Nu Online
Momenteel zijn er 334 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Rebecca
Zaterdag is het zover!
Hey allemaal! Zaterdag is het dan eindelijk zover: ons huwelijk op het gemeentehuis en meteen ook deel 1 dus van onze trouw (volgend jaar voor de kerk en met groot feest). Ik had het niet verwacht maar ik word toch wel wat nerveuzer nu de dag na...
Voorbereiding Reacties: 11 12-4-2012 11:43:08

Melissa
Ondertrouw...Check!
Hey bruidjes! Net terug van het gemeentehuis se! Ondertrouw is ok, trouwboekje is betaald! We hebben een papier meegekregen waar we nog wat persoonlijke info kunnen opschrijven zodat de burgemeester het wat persoonlijker kan maken. Er is ook ruimte...
Voorbereiding Reacties: 10 12-4-2012 10:21:05

Patrizia
Nog een vinkje erbij... :-)
Hoi hoi!! Vandaag weer wat van de lijst kunnen schrappen... met de mama naar de bloemiste geweest en hebben eindelijk alles vastgelegd wat dat we wilden! Ons boeketje voor volgende week (20 april) dan trouwen we voor de wet en al de rest voor onze gr...
Voorbereiding Reacties: 1 11-4-2012 22:55:02

Daphné
Ringen kiezen bij Perles D'amour!
Zondag mogen we onze ringen gaan kiezen bij Perles D'amour!! Nog mensen die daar hun ringen gaan kiezen zijn??
Voorbereiding Reacties: 1 11-4-2012 20:35:11

stephanie
Gezocht: Presentatiestuk bedankjes
Hallo! Als bedankje hebben wij plexi hartjes gevuld met harten suikerbonen en rijstsuiker als opvulling. Maar nu vinden we maar geen goed idee om die te kunnen presenteren op ons huwlijk. Iemand een idee? we hebben +- 200 stuks Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 3 11-4-2012 19:44:00

Charlotte
Help ik word een bridezilla!!!!
Voorbereiding Reacties: 12 11-4-2012 19:30:41

dorien
huwlijksgeloften
de eerste waren blijkbaar te lang (in totaal een 20 lijnen in word-document). nu dus wat korter geschreven... was niet zo leuk om te doen maarja hopelijk wordt het deze keer goedgekeurd!
Voorbereiding Reacties: 2 11-4-2012 18:19:48

Jurgen
Trouwringen!
Hoi allemaal, Gisteren kregen we bericht van de juwelier dat de trouwringen af waren. Wij hebben zelf een ontwerp laten maken en oud goud afgegeven zodat hij deze zou kunnen gebruiken. Ze zijn suppermooi en spotgoedkoop. Doordat er oud goud over was...
Voorbereiding Reacties: 1 11-4-2012 16:38:49

Bruidje
Zenuwen beginnen te komen...
Hoi lieve bruidjes, Aanstaande zaterdag staan er nog slechts 2 weken op de teller... Alles is zo goed als klaar, er moet enkel nog kleine details worden geregeld. Ik krijg echter enorme zenuwen als ik naar buiten kijk en het slechte weer zie... :-( I...
Voorbereiding Reacties: 19 11-4-2012 16:24:07

Melissa
Trouwringen..Check!
Wij zijn vandaag eens gaan piepen bij juwelier Richard, in Willebroek.. Supervriendelijke mensen, veel keuze, veel uitleg gekregen.. We hadden ook zelf wat oud goud mee, dat zal worden gebruikt om mijn ring mee te maken. We hebben uiteindelijk gekoz...
Voorbereiding Reacties: 6 11-4-2012 16:07:29

Claudia
Alternatieve huwelijksviering / De Mens
hallo iedereen, Op ons 'to-do-lijstje' zijn we nu aan de huwelijksviering toegekomen.  Aangezien wij gekozen hebben voor een alternatieve viering (samen met De Mens - Antwerpen) moeten we een groot deel zelf doen (eigenlijk alles). Geen enkel p...
Voorbereiding Reacties: 3 11-4-2012 15:14:02

Claudia
Nog 44 dagen en we zitten (ongeveer ;) ) op schema
Hallo bruidjes, Hier staat de teller nog op 44 dagen, 14 uren en 20 minuten! En dan te bedenken dat ik hier ooit begonnen ben met nog bijna 600 dagen op de teller. De voorbereidingen lopen vlot. Nu wordt het alleen een beetje drukker omdat er zoveel...
Voorbereiding Reacties: 2 11-4-2012 10:15:41

Sara
aap uit de mouw
Beste bruidje, ik moet even wat frustraties afschrijven. Op het moment dat wij hebben aangekondigd dat we gaan trouwen heeft mijn ma heel kenbaar gemaakt dat ze de trouw wilt betalen, of toch een groot stuk. Ik voel me er nog steeds redelijk schuldig...
Voorbereiding Reacties: 12 11-4-2012 9:40:44

tash
afspraak make-up en kapsel bij attrattiva gemaakt!!!!!!!!
joepieeeeeeeeeeeee!!!!!!!!  Het eerste wat al vastligt!!!!!!!!!!  Al is het pas binnen een jaar en een half, de reservaties kwamen al vlotjes binnen blijkbaar bij haar!!!!!!! En ik heb er een heel goed gevoel bij, zeer snel in antwoorden en...
Voorbereiding Reacties: 0 10-4-2012 22:25:18

Juliette44
Prijs kleine receptie
Hoi, ik ben hier een raming van onze kosten aan het maken. Na de trouw van de wet zouden we een kleine receptie doen met sandwichkes voor dichte familie + getuigen. We kunnen de sandwichkes zelf beleggen. Iemand een idee hoeveel ik hiervoor ongeveer ...
Voorbereiding Reacties: 2 10-4-2012 21:23:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...