Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 601 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
390
391
392
393
394
395
396
397
398
399
...
Volgende
Laatste
sylvia
Bruidsjurk Les Mariées d'Elodie, Parijse collectie 2008
Hallo, ons trouwfeest is achter de rug en mijn prachtige bruidsjurk is te koop! Het is een ivoorkleurig, romantische jurk, maat 42 en niet geretoucheerd. Het is gereinigd in de droogkuis en in perfecte staat. Wie interesse heeft, mag altijd een mailt...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
2-9-2008 13:08:04
Kirsten
wanneer afspraak maken voor passen trouwkleed?
hey,na het lezen van wat berichtjes hier begin ik een beetje zenuwachtig te worden :-).We trouwen in mei volgend jaar, en ik had gedacht om in oktober een kleedje te gaan zoeken. Hoe lang op voorhand moet je bij Le Chapeau, JPC Collections, etc een ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
2-9-2008 10:47:34
Rob
TE KOOP Bruidsjurk Les Mariées d'Elodie
Hallo, ons trouwfeest is achter de rug, mijn bruidskleed is te koop! Het is een ivoorkleurig kleed, maat 42 en niet geretoucheerd, dus in originele staat. Het is gereinigd in de droogkuis en in perfecte staat. Foto's vind je op ebay: http://cgi.benl....
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
1-9-2008 17:47:39
Laura
Tijd passen trouwkleedje
Hey,Ik heb net gebeld met le chapeau om een afspraak te maken en op 7/11 zal ik daar dus een namiddagje vertoeven :)Maar ik had verwacht dat zij zou zeggen vanaf 11u ofzo maar zij stelde 15u voor! Is 3u niet wat kort voor het passen van trouwkleedjes...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
1-9-2008 14:22:44
annelies
merk trouwkleed
Hallo,Had graag eens al de verschillende merken van trouwjurken geweten. Om daarna eens goed te googlen.Ik vind het nog een beetje te vroeg om al voor een trouwjurk te gaan kijken maar vind het leuk om al eens wat rond te kijken. Ben ook al benieuwd ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
16
1-9-2008 12:29:16
veronique
TE KOOP Trouwkleed Rembostyling Assisi collectie 2008
Dag bruidjes,Mijn trouwdag op 080808 was fantastisch! Spijtig genoeg is het alweer voorbij... Het kleed dat ik droeg vond iedereen zeer mooi omdat het eenvoudig, maar toch iets speciaals had. De top heeft twee halters met steentjes, eentje rond de ne...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
31-8-2008 21:49:33
Gwendolyn
prijs trouwjurk
Iemand enig idee hoeveel een trouwjurk van garamaj kost?op internet vind ik nergens prijzen. iemand die een site weet waar je prijzen van diverse merken trouwjurken kan vinden?alvast bedankt!!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
31-8-2008 20:13:17
vanessa
trouwjurk
Hey,Ik heb vrijdag mijn eerste bruidswinkel gedaan en heb mijn kleed gevonden.Het is een prachtig kleed, het is er eentje van Cymeline. Ik ben naar Outlet La Sposa geweest. De kostprijs is minder dan de helft of in een gewone bruidsboetiek. Het is er...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
31-8-2008 17:02:38
Floddermousie
Bruidskleed gekozen bij Maxims' Couture
Hallo iedereenDeze week ben ik samen met mijn moeder en mijn schoonzus eindelijk mijn trouwkleed gaan kiezen. We zijn naar Maxims' Couture in Aarschot gegaan en ik ben heel tevreden over deze winkel.Langs buiten lijkt deze winkel niet zo groot maar z...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
31-8-2008 12:59:06
Ilse
Ian Stuart - SANCERRE
Wie is er reeds getrouwd in de trouwjurk van Ian Stuart - SANCERRE? Ik mag binnenkort gaan passen ... maar zou er al graag 'live'-foto's van zien? De foto's op de website vind ik nogal donker. Waren jullie tevreden over deze jurk?LiefsIls
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
30-8-2008 19:38:32
Nadia
2 trouwjurken inéén
Hallo, mijn kerkelijk huwelijk is pas voorzien voor 06/08/10; nog eventjes maar ik ben er stilletjes aan toch mee bezig. (als het lukt trouwen we volgend jaar al voor de wet op de Dominikaanse Republiek). Maar ik heb een jurk in gedachten : voor in ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
30-8-2008 1:05:37
Wendy
Blij met bruidsjurk
bruidjes , ik ben zo ontzettend blij!Ik moest vandaag voor de eerste en meteen ook laatste pasbeurt gaan en het is gewoonweg PERFECT!!!! Hoe bang ik ook geweest ben, was nergens voor nodig. Het zat nog steeds schitterend enkel nog achteraan wat meer ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
29-8-2008 18:34:44
Wendy
Merken Farah Love
Ik heb vorige week mijn jurk bestelt bij Farah Love maar ik heb niet naar het merk gekeken, weet er iemand welke merken ze daar verkopen? Binnen 2 weken mag ik wel nog is effe terug om 't nog is te passen en een foto te nemen, maar ik zou 't nog is ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
29-8-2008 18:11:30
Sofie
Romantica of Devon - Pure Bridal
Hoi iedereen,Heb hier al veel gelezen over trouwjurken, maar nog nooit over Romantica bij Devon.Ben toevallig op volgende site gebotst : www.pure-bridal.co.uken die stijl van jurken ligt mij wel.Kent hier iemand Romantica by Devon en heeft iemand ook...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
29-8-2008 14:30:53
annouschka
bruidscollecties 2009
Joepie,maandag ga ik een jurk kiezen, al had ik graag wat nieuwe collecties al bekeken maar vind er voorlopig geen op het internet.En Debbie, ik ga naar E&R hé, kriebels in mijn buik, niet te geloven gewoon!!!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
12
29-8-2008 10:11:17
Eerste
Vorige
390
391
392
393
394
395
396
397
398
399
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Joshua D'hondt Photography
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info