Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 485 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
395
396
397
398
399
400
401
402
403
404
...
Volgende
Laatste
Tine
Droogkuis trouwkleed Hasselt of omgeving
Hello!Na een heerlijk trouwfeest, dat echt gelopen is zoals wij het hadden gehoopt! Zou ik mijn trouwkleed en het kostuum van mijn man willen laten reinigen, maar ik durf het niet zomaar in de eerste de beste droogkuis binnenbrengen. Kennen jullie ee...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
8-8-2008 11:18:46
Debbie
Betaalbare trouwkledij van Linea Raffaelli
Ik trouw volgend jaar op 22-08-2009 en kan het niet laten om al volop rond te kijken voor een jurk. Ik ben helemaal weg van bepaalde modellen van Linea Raffaelli (haltertop) met rok in laagjes en kreukeffect (of een kleed in hetzelfde model).Alleen v...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
20
7-8-2008 19:17:49
evelien
eerste oas niet zo leuk - tweede pas SUPER
Hey lieve bruidjes,Vooreerst bedankt voor de lieve reacties op mijn vorig berichtje. Toen was ik een beetje in paniek bij mijn eerste pasbeurt. Het wow-effect was weg en zag het al niet meer helemaal zitten.Vandaag tweede pas gehad, en na het verkort...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
7-8-2008 18:39:47
Veerle
Zilvergrijze bruidsjurk met sjaal en bijpassende schoenen
Wie heeft interesse in deze combinatie voor een maatje meer?Zie advertentie: http://www.2dehands.be/zilvergrijze-bruidsjurk-sjaal-bijpassende-schoenen-49521575.html
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
7-8-2008 10:16:24
Vicky
jurk: wanneer gaan kiezen
Hallo bruidjes,Ik ben op zoek naar een trouwjurk. Wij willen niet teveel geld spenderen op onze trouwdag dus ik ben op zoek naar iets moois en goedkoops. Weten jullie waar ik moet zijn?? (ben zelf van prov. Antwerpen)Wij trouwen volgend jaar in mei d...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
6-8-2008 21:13:31
Nele
trouwjurk: welke winkels kunnen jullie aanbevelen?
Ik ga beginnen aan mijn zoektocht naar mijn trouwjurk. Welke winkels kunnen jullie aanbevelen? (Liefst Oost- of West-vlaanderen). Wanneer zou ik het best een afspraak maken (ik trouw in mei)? De collecties van Maggie Sotero, Marylise en Pronovias (en...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
24
6-8-2008 15:51:48
ulrika
Trouwjurk reinigen limburg?
Dag bruidjes,Mijn super fantastische trouwdag zit er ondertussen op (02/08/08)! Nu moet ik mijn erg vuil trouwkleed laten reinigen he!Weet iemand een adres in Limburg (Omg Herk-de-Stad, Hasselt, ...) waar ze ook garantie geven op de reiniging? Er zit...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
6-8-2008 10:53:47
Wendy
Le Chapeau en Bruidshuis
Is het waar dat de prijsklasse van Jagre lager ligt dan die van Le Chapeau en het bruidshuis? En op welke prijs moet ik minimum rekenen in het bruidshuis en Le Chapeau?
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
5-8-2008 20:10:28
Wendy
Huren trouwjurk?
Hallo allemaal!Heeft er iemand van jullie ervaring met het huren van een trouwjurk? Is dit wel of niet een aanrader? In hoeverre wordt dit dan op maat gemaakt? Is er veel keuze?Groetjes!Wendy
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
5-8-2008 19:55:04
Tine
Betaling trouwjurk
Hoi, ik trouw op 19 december en heb vandaag mijn droomjurk gevonden. Direct van de eerste keer. Prachtig. Ik heb een voorschot betaald van 150 €. Binnen dit en 14 dagen ga ik nog eens terug met mijn zus, zij is nu nog op vakantie. Nu zei de wi...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
12
4-8-2008 20:44:53
Sharon
Jurk
koekoek, heeft er iemand een idee hoeveel de jurk 'suraya' kost van marylise?Alvast bedankt!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
4-8-2008 19:28:31
Sharon
Jurk
koekoek, heeft er iemand een idee hoeveel de jurk 'suraya' kost van marylise?Alvast bedankt!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
4-8-2008 19:28:14
Sylvie
eerste pasbeurt
Hey mede-bruidjes,K vraag me af wanneer jullie jullie eerste pasbeurt hebben of gehad hebben? Wij trouwen op 27/09/2008 en heb nog altijd geen eerste pasbeurt gehad. De bruidswinkel ging mij opbellen, maar heb nog niets gehoord. Is dit normaal of mo...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
4-8-2008 17:47:15
Sophie
alles achter de rug
hey iedereen,2 mei ben ik getrouwd. nu 3 maand later kan ik afstand doen van mijn kleed. die eerste maand mocht ik er nog ni aan denken ;-)Ik ben op zoek naar een winkel in het antwerpse die tweedehandskleren overkopen.wie weet er zo een winkel laat ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
4-8-2008 15:47:29
Floddermousie
timing eerste pasbeurt?
Wij trouwen volgend jaar in maart en ik vroeg mij af hoe lang op voorhand ik best op zoek ga naar mijn trouwkleed?Ik heb gehoord dat de nieuwe collecties zouden binnen zijn tegen oktober - november maar dat lijkt me toch iets te nipt als ik in maart ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
4-8-2008 12:14:41
Eerste
Vorige
395
396
397
398
399
400
401
402
403
404
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Nick Decombel Fotografie
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info