Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tine
Bruidskindjes - getuigen
Hallo, wij trouwen in November 2015. We zouden graag de bruidskindjes en getuigen origineel vragen. De bruidskindjes zijn nu, 5jaar en 3,5jaar. Iemand een tof ideetje? Groetjes Tine
Ideeën Reacties: 2 14-9-2014 9:14:18

Carmen
Danslessen?
Hello Mijn verloofde en ik zouden graag enkele danslessen volgen, ook in aanloop voor onze openingsdans :-) Hebben jullie aanraders hiervoor? Een wekelijkse dansles is onmogelijk voor ons, gezien hij in Nederland woont en ik in Gent. Ook ervaringen m...
Openingsdans Reacties: 2 14-9-2014 8:45:11

Annelies
heb je nog een ceremoniemeester nodig?
Hallo allemaal hier! Zijn jullie nog op zoek naar een ceremoniemeester? Voor volgend jaar of redelijk dringend? Geen nood!  Ik ben pas pas begonnen als ceremoniemeester en heb dus nog plaats genoeg voor jullie trouw te doen.  Voor dit te w...
Ceremonie Reacties: 0 13-9-2014 21:56:44

Wendy
Kapster aan huis regio Diest gezocht
Hallo,Zoals de titel al zegt ben ik opzoek naar een kapster aan huis, liefst in de omgeving van Diest.Goede ervaringen? Groetjes!  
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 13-9-2014 20:05:38

Prec
niet meegeven van alle foto's
Hallo, Ik begrijp dat verschillende fotografen niet alle foto's kunnen/willen meegeven. Was dit bij jullie ook zo? Waarom is dit eigenlijk? Wat als foto's van bijvoorbeeld de bruid en zijn vrijgezellen of de bruid en familie niet worden meegeleverd?
Fotografie Reacties: 7 13-9-2014 18:48:32

An
Burgerlijke trouw andere dag als kerkelijke trouw
Hoi,Op de website van onze gemeente staat dat je maximum 6 maanden op voorhand je burgerlijke trouw kan vastleggen - wat voor ons dus eind december zou zijn. Nu belde ik deze week eens naar de gemeente (moest eigenlijk iets anders vragen) ...
Voorbereiding Reacties: 7 13-9-2014 18:19:36

Jens
Feestzaal regio Oost-Vlaanderen
Hey!  Wij zijn op zoek naar een feestzaal in de regio Oost-vlaanderen. We zijn al eens gaan kijken in Valkenbulcke in Merendree, iemand ervaring mee? Andere voorstellen zijn zeker welkom, misschien wel graag ongeveer het zelfde genre... Grtjs Ki...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 13-9-2014 16:31:30

Debbie
Voorschotten fotograaf
Wij trouwen 4/7/2015 en zijn op zoek naar een goede fotograaf. Wij hebben er inmiddels enkele gecontacteerd en eentje heeft momenteel onze voorkeur. Nu vragen we ons af hoe het zit met de betalingen.  Hier zouden we bij boeking (nu dus) 1/3 moet...
Fotografie Reacties: 8 13-9-2014 13:38:50

schmaren
Traiteur BBQ voor 130 personen : tips?
Hello! Mijn vriend en ik trouwen op 4 juli 2015 in Aartselaar (regio Antwerpen). Nu zijn we nog op zoek naar een goede BBQ- traiteur voor zo'n 130 genodigden. Het mag best een specialere bbq zijn.  Hebben er dames aanraders? We ...
Ideeën Reacties: 8 13-9-2014 10:09:03

Carmen
Zelf een receptie organiseren - regio Gent
Op 22 augustus 2015 zullen wij in het huwelijksbootje stappen. Om het kostenplaatje een beetje te drukken en omdat we al een 300 personen voor de receptie in gedachten hebben, willen we onze receptie zelf organiseren, uiteraard met behulp van vriende...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 13-9-2014 9:23:32

kaat
Ceremoniemeester gezocht provincie Antwerpen
Dag allemaal! Wij zijn op zoek naar een ceremoniemeester uit provincie Antwerpen (Kalmthout- Brasschaat)! Ik heb op dit forum al namen gevonden zoals Walter Sestig, Pierre Loncin, Eddy Wouters en Eddy Kips. Zijn daar nog recente ervaringen van? En z...
Ceremonie Reacties: 4 13-9-2014 7:51:54

Mieke
15.05.2015 Bruidjes ?? :D
Wie trouwt er allemaal op die zelfde dag net als ik en mijn ventje ?? En van waar zijn jullie ?? :-) Ben Suuuper Benieuwd !!! :D
Voorbereiding Reacties: 44 12-9-2014 21:08:09

Céline
trouwkostuum regio gent
Hey! Nu mijn kleed gekozen is, wordt het tijd om aan het kostuum van mijn verloofde te denken;-) We zoeken een winkel rond gent waar hij zijn kostuum kan kopen maar waar de mannen uit de suite bijhorende pakken kunnen huren:-) Iemand tips?
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 12-9-2014 17:40:39

Charlotte
Iemand ervaring met DJ bureau Hofnar?
Hallo allemaal, Heeft er iemand ervaring met het DJ bureau Hofnar uit Roeselare? Alvast bedankt!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 12-9-2014 15:46:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...