Nu Online
Momenteel zijn er 285 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Katleen
Trouwspulletjes te koop
Hallo iedereen Nu we bijna een halfjaar getrouwd zijn, is het tijd om een paar dingen weg te doen. Als jullie interesse hebben in één van volgende dingen, mag je een privé-berichtje sturen. Dan stuur ik een foto door. Prijzen zijn ove...
Voorbereiding Reacties: 14 8-4-2012 21:44:02

Lies
Juni 2013
Hoi iedereen, Wij zijn reeds enkele weken verloofd en hebben besloten om te trouwen op 29 juni 2013. Zijn er nog bruidjes die in juni 2013 hun trouw gepland hebben? En hoe ver staan jullie met de voorbereidingen? Wij hebben sinds vorige week onze ...
Voorbereiding Reacties: 25 8-4-2012 21:40:31

Melissa
Leeftijd??
Hoi bruidjes en gommetjes! Ik vroeg me af hoe oud jullie zijn op jullie grote dag :-)! Ik ben dan 24 en mijn toekomstig ventje 25! En jullie? Groetjes Melissa
Voorbereiding Reacties: 127 8-4-2012 20:23:37

Els
Leuke spulletjes TE KOOP!
Dag lieve brides-to-be Na exact een jaartje getrouwd te zijn, verkopen wij een aantal dingen van ons spetterend huwelijk. 1) (Enveloppen)doos: nooit gebruikt (wij werkten uiteindelijk met een ander idee). Kan ook als cadeauverpakking gebruikt worden...
Voorbereiding Reacties: 0 8-4-2012 19:18:43

Vanessa
speechen/ voorbereiden door familie/vrienden
Weten jullie of jullie ouders, vrienden familieleden iets voorbereiden voor op jullie avondfeest? Mijn moeder is druk bezig met een soort van levensloop van mij, met allerlei weetjes en grappige dingen over mij. Aan mijn vriend zijn kant weten we eig...
Voorbereiding Reacties: 4 8-4-2012 17:37:20

natje
allerlei
hey mede bruidjes met nog 33 dagen op de teller zijn we begonnen  aan de kleine details. ik ben op zoek naar een wit bloemenmandje weten jullie waar liefs regio Antwerpen.  nu miss een heel stomme vraag maar trouwring links of rechts...
Voorbereiding Reacties: 6 8-4-2012 13:55:47

Inge
uitstellen of oplossen?
hoi medebruidjes wij zitten met een serieus probleem. wij zouden voor ons huwelijk in november een foute fuif geven met een receptie met zelfgemaakte hapjes, daarna een frietmobiel laten komen en dan een groot dansfeest. nu is vorige maand mijn m...
Voorbereiding Reacties: 3 8-4-2012 13:49:42

Eveline
thé dress @ home - check / wedding rings - check
Gisteren onze trouwringen gaan afhalen, liggen veilig en wel te wachten om binnenkort voor nog hééééééél lang gedragen te worden :-) 2de pas kleed was PERFECT dus mee naar huis mogen nemen :-D En eindelijk een ingev...
Voorbereiding Reacties: 1 8-4-2012 11:08:39

Katrien
Perfecte avond!
Hey bruidjes ben net terug van mijn vrijgezellenavond en hij was perfect! Eerst uitgebreid gaan eten en dan nog iets gaan drinken. Ik moest mij niet verkleden, geen opdrachten. Gewoon perfect voor mij dus :-). Nu afwachten hoe mijn vriend teru...
Voorbereiding Reacties: 2 8-4-2012 2:50:43

Leentje
Nog 40 dagen!!!
Met nog 40 dagen op de teller komt het nu echt wel dichterbij! Zo meteen samen met de mama naar het schoonheidssalon voor onze proef make-up en volgende week voor ons kapsel... Ben benieuwd! Prettig weekend! Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 1 7-4-2012 8:17:25

Elke
Rode loper gezocht
Heeft er iemand misschien een tweedehands rode loper die we zouden mogen overkopen? Dankjewel alvast Elke
Voorbereiding Reacties: 6 6-4-2012 21:20:05

tima
witte tanden shop
heeft er iem dat a gedaan naar zon bleach shop geweest is het de moeite van het geld ? zijn ze echt wit of kan je zo wel thuis wat bleachen met product van de apotheker?
Voorbereiding Reacties: 9 6-4-2012 20:42:23

elsy
nog 84 dagen op de teller
ben vandaag om de iwhite geweest naar de apotheek! en vanavond probeer ik het voor de eerste keer! iemand ervaring met dit? wanneer ik resultaat mag verwachten? wij nog 84 dagen te gaan, en heb vandaag om de uitnodigingen mogen gaan!! dus dit wilt ze...
Voorbereiding Reacties: 5 6-4-2012 20:01:00

Sandra
Cava voor receptie - Delhaize - check!
Hallo allemaal, Vandaag toch maar eens langs Delhaize gegaan, gezien ik volgende promo had gevonden op Delhaize wine world: http://nl.delhaizewineworld.com/F-10002-wijnen/P-18492-codorniu-seleccion-raventos De codorniu uiteindelijk aan 5,99€...
Voorbereiding Reacties: 5 6-4-2012 17:17:59

Ilse
taken bruidskindjes?
hallo, Wij hebben 3 bruidskindjes (2 meisjes en 1 jongen).  Welke taken zouden we ons zoontje (4j) en dochter (2.5) geven? Het andere meisje is bijna 3 jaar. En zouden jullie de 2 meisjes een bruidsboeketje geven of alleen ons dochtertje? Maa...
Voorbereiding Reacties: 6 6-4-2012 15:19:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...