Nu Online
Momenteel zijn er 635 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

inge
lingerie
Hallo iedereen,Ik heb een klein vraagje ivm de lingerie. Mijn kleedje is wit van kleur en ik vroeg me af welk kleur van BH ik dien te dragen onder mijn kleed: huidskleurig BH of een witte BH. Iemand ervaring mee?Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 24-8-2008 9:44:04

Ellen
Bruidskleed laten ontwerpen
Hoi,ik ben van plan om mijn bruidskleed te laten ontwerpen. Ik heb al goeie dingen gehoord over Ann Huybens in Gent. Heeft iemand hier ervaring mee?Kent iemand nog goede ontwerpers in Oost- of West-Vlaanderen?En nog een vraagje, hoeveel kost een trou...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 23-8-2008 14:14:20

sofie
trouwkleed later nog dragen
Zijn er nog mensen die een trouwkleed zoeken die ze later nog als gewoon kleedje kunnen dragen? In een bruidswinkel is dat moeilijk te vinden. In een doodgewone winkel ben ik bang dat iemand toevallig hetzelfde heeft als mij, ik mag er niet aan denke...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 23-8-2008 10:52:08

sofie
Hoeveel winkels bezoeken?
Hoeveel winkels bekijken jullie voordat je een kleed kiest? Soms denk ik dat 1 winkel wel genoeg zal zijn. Maar stel dat dan in een anders winkel toch een mooier kleed hangt. Je weet maar nooit. Zo blijf ik de hele tijd twijfelen.Ik zie hier dat brui...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 23-8-2008 10:20:13

annouschka
debbie met jurk Mathyro
Hoi Debbie,vandaag nog eens alles aangepast??Zeg wanneer trouw je eigenlijk?En heb je nog wat info kunnen vergaren ivm een volgende modeshow of was je zo van je melk toen je de jurk terug aanhad???Gr. Annouschka
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 22-8-2008 21:40:06

debbie
mijn eerste pasbeurt
hallo,ik sta vertrekkensklaar voor mijn eerste pasbeurt hoewel ik er me eerst maar heel gewoon bij voelde zit ik nu met een heleboel vlinders in mijn buik.de nicht van mijn ventje komt me direct halen om mee te rijden en die heeft het nog niet gezien...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 22-8-2008 12:40:36

joke
De Bruidsschat Brugge
Hey,Heeft er iemand ervaring met de bruidsschat in Brugge? Groetjes,Joke
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 22-8-2008 11:44:48

Vicky
Felicita van Marilyse
Hoi bruidjesIs er hier toevallig ook een bruidje dat de Felicita van Marilyse heeft?groetjes!!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 22-8-2008 8:49:04

Katrien
Kostprijs droogkuis
Hey,Heeft er iemand een idee van de kostprijs voor het laten reinigen van een trouwkleed bij de droogkuis?Bedankt!Groetjes, katrien
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 22-8-2008 8:40:14

romina
goede naaister omgeving Temse gezocht
Hoi allemaalVandaag heb ik mijn pronovias-trouwkleedje gekocht. Een echt koopje gedaan. Maar ik zou tegen de trouw het kleed nog iets moeten laten inkorten. Daar ik dit niet kan laten doen waar het gekocht is, ben ik op zoek naar een goede naaister i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 21-8-2008 20:46:38

Stefanie
Opzoek naar winkel waar ze REMBO & LINEA RAFFAELI verkopen
hey iedereen ,wij trouwen 20 juni 2009 nu voor de bruidsjurk is men smaak gevallen voor 2 merken ... REMBO of LINEA RAFFAELI ik zou dan ook graag een bruidsboetiek bezoeken waar ze deze 2 merken hebben ...ikzelf ben van O-VL ! weet iem. zo'n winkel ?...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 21-8-2008 18:14:26

Karen
Prijs bruidskleed
Dag bruidjes,Ik lees veel over wat en waar je zoal allemaal een mooi kleed kan laten maken dat bij je past. en ik lees vaak voor een degelijk prijsje. Mijn vraag, wat verstaan jullie ondereen degeleijke prijs? Hoeveel geef je aan een jurk die je maar...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 21-8-2008 14:07:41

An
Pasmodel gekregen ipv nieuw
Ik ben gister voor de eerste keer mijn kleed gaan passen. Het was een topje en een rok. Ik had toen ik bestelde gevraagd of het zeker nieuwe modellen waren die je kreeg. Ze zeiden van wel. Maar nu ging ik gisteren passen en ik kon wel zweren dat het ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 20-8-2008 22:37:46

Peggy
eigenwijze bruidsjurk te koop
Ons huwelijksfeest zit er op. De dag was fantastisch, we hebben genoten...Ondertussen gaan we weer ons gewoon gangetje verder. Omdat we momenteel aan het bouwen zijn is iedere euro geld waard. Daarom verkoop ik mijn trouwkleed.Cremekleurig met lichtb...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 20-8-2008 17:50:10

Karen
bruidshuis of Le Chapeau?
hoi bruidjes,Ik ga mijn eerste afspraak maken voor een trouwjurk te passen/kopen...Mijn vraag.. Bruidshuis of Le Chapeau?Waar werden jullie het beste ontvangen/geholpen? Zijn de prijzen ongeveer hetzelfde?Gr KarenAlvast bedankt
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 20-8-2008 8:32:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info