Nu Online
Momenteel zijn er 267 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

janne
fotolocatie in en rond kortrijk
Hey,Wij trouwen in september en ik heb nog geen idee waar we de foto's zouden kunnen nemen.Iemand van jullie een ideetje?Liefst in de omstreken van Kortrijk!Bedankten succes met jullie voorbereidingen!
Andere Reacties: 6 22-7-2008 10:29:30

Sofie
Reis naar de Malediven
Kan er iemand me vertellen hoe zijn huwelijksreis naar de Malediven geweest is?Wij hebben geen idee van prijs enz..Kan je daar 'n hele week vullen, of is 10 dagen ook te doen?Hartelijk dank allesinds!LiefsSofie
Andere Reacties: 4 22-7-2008 9:14:00

Dorine
speech
Over 25 dagen trouwen we en mijn vriend is volop bezig met zijn speech. Nu vraag ik mij af of dat ik ook een speech moet doen...is dat de traditie dat ook de bruid dat doet?Groetjes!Dorine
Andere Reacties: 5 22-7-2008 9:08:46

Geert
Kado ouders
Hallo, we hebben alle kadootjes al gekocht, alleen voor de ouders weten we nog steeds geen raad. Heeft er iemand een origineel ideetje, wat doen jullie zoal ? Liefst geen bongobon :-)A&G26/07/08
Andere Reacties: 10 22-7-2008 8:24:26

Heidi
Ervaring met airbruche ?
Hallo bruidjes,Heeft er iemand ervaring met airbruche bij Some Body in Antwerpen?Ik heb nu donderdag een afspraak maar iedereen brengt mij aan twijfel.Graag reacties
Andere Reacties: 2 21-7-2008 23:11:28

Chantal
Leuke ideëen voor trouw
Ben op zoek naar leuke Ideëen voor onze trouw. Daarbij bedoel ik teksten voor in de mis, leuke plaatsen voor ons feest (regio overpelt en omstreken), leuke bedankjes, goede DJ, Traiteur,... Heb nog niet veel huwelijken meegemaakt dus nogal een g...
Andere Reacties: 4 21-7-2008 21:17:53

wendy
ik zoek
hallo wij trouwen 23/08/08en nu ben ik op zoek na schilders ezels en doek maar ...ik ben al na de ikea ge weest.. en ze krijgen ze niet meer binnen ..kunnen jullie ons helpen heb er 2 nodig ..groetjes en al vast bedankt xx
Andere Reacties: 7 21-7-2008 21:01:46

Kathleen
foto's trouw 4/7
Hey,dit zal één van de laatste keren zijn dat ik deze site bezoek.Toch wil ik jullie nog even mee laten genieten van onze fantastische trouwdag.Enkele foto's zijn te bekijken op onze huwelijksite www.dirkenkathleen.bruiloftsite.nlGroetjesKa...
Andere Reacties: 1 21-7-2008 20:40:54

Elke
Kinderen verboden
hallo allemaal,Even mijn frustraties uitwerken hoor.Volgend jaar huw ik met mijn vriend en binnen twee maanden huwt zijn broer. Nu hebben ze ons voor een voldongen feit gezet: onze 2 kinderen zijn niet welkom op die dag (ze mogen wel een bloemetje ko...
Andere Reacties: 20 21-7-2008 20:22:15

kathy
kledij suite allemaal verschillend
hallo mijn suite van de dames van kledij ligt ver uiiteen iemand vuurrood iemand blauwzwart en iemand zo paars met weerschijn zouden jullie je dat aantrekken wij trouwen op 11 oktober
Andere Reacties: 1 21-7-2008 18:55:20

Bethy
kostuum huren gent
Beste bruidjes,Weet er iemand waar je in regio Gent een kostuum kan huren ? Alvast heel erg bedankt !!
Andere Reacties: 4 21-7-2008 18:12:25

Ilka
@Evelyn van www.nielsenevelyn.be ;-)
Evelyn...Dat is enkel en alleen omdat ik een superfan ben van jullie website :-)Eens wat anders! Ik ben ondertussen al getrouwd maar ik vind het nog heerlijk om hier rond te kijken (lezen) om te zien hoe andere bruidjes met hun huwelijk bezig zijn! E...
Andere Reacties: 3 21-7-2008 17:47:16

Annelies
@silke
Hey silke,Ik ben inderdaad de Annelies van op school en uit de supervisie met Didier. Aangezien jij hier ook rondhangt vermoed ik dat ook jij gaat trouwen, dus ook van mijn kant: dikke proficiat. Hoe gaat het trouwens met je? Ik hoop alles ok!Je laat...
Andere Reacties: 0 21-7-2008 14:59:09

evy
schuimwijn
Wij de bruid thuis willen we schuimwijn en fruitsap serveren. Heeft er iemand een suggestie welke schuimwijn we kunnen serveren? Nogal moeilijk om te kiezen als je zoiets zelf niet lust ;-)Groetjes
Andere Reacties: 6 21-7-2008 14:41:02

Liesbeth
ceremoniemeester limburg
Hey,Wie heeft er een goede ervaring gehad met een ceremoniemeester in de regio Limburg. We wonen zelf in Zonhoven en ons feest gaat door in Diepenbeek. Als iemand een tip heeft, ze zijn altijd welkom.Alvast bedankt!Groetjes,Liesbeth
Andere Reacties: 3 21-7-2008 14:20:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...