Nu Online
Momenteel zijn er 522 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Nele
Trouwjurk
Hallo bruidjes,Ik trouw op 25 april 2009 en nu was ik graag mijn trouwkleed gaan kiezen. Ik zou graag eens willen gaan kijken bij Couture Rachel in Temse. Nu volgens de site moet je een afspraak maken, dit heb ik dan ook gedaan, maar de dame aan de t...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 10-9-2008 13:39:08

Kirsten
nieuwe collectie al in de winkels?
hey bruidjes,morgen is het zover, dan ga ik voor de 1e keer op zoek naar een kleedje! Morgen naar JPC Collections, en dinsdag naar Maxim's Couture in Mechelen.Nu vrees ik dat ik misschien te snel ben geweest, weten jullie of de nieuwe collecties al ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 10-9-2008 13:38:27

Edwin
modeshow scarpellini
op de website van Scarpellini :Bruidsmodeshow Scarpellini OostendeZondag 9 november 2008Enkel op reservatieschijnt echt de moeite te zijn.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 10-9-2008 8:39:51

an
Nu trouwkleed kiezen??
Op vrijdag 11 september treden wij in het huwelijk nu vroeg ik mij af moet ik nu al beginnen rondkijken en afspraken maken om te gaan passen of heb ik nog tijd genoeg??(ik zou graag een ian stuart hebben)
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 9-9-2008 21:41:07

Jill
maggie sottero jurk
Hallo,Weet iemand wat de richtprijs is van een maggie sottero jurk?Is de nieuwe collectie al ergens terug te vinden op internet?Groetjes,Jill
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 9-9-2008 11:48:28

Vicky
Droogkuis voor kleed
Dag bruidjesVoorbije zaterdag had ik de mooiste dag van mijn leven.Al pikt het nu wel om mijn jurk te zien hangen :binnenkant vol schmink, sleep vol zand..ik wil er dus zo snel mogelijk mee naar de droogkuis.Probleem is dat deze droogkuis echt wel in...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 9-9-2008 10:50:55

Joke
@Lientje met kleed van Pierre-Yves
Dag Lientje, ik las dat je de kleedjes uit de meeste collecties te frivool vond maar toch een kleedje hebt gevonden. Kun je mij misschien vertellen van welk merk jouw kleedje is ? Ik ben ook naar zoiets op zoek, ben onlangs voor de eerste keer gaan p...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 9-9-2008 8:27:58

Patricia
Wanneer is normaal eerste pas?
Goeiemorgend bruidjes!Ik ben in januari in Le Chapeau mijn kleedje gaan bestellen voor onze trouw in februari. Ze hebben mij toen gezegd wanneer ze mij zouden opbellen voor de eerste pas, en nu ben ik dat natuurlijk vergeten. We zijn ondertussen sept...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 9-9-2008 8:06:47

Lien
Bruidswinkels Oost-Vlaanderen
Hoi hoi!Mijn verloofde en ik trouwen op 01/08/2009, dus wordt het stilletjesaan tijd dat ik de jurk van dromen vind. Sommigen vinden in de eerste winkel onmiddellijk hun zin, maar ik ken mezelf op gebied van kledij (ik zag trouwens tot nu toe nog gee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 8-9-2008 13:37:29

cien
ebay kleedjes uti china
hey girlsebay staat vol met supermooie kleedjes die worden nagemaakt in china voor een onnozele prijs....tuurlijk ziet dat er heel verleidelijk uit ma kan je al raden dat de kwaliteit niet zo super gaat zijn...heeft er hier iemand al ervaring mee of ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 7-9-2008 20:48:45

Evi
ervaring met bruidswinkel Pierre-Yves Aalst
ik raad niemand de bruidswinkel Pierre-Yves aan te Aalst, niet professioneel, boertig! als je snel kiest en niet teveel vragen stelt kan er een kleine glimlach af! GEEN aanrader, daarentegen Le Chapeau in Antwerpen is heel leuk!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 7-9-2008 18:26:06

marjan
bruidsjurk
oeps 2009 dus....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 7-9-2008 17:42:14

marjan
bruidsjurk
hey bruidjes,Weet er iemand op welke site je de nieuwe collectie 2209 van linea raffaelli zien??op hun eigen site is het nog de vorige collectie....groetjes marjan
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 7-9-2008 17:41:29

Gwendolyn
Naaister gezocht
Hallo iedereen!Ik ben van in de omgeving Limburg (Eksel) en ik ga volgend jaar trouwen. Ik ben op zoek naar een hele goede naaister die me een kleed dat ik mooi vind kan namaken.Iemand die me kan helpen?Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 7-9-2008 16:32:28

Anja
Prinsesje met aardappelzak
Hallo,Ben gisteren voor de eerste keer kleedjes gaan passen en moet zeggen dat het wat teleurstellend was. Ik heb blijkbaar maat 34 in bruidskleren met als gevolg dat de pasmodellen, die maat 38 of 40 waren, echt koeien te groot waren ! Hoe kun je je...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 6-9-2008 9:22:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info