Nu Online
Momenteel zijn er 300 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Kirsten
trouwkleed droogkuis
hallo,weet iemand wat deprijs ongeveer is als je trouwkleed naar droogkuis brengt?Mijn is echt wel vuil kan nie anders want het was een wit!!groetjes bedankt voor alle tips tijdens de voorbereidingen
Andere Reacties: 3 22-7-2008 21:41:40

Tamara
hotel Paphos Amathus Beach
Wij zijn sinds zondagavond terug van onze huwelijksreis naar het hotel Paphos Amathus Beach in Cyprus. Aangezien het hotel hier af en toe opduikt, wil ik diegenen die er nog naar toe gaan even geruststellen wat de werken naast het hotel betreft. De w...
Andere Reacties: 2 22-7-2008 20:40:53

Wendy
Tip voor rode loper
Hallo dames! Vandaag was ik gaan rondzoeken naar een goedkope rode loper voor aan ons huis. En die heb ik gevonden bij Home Market. Ze staat momenteel zelfs in promotie aan 1,99 euro per m² ipv 2,99. Ik heb een loper gekocht van 80 cm breed e...
Andere Reacties: 4 22-7-2008 20:32:39

Kirsten
Trouw 19Juli
hallo,Hier het beloofde verslag van onze droomdag.Hoewel ik de heel week schrik had gehad voor het weer scheen om 6 uur toen ik op stond het zonnetje.Er stond een lekker ontbijt op ons te wachten.Hebben we romantisch op gegeten!Dan heeft mijn MAN mij...
Andere Reacties: 2 22-7-2008 20:15:11

inneke
Zenuwen/tranen op huwelijksdag
Hey,Ik ben nogal een sentimenteel aangelegd iemand en de traantjes kunnen nogal zéér senel vloeien bij mij. Nu heb ik daar wel een beetje schrik voor op de dag zelf. Ik wil wel mijn geloften e.d. gezegd krijgen en daar vrees ik wat voor... ...
Andere Reacties: 11 22-7-2008 19:39:33

Sylvie
wie trouwt er nog op 27/09/2008
Hey mede-bruidjes,Nu ben 'k toch ook eens benieuwd als er nog bruidjes zijn die net als 'k op 27/09/2008 in het huwelijksbootje stappen en waar jullie trouwen?Groetjes,Sylvie
Andere Reacties: 9 22-7-2008 17:54:26

janne
Aan silke ivm spaarvarken als enveloppendoos
Silke,Hebben jullie een soort vorm gebruikt om dat spaarvarken te knutselen?Hoe hebben jullie dat precies gedaan?Ik vind het een superleuk idee!Groeten,Janne
Andere Reacties: 3 22-7-2008 17:49:06

Laura
Sterckshof - Deurne
Dag medebruidjes,Weet er iemand of we toestemming moeten vragen om het sterckshof van Deurne in te mogen? Wie heeft er daar al eens foto's genomen?Groetjes, Laura
Andere Reacties: 3 22-7-2008 16:52:33

peggy
cadeau voor de ouders
hallo iedereen, wij trouwen op 8/8/8 en zouden graag als bedanking aan onze ouders een kader geven waar ze naar hun keuze een trouwfoto van ons mogen insteken. Vermits de foto's nog niet klaar zijn, hadden we er graag een klein tekstje in gezet. Hebb...
Andere Reacties: 2 22-7-2008 16:18:00

vanessa
te koop trouwkleed san patrick
dag bruidjesop 20 juni ben ik getrouwd en mijn kleedje hangt aan mijn kast, een beetje in de weg en daarom gun ik het iemand om het nog eens aan te doen,je kan kijken op http://www.kapaza.be/Kleding/Dames_Trouwkleding/10515645/Zeer_mooi_trouwkleed.ht...
Andere Reacties: 0 22-7-2008 13:16:04

Andra
Kapelhoeve Turnhout
Hey bruiden, iemand ervaring met feestzaal Kapelhoeve in Turnhout (steenweg op diest)? Prijzen eten zijn zeer goed, maar zijn beetje bang van de drankprijzen, aangezien we al om 17u willen beginnen met ons feest, om de dansfeest-gasten ook niet te la...
Andere Reacties: 2 22-7-2008 13:12:55

Marlies
Ceremoniemeester / DJ
Hallo bruidjes en bruidegommen natuurlijk,wie van jullie heeft ervaring met of nog gehoord van Thierry Mondy als ceremoniemeester en met Happy Music als DJ?Dank u alvast voor de reacties,Marlies
Andere Reacties: 2 22-7-2008 12:55:20

Nathalie
trouwwagen omgeving Sint-Truiden
Wij zijn op zoek naar een ceremoniewagen die niet te duur is voor ons huwelijk op 3 juli 2009 liefst niet te ver van Sint-truiden. Heb al in de goudengids gekeken maar vind niets interessants. Kent iemand van jullie een persoon met een oldtimer (maak...
Andere Reacties: 3 22-7-2008 11:12:35

Amber
sluier optillen...wanneer?
Hey bruidjes,Nog een dikke 2 weken en het is onze beurt! Ik draag een sluier, en wil hem ook tijdens de ceremonie in de kerk voor mijn gezicht dragen. Weet er iemand wanneer die dan moet opgetild worden? Na de ringen, of na de geloften?? En tijdens h...
Andere Reacties: 3 22-7-2008 10:50:08

Liese
Ervaring met winkels waar ze Pronovias verkopen?
Dag lieve brides to be,ik ben helemaal weg van de kleedjes van Pronovias en heb even op hun site enkele verkooppunten opgezocht. Heeft iemand (positieve of negatieve) ervaringen met één van onderstaande bruidswinkels?- Le Chapeau (Bree)- Ko...
Andere Reacties: 11 22-7-2008 10:31:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...