Nu Online
Momenteel zijn er 265 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Evelien
Mijn hart luchten
Beste bruidjes (en bruidegommen) Zoals hierboven geplaatst wil ik even mijn hart luchten. Deze middag namelijk te horen gekregen (en nadien ook gelezen) dat ze staken bij Iberia. Nu hadden we onze huwelijksreis geboekt naar Sevilla en vliegen we met...
Voorbereiding Reacties: 3 16-4-2012 13:57:33

Stefanie
De uitnodigingen zijn er!!!!!! :D
Jippieeeeee   Met nog 102 dagen op de teller zijn ze wat vroeg gearriveerd, maar ik ben supercontent!! Ik had de kaarten bij CardXL besteld en ik kan hun service enkel aanraden :-) Aangezien we begin mei samenkomen met mijn papa zijn k...
Voorbereiding Reacties: 0 16-4-2012 13:31:27

dorien
nog 8 nachten werken en verlof!
jaja :) vanavond begin ik weer met de nacht. vorige keer was het nog 15 nachten toen ik begon ... nu nog 8! en van den 24ste verlof :) dat laat ook wel blijken dat den trouw zéér dicht bij komt!!!
Voorbereiding Reacties: 1 16-4-2012 13:20:39

Emy
de ene tegenvaller na de andere...
Het steekt allemaal een beetje tegen de laatste dagen... Het lijkt alsof alles fout loopt. Ik was zo blij dat we een kostuum voor mijn ventje hadden gevonden dit weekend (kostuum + hemd + das + speciaal gillet + schoenen en kousen) en de ringen hebb...
Voorbereiding Reacties: 6 16-4-2012 11:55:10

Tine
Zaterdag vrijgezellen gehad!!!
Zaterdag heb ik mijn vrijgezellen gehad en het was SUPER!!! Om 17u was mijn zusje bij mij en ze heeft mij geschminkt helemaal daarna kreeg ik mijn kleding.  Een kleed vol pailetten, ik was juist een wandelende discobal (ik hou nogal van glitter...
Voorbereiding Reacties: 2 16-4-2012 10:29:01

Ann
Schoonfamilie Grrrr!!!!!!
Gisteren feestje gehad voor oudste zijn verjaardag en het ging over trouw. Mijn familie was er gezellig over bezig dat ze allemaal nieuw kostuum/outfit hadden gekocht. Mijn schoonpa zo van: ik heb nog wel iets in de kast hangen. Mijn schoonzus: wij h...
Voorbereiding Reacties: 4 16-4-2012 10:15:53

Charlotte
Joepie Zaterdag is het onze vrijgezellen!!
Kijk uit naar volgende week zaterdag , dan start om 16 uur voor mij mijn vrijgezellen. Kijk er echt naar uit zo een weekje voor de trouw toch tijd vinden ( moeten vinden :o) misschien ) om wat te ontspannen. Mijn getuigen en tevens mijn beste vriendi...
Voorbereiding Reacties: 3 15-4-2012 22:18:27

Linde
cold feet... trouwen en wat dan?
Het moest ervan komen. Ik, de eeuwige controlefreak, begint te twijfelen. De voorbije twee jaar zijn we enkel en alleen bezig geweest met onze trouw en ons huis. Ons huis zal tegen onze trouw af zijn. We verhuizen normaal een week voor de trouw....
Voorbereiding Reacties: 7 15-4-2012 21:38:15

tiffanie
Leuke vooruitzichten!
Hallo allemaal,  Met nog 103 dagen op de teller, hebben wij steeds meer en meer leuke vooruitzichten! Nu donderdag mag ik voor mijn proefkapsel! Spannend! Binnen paar weken, op 5 mei, hebben wij onze vrijgezellen! :-) Ik kijk er zoooo naar uit...
Voorbereiding Reacties: 2 15-4-2012 21:25:30

Charlotte
Vraagje cadeau ouders en getuige.
Met nog 12 dagen op de teller komt onze grote dag zeer snel dichtbij :o) Nu hebben wij voor onze ouders en getuige een cadeau voorzien voor op het feest. Nu wanneer wordt dit juist afgegeven tijdens de speech of ergens tussen het eten? Want heb hier ...
Voorbereiding Reacties: 8 15-4-2012 21:13:04

Lies
Update knutselwerkjes
 Hoi meiden! Met nog 124 dagen op de tellere, kwam mijn mama me even helpen om de uitnodigingen vrijwel allemaal af te krijgen, en dat zijn ze dus ook bijna, ik ben echt tevreden! Ook de bloempjes voor mijn zelfgemaakt boeket krijgen stilaan...
Voorbereiding Reacties: 10 15-4-2012 20:08:11

vanessa
Nog 66 dagen
Checklist Nog 66 dagen te gaan, en we zijn super goed op schema Mijn aanstaande zijn outfit klaar, Voor mij nog enkel kousen en kousenband, kids klaar op één hemd na. Uitnodigingen gaan morgen de post op, menu kaarten klaar. Geschenken ...
Voorbereiding Reacties: 6 15-4-2012 19:11:03

treesje
bratislava
hallo, heeft er iemand ervaring met Bratislava?? Heb een prachtig hotel daar gevonden (flairactie) en zou daar een paar dagen naartoe willen als wijze van huwelijksreis maar weet niet of er daar iets te zien is! dank je wel voor de hulp!!
Voorbereiding Reacties: 4 15-4-2012 17:54:48

pit
SUPER TOFFE vrijgezellendag!!!
Hey bruidjes, Hier mijn verslagje van mijn vrijgezellendag waar ik toch wat zenuwen voor had maar het is allemaal super goed meegevallen.Ze hebben zich volledig aan mijn eisen gehouden. Geen stomme belachelijke verkleedpartijen met opdrachtjes.Om 12u...
Voorbereiding Reacties: 6 15-4-2012 13:47:40

Alessia
Onverwachte eerste pas was perfect!
Hoi allemaal, mijn dagje is vandaag al super goed begonnen! Begeleid door al die fluitende vogeltjes vertrok ik om 09.00u naar de bruidswinkel voor mijn eerste pas. Geheel onverwacht aangezien ze eerst eind juni/begin juli hadden gezegd! Gisteren be...
Voorbereiding Reacties: 3 15-4-2012 11:14:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...