zonde vinden dat hij hier maar in de kast blijft hangen...Het is een prachtige, eenvoudige maar speciale jurk, gekocht bij Le Chap...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 11-9-2008 18:35:04

Kirsten
twijfel kleed?
hey,ik ben deze ochtend voor de 1e keer kleedjes gaan passen, bij JPC. Het is echt wel super om te doen :-)Op voorhand had ik al een kleed in mijn hoofd: met kant, en zeker niet strapless. Dit kwam ook overeen met de smaak van mijn ventje. Nu, de 1...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 11-9-2008 16:55:02

Marjan
la sposa
hallo,Ik zou graag een trouwjurk van la sposa kopen. Is er iemand die al zo een jurk heeft(tevreden?) en wat is de richtprijs ervan?Justine
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 11-9-2008 16:54:58

kathia
le chapeau
hey, weet iemand want ongeveer de richtprijs is van trouwjurken van bij Le Chapeau?groetjes, Kathia
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 10-9-2008 21:09:48

Heidi
Trouwkleed
Hey medebruiden,ik lees hier dat het trouwkleed al 7 maanden van tevoren gekozen wordt. Ik had gedacht dit 3 maanden van tevoren te doen.Is er dan zoveel werk aan???Groetjes.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 10-9-2008 19:40:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info