Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kelly
Bruidswinkel Dianna David
Gisteren ben ik langs geweest bij Dianna David voor een pasbeurt. Ik had eerlijk gezegd niet veel zin meer na al die slechte ervaringen hier te lezen op het forum. Ik was dan ook best zenuwachtig voor ik binnen ging. Dit was dus helemaal niet nodig ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 21-9-2014 13:16:41

Charlotte
Fonteinhof Borgloon
Hallo allemaal! Heeft iemand nog recent een trouwfeest meegemaakt in het Fonteinhof in Borgloon? Zijn er mensen die er afgelopen winter (november) eentje hebben gehad? Bedankt!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 21-9-2014 8:47:02

Charlotte
Trouwen in november
Hallo iedereen! Wij wilden trouwen in september 2015 maar werden verliefd op de feestzaal Fonteinhof in Borgloon en willen ons schikken naar de enkele vrije zaterdagen die daar nog zijn. Het zou dus 14 november worden! Heeft er iemand van jullie oo...
Voorbereiding Reacties: 1 21-9-2014 8:44:52

eline
iemand die mij kan helpen ?
Heej , zit met een probleem heb namelijk al 2 mails gestuurd naar het huis van de mens en krijg hier maar geen antwoord van kan het zijn dat ik de verkeerde gegevens heb of heeft iemand een telefoonnummer ben van vosselaar dus regio antwerpen wat z...
Ceremonie Reacties: 6 21-9-2014 7:35:20

Prec
kwaliteit kostuum
Beste, hoe kan je zien of een kostuum van goede kwaliteit? Ik begrijp dat er fused en canvassend kostumen zijn waarbij het laatste het meest kwaliteitsvol is. Hoe noemt dit echter in  't Nederlands?
Kledij - Bruidegom Reacties: 2 21-9-2014 0:32:56

eveline
Nieuwe trouwjurk
 Hey dames,Hoe kan ik hier een foto toevoegen? Ik heb nog een nieuwe trouwjurk te koop.Ik heb deze voor mijn bypass operatie gekocht ( veel te vroeg dus) het kleed is maat 44 en heb nu 38 teveel verschil om te laten aanpassen. bij deze...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 20-9-2014 21:19:29

Wendy
December bruidjes?
Hallo, Zijn hier winterbruidjes? :-)
Voorbereiding Reacties: 11 20-9-2014 20:24:34

Wendy
Aaahhh sleep is vuil !!
Hey dames,Ik heb mijn kleed tweedehands gekocht. Het was een heel stuk te groot en ik heb het dan door onze naaister laten innemen en onderaan langs de voorkant laten inkorten. Ik heb gemerkt dat de sleep helemaal rondom lan...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 20-9-2014 18:52:30

maude
huwelijk speech
We zin nu op zoek naar een huwelijk speech om iedereen te bedanken iemand een idée 
Voorbereiding Reacties: 1 20-9-2014 17:47:06

Annemie
hallo,
hallo iedereen,we zijn een nieuw samengesteld gezin en 30 mei 2015 gaan we trouwen.daar het voor de tweede keer is wou ik vragen of er iemand ideetjes heeft voor de uitnodigingen,misboekjes,muziek teksten.mijn kinderen zijn zoon 28 zoon25 en do...
Ideeën Reacties: 2 20-9-2014 17:35:24

Sharona
Ceremonie op verplaatsing + leeftijd getuige
Beste Medebruidjes, ik heb een vraagje rond een ceremonie op verplaatsing.... Als je wil trouwen voor de wet maar niet in een gemeentehuis, is dit mogelijk? En heeft iemand ervaring met een pastoor ofzo die dit doet op verplaatsing regio West-Vlaande...
Ceremonie Reacties: 5 20-9-2014 16:46:49

vicky
droom jurk
help! ik heb een jurk gezien op de site van cermo maar vind hem nergens anders op internet terug.kwestie van prijzen te kunnen vergelijken.kan iemand mij helpen? er staat jolie sposa bij maar vind er niks van terug!model is van voor kort,achter lang.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 20-9-2014 15:14:02

Wendy
Iemand mooie paraplu te koop
Hallo,Is er iemand die mss een mooie paraplu verkoopt met just married op of een ander leuk tekstje?Ik ben ook nog opzoek naar een winter bolero. Laat maar komen :-)  
Kledij - Accessoires Reacties: 7 20-9-2014 12:58:23

jasmine
Probleem met getuigen
Hallo, Volgend jaar trouwen wij en heb ik besloten om mijn broer als getuige te vragen. Ik heb 2 vriendinnen die elkaar niet kunnen uitstaan. Ik wou graag 1 van hun als 2e getuige vragen omdat zij er altijd voor me geweest is en me door en door kent...
Voorbereiding Reacties: 5 20-9-2014 12:55:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...