Nu Online
Momenteel zijn er 317 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

treesje
stadhuis ninove
dag bruidjes, iemand ervaring met het stadhuis van ninove?? Heb de indruk dat er daar maar weinig kan en mag. wil graag wat muziek bij het binnenkomen en ondertekenen enzo maar dat kan precies niet!! groetjes
Voorbereiding Reacties: 2 13-4-2012 17:28:28

Charlotte
Mosschien een goede site voor bruidjes die hun misboekje nog moeten maken!
http://sint-paulusparochie.be/scharniermomenten/huwen_voorbereiding
Voorbereiding Reacties: 3 13-4-2012 13:00:47

Vanessa
Stel ik mij nou echt zo aan?
Gisteren een woordenwisseling gehad met mijn moeder ivm de trouw. Mijn zus is zwanger en zal uitgeteld zijn tegen de trouw. Dus die zal zeer waarschijnlijk niet komen. Nou zei mijn moeder gisteren dat zij en mijn stiefvader waarschijnlijk wel h...
Voorbereiding Reacties: 20 13-4-2012 12:38:35

dorien
helse bruiden
als je naar dat programma kijkt dan voel ik mij toch goed. ik heb stress en dacht dat ik al erg was maar ... met helse bruide vergeleken toch altijd een zeer groot verschil!!!
Voorbereiding Reacties: 12 13-4-2012 12:35:33

Linda
STRESS STRESS
Hallo bruidjes Met nog 28 dagen op de teller begin ik toch al wat nerveus te worden! Ik heb het gevoel dat ik nog 1001 dingen moet regelen, hebben jullie dit ook? Ik denk dat ik na onze trouw 10 kg zal afvallen van de stress die wegvalt. Ik wil alle...
Voorbereiding Reacties: 4 13-4-2012 10:51:08

Sara
Paarse decoratie, loper, papier, ...
Dag allemaal.. Aangezien onze inrichting thuis ook wit-paars is, zouden deze kleuren ook het thema zijn voor onze trouw. Heeft iemand nog paarse decoratie (van eigen trouwfeest bijvoorbeeld) of originele ideeën i.v.m. deze kleuren en...
Voorbereiding Reacties: 16 13-4-2012 10:13:59

Jana
aaah nog 21!
beste bruidjes en gommen, bij ons staat de teller op 21! echt freaky eigenlijk! het besef dat het echt wel dichtbij komt! natuurlijk hier en daar nog wat te regelen zoals de misboekjes drukken en de feestreglementjes mooi maken! en ook de versieringe...
Voorbereiding Reacties: 13 13-4-2012 8:24:04

Tine
Nachtmerrie gehad
Met nog 42 dagen op de teller heb ik vannacht een nachtmerrie gehad (niet mijn eerste, wel mijn ergste tot hiertoe) Ik geraakte gisterenavond niet in slaap want ik was aan het piekeren over de trouwdag.  Wie rijdt er met wie mee, hoe vanui...
Voorbereiding Reacties: 3 13-4-2012 8:07:43

stephanie
bijna zover!!!
Nog 10uurtjes en half tegaan en dan ben ik een getrouwde vrouw. Super zenuwachtig :-)
Voorbereiding Reacties: 17 13-4-2012 0:57:44

Leen
heb met vergist in keuze getuigen
had het aan toen een half jaar geleden aan dacht ik mijn beste vriend gevraagd om getuige te zijn en zijn vriend getuigen te zijn van mijn husband to be maar de laatste maanden horen we hen niet of weinig en als we zelf contact zoeken hebben ze nooit...
Voorbereiding Reacties: 8 12-4-2012 19:34:12

Titia
ringen
Zo blij :) Telefoon gekregen dat we zaterdag de ringen mogen gaan halen!!! Super benieuwd. We hebben ze laten maken, mijn ring was al zeer goed hopelijk die van mijn toekomstige ook :)
Voorbereiding Reacties: 2 12-4-2012 17:18:11

Ann
Weer wat minder werk...
Heeey, Hier hebben we nog 99 dagen op de teller! Vorige week eindelijk de dassen gevonden die we nodig hadden en de manu gaan vastleggen in de feestzaal. Dinsdag mochten we de laatste details gaan bespreken voor de bloemen. Gisteren zijn we om onze ...
Voorbereiding Reacties: 0 12-4-2012 15:10:46

Nele
hoeveel bedankjes?
Ik vroeg me af hoeveel bedankjes ik moet voorzien. We hebben een receptie van ongeveer 100 man, dan 30 om te eten en nog eens 30 voor dansfeest. Voorzien jullie bedankjes per koppel of per persoon?
Voorbereiding Reacties: 11 12-4-2012 14:18:27

veerle
zooo vervelend...
pff had al stress maar nu nog erger. even vertellen op mijn vrijgezellendag ben ik `snachts op de dansvloer uitgegleden en op elleboog gevalle. dag erna nr spoed niet gebroken maar zwaar gekneusd luidde hetr daar. oef 10 dagen later nog steeds pij...
Voorbereiding Reacties: 2 12-4-2012 12:41:15

Sarah
En de miserie begint...
Hmmm....de miserie is begonnen. Even het verhaalke schetsen, dus we hebben onze uitnodigingen klaar en zijn ze beginnen uitdragen. We hebben selectief geweest en geen neven en nichten op het avondfeest uitgenodigd maar wel op de receptie, want anders...
Voorbereiding Reacties: 14 12-4-2012 11:53:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...