Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Sarah
ringkussen / gastenboek
Hallo iedereen!Nog 21 dagen te gaan en ik moet dringend werk maken van de details. Zo heb ik nog steeds geen ringkussen of gastenboek. En ik heb totaal geen idee waar ik die kan vinden.. Weet iemand winkels waar dat gekocht kan worden in West-Vlaande...
Andere Reacties: 5 26-7-2008 21:18:38

Farah
Winkel Farah Love een aanrader
Allen, lang ben ik op zoek geweest naar een geschikte bruidsjurk en had van velen horen zeggen dat ik zeker een kijkje moest nemen bij Farah Love in zwijndrecht. Na vele andere zaken bezocht te hebben heb ik hier mijn droomjurk echt wel gevonden. ...
Andere Reacties: 8 26-7-2008 19:12:03

Kristien
Bruid is groter dan bruidegom...
Hallo iedereen! Heeft er nog iemand van jullie volgend "probleem": ik ben namelijk groter dan mijn toekomstige! Zonder schoenen is het verschil 2 cm maar nu heb ik schoenen gekozen (en mijn jurk is er op afgestemd qua lengte) met een hak ...
Andere Reacties: 12 26-7-2008 13:51:43

kim
begroeting receptie
Wij geven eerst een receptie en 's avonds een avondfeest voor andere genodigden. Hoe begroeten jullie de gasten op de receptie? Gaan jullie met de ouders op een rijtje staan om zo iedereen een handje te geven? Sta je dan niet de hele receptie handjes...
Andere Reacties: 8 26-7-2008 12:29:29

KATLEEN
trouw
Vandaag is het de dag!!! Hopelijk blijft het droog.Katleen
Andere Reacties: 10 26-7-2008 8:07:07

inneke
Districtshuis Deurne te Antwerpen
Hallo,Kent er iemand het districtshuis van Deurne te Antwerpen? Misschien bruidjes die er al getrouwd zijn ondertussen? Zou graag weten waaraan ik me kan verwachten...Groetjes!Inneke
Andere Reacties: 3 26-7-2008 0:12:57

Heidi
ontwerp(st)er bruidsjurk gezocht
Ik ben op zoek naar een betaalbare bruidsjurk. Wie kan er mij goede en tegen een schappelijke prijs ontwerp(st)ers van bruidsjurken aanraden? Alvast bedankt
Andere Reacties: 0 25-7-2008 23:11:37

Heidi
ontwerp(st)er bruidsjurk
Ik ben op zoek naar een betaalbare bruidsjurk. Wie kan er mij goede en tegen een schappelijke prijs ontwerp(st)ers van bruidsjurken aanraden? Alvast bedankt
Andere Reacties: 0 25-7-2008 23:10:22

Sophie
Openingsdans
Andere Reacties: 0 25-7-2008 23:06:52

Stefanie
Opgelet met Drukkerij Hamerlinck (Zelzate) !!!!
Nu onze uitnodigingen eindelijk verstuurd zijn wou ik toch even mijn hartje luchten over de miserie die we hadden met onze uitnodigingen.We kozen Drukkerij Hamerlinck in Zelzate na een beurs in Den Hof. We kregen er korting en het was dichtbij, dus v...
Andere Reacties: 3 25-7-2008 23:02:38

Annelies
Morgen is het zover
Hoi iedereen,morgen is het eindelijk zover,onze grote dag. Ben blij dat het zover is want heb serieus lopen stressen deze week:-) en is eigenlijk nog niet over. Ik slaap vannacht terug in mijn oude bedje bij mijn ouders en hoop dat ik wat zal kunnen ...
Andere Reacties: 7 25-7-2008 21:29:04

kitty
trouwjurk
heyik heb een hele mooie trouwjurk gevonden op het net.van mathyro .een extravagante 2-delige bruidsjurk die bovenaan assymetrisch is.weet iemand of dat die duur zijn?
Andere Reacties: 7 25-7-2008 21:13:43

veronique
bridezilla
Hoi allemaal,Ik trouw op 080808 en ik begin stilaan stress te krijgen. Hoewel alles bijna geregeld is, heb ik slapeloze nachten achter de rug en heb ik last van humeurswisselingen. Vandaag kwam mijn mama met het idee om dikkere servietten te kopen ...
Andere Reacties: 8 25-7-2008 17:42:44

ulrike
Kaars
Hoi,Heb vorige keer een paar goeie adressen doorgekregen van huwelijkskaarsen maar ik vroeg mij af hoe lang op voorhand je de kaars moet bestellen. Er is nl nog een winkel vlakbij waar we wonen waar we graag eens zouden gaan kijken maar die zijn in v...
Andere Reacties: 2 25-7-2008 17:14:22

Katrien
originele geschenken
Heeft iemand een idee voor een goede winkel waar je geschenken voor de getuigen kan halen? Voor onze ouders hebben we al een leuke foto van ons genomen en op canvas laten drukken. Voor de getuigen willen we echter vb. een gepersonaliseerde wijnset ...
Andere Reacties: 3 25-7-2008 16:16:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...