Nu Online
Momenteel zijn er 609 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

Edith
koffietafel!!
hoi,even mijn beklag doen. Wij gaan 's middags een tuinfeest geven met soep, broodjes en taart voor de suite. 's avonds geven we in een feestzaal koud en warm buffet voor iedereen. Nu vindt mijn moeder dat dat tuinfeest meer weg heeft van een koffiet...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 18-8-2007 9:49:55

Melissa
feestzaal vlaschaard, hof van nassau of salons mantovani
Hey, wij trouwen volgend jaar 28-05-2008 en gaan maandag kijken naar een zaal. Onze voorkeur gaat uit naar salons mantovani in oudenaarde maar het zou wel in zaal paola zijn (de oudste), aangezien de andere reeds volzet is. Heeft iemand hier ervaring...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 18-8-2007 9:32:44

Evy
feestzaal 'Overeinde' As
Hoi,heeft er iemand ervaring met feestzaal 'Overeinde' in As. Wij vonden dit wel een geschikte zaal, maar vragen ons af hoe het eten daar is?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 18-8-2007 8:24:11

katleen
feestzaal 't fijn genoegen sint-truiden
Allemaal, wie heeft er hier zijn feest gegeven ? Is dit een aanrader ?mvg,Katleen
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 17-8-2007 21:54:44

Jennifer
rustenburg te brugge
heyla iedereen, vandaag zijn we naar rustenburg gaan kijken te sint-pieters in brugge. Is er iemand die daar al een feest bijgewoond heeft of er zelf zijn feest zal doen?Ik had graag wat meningen gehoord over deze zaal. groetjes jennifer,alvast bedan...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 17-8-2007 15:03:50

Sylvie
feestzaal gezocht
Heykes,M'n vriend en 'k trouwen volgend jaar en zijn volop op zoek achter een mooie feestzaal. Iemand suggesties voor de streek rond Brugge aub? Wij zijn op zoek naar een gezellige, romantische zaal met een mooie tuin en lekker eten.
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 17-8-2007 13:40:41

tania
monasterium
Graag zouden we ons feest laten doorgaan in het monasterium. Spijtig genoeg moet na 3 uur de muziek naar 60 db. Dat lijkt me redelijk stil. Is er iemand zijn feest daar ook heeft georganiseerd en hoe hebben jullie dat ervarengroetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 16-8-2007 13:46:55

Tineke
Feestlocatie in de buurt van Leuven
Hallo allemaal,Wij trouwen in de zomer van 2008 en willen een klein en intiem feest geven.Nu zoeken we dus en locatie die geschikt is voor kleine feesten tussen de 30 en 40 personen. We willen een receptie in een rustige romantische tuin en een avond...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 16-8-2007 11:21:31

Valerie
mooie locatie in de buurt van Antwerpen
Hallo,Mijn vriend en ik trouwen volgende jaar in juli en zijn al ijverig op zoek naar een mooie locatie. Nu hebben wij iets unieks in gedachten met zeker veel groen in de omgeving waarbij de locatie de mogelijkheid geeft om zowel alles buiten te doen...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 15-8-2007 17:59:35

ingrid
feestzaal de waterhoek grazen - aulnenhof te walshoutem - gastromik te sint-truiden
wij gaan volgend jaar in de zomer trouwen en zijn op zoek naar een feestzaal.Zijn er personen die reeds een huwelijksfeest hebben gehad in de feestzaal de Waterhoek te Grazen (Geetbets) of het Aulnenhof te Walshoutem (Landen) of de Gastromik te Sint ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 15-8-2007 16:34:33

Kobe
't Speelhof Sint-Truiden
Hallo,heeft er iemand ervaring met de feestzaal 't Speelhof in Sint-Truiden?bedankt voor je reactie!
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 15-8-2007 12:42:43

Evelyn
Gezocht:feestzaal met karakter WAASLAND
Dag mede-brides-to-be :)Fantastisch toch... Als kleine meid fantaseer je volop over die grote dag waarop je toch wel even prinses mag zijn. En dan is het moment er: de tijd waarin je die grote dag begint te organiseren.Wij zitten momenteel bij stap 1...
Locaties - Feestzaal Reacties: 14 15-8-2007 12:14:39

Patricia
Ten Dauwe Aalter
Hallo, wie gaf z'n feest in Ten Dauwe of was er reeds te gast? Wat vonden jullie ervan? Was het verzorgd? Verliep alles oke? Was het lekker? ..... We zijn gaan kijken en mijn eerste indruk is vrij positief maar ik zou toch graag wat meningen en ervar...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 14-8-2007 14:59:09

Tine
Feestzaal in Limburg
Hallo! Wij willen graag trouwen in juli of augustus 2008 en zijn volop op zoek naar een geschikte feestzaal (70 personen). Weet iemand een leuke feestzaal tussen Maaseik en Hasselt? (of daar ergens in de buurt?) We zijn wel op zoek naar budgetvriende...
Locaties - Feestzaal Reacties: 16 14-8-2007 12:39:20

Patricia
ervaringen Valkenbulcke & Ter Mude
hallo, kan iemand me iets vertellen over ervaringen met Valkenbulcke in Merendree of Ter Mude in Knokke?bedankt.
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 12-8-2007 16:53:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info