Nu Online
Momenteel zijn er 258 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Jamie
Zoektocht naar rode loper...
Lieve bruidjes! We zijn nog opzoek naar een rode loper van 8 op 2 meter om op de oprit van mijn ouders te leggen. We hebben eens geinformeerd bij de ceremoniemeester maar daar kost het al snel €75, wat ik persoonlijk wel wat veel vind, het is t...
Voorbereiding Reacties: 6 4-4-2012 21:21:36

stephanie
OMG!!!
Oh My God!!! de 3 cijfers op de teller zijn weg, nog 99 dagen te gaan. en ja hoor, de zenuwen waren al aanwezig maar zijn er nu nog meer. nog bruidjes voor juli (zelfs mss omgeving wevelgem)? en hoever zitten jullie al? begin super nerveus te komen.....
Voorbereiding Reacties: 7 4-4-2012 21:14:15

Vanessa
Grijze herenschoen
Voor mijn toekomstige zijn we op zoek naar een mooie grijze schoen. We hebben al enkele winkels gedaan: Carmi, Torfs, Avance en Siesta. Maar geen grijze schoenen.... Heeft iemand ergens in een winkel mooie grijze herenschoenen gezien? Omgeving Mechel...
Voorbereiding Reacties: 6 4-4-2012 21:12:24

Sarah
bridezilla? oh ja!
Hallo'tjes, moet hier even iets van mij afschrijven, vrees dat ik in een complete bridezilla aan het veranderen ben :s En eigenlijk heb ik nog gelijk ook tedoeme. We zijn namen aan het zoeken om op onze tafels te zetten maar hulp van de wederhelft da...
Voorbereiding Reacties: 29 4-4-2012 19:26:55

Tina
yessss!
Eind goed al goed!! Lingerie is binnen (was niet zeker of dit besteld kon worden...) alsook mijn schoenen van Luca Renziiiiii kunnen toch besteld worden yessss :D nu ben ik wel een opgelucht bruidje :D
Voorbereiding Reacties: 1 4-4-2012 19:20:49

Vanessa
Op zoek naar een strapless bh, grote maat, help!
Het was de bedoeling om morgen naar een lingeriewinkel te gaan, waar een vriendin van mij altijd gaat. Ik had voor de zekerheid vorige week ene mail gestuurd of ze strapless bh's hebben in maat 100E. Daarnet mail terug gehad, en dat hebben ze dus nie...
Voorbereiding Reacties: 17 4-4-2012 16:35:56

Stephanie
Tip om zelf je kaars te personaliseren
Hallo iedereen, Vandaag voor mij een spannende dag, ik mag straks mijn kleedje voor de 2de keer gaan passen en waarschijnlijk meenemen naar huis. Maar ik wou jullie ook nog een tip geven om zelf een kaars te personaliseren door middel van een tissu...
Voorbereiding Reacties: 2 4-4-2012 13:19:03

Ellen
nog 30 dagen op de teller!!
Hey allemaal, Met nog 30 dagen op de teller, begint het ineens heel snel te naderen! Alles is hier al bijna inorde dus ik heb eigenlijk nog geen stress, joepie! Het mag eigenlijk al morgen zijn voor mij, ik verlang nu wel heel erg naar onze W-day m...
Voorbereiding Reacties: 6 4-4-2012 12:51:29

stephanie
Bruidstasje of geen bruidstasje?
Hallo! Nu vraag ik mij af wie van de bruidjes heeft voor de dag zelf een bruidtasje? Ik ben nogal aan het twijfelen...
Voorbereiding Reacties: 11 4-4-2012 12:22:45

Lotte
Vervoer voor suite gevonden
Op 80 dagen voor ons huwelijk hebben we nog "betaalbaar" vervoer gevonden voor onze suite (had ik eerlijk gezegd nooit verwacht!) Mijn verloofde had graag een oldtimer bus gehuurd voor onze suite. Voor mij was dit niet nodig. Ze moesten zelf maar rij...
Voorbereiding Reacties: 5 4-4-2012 7:29:02

treesje
bedankjes genodigden
hallo, wanneer geven jullie de genodigden?? zetten jullie die op tafel of bij het vertrekken afgeven?? Hebben jullie nog tips voor bedankingen?? Heb ook een communicantje dit jaar en voor haar feest geef ik suikerbonen maar ja wat op de trouw?? alle...
Voorbereiding Reacties: 10 4-4-2012 6:56:47

Nathalie
dessertenbuffet
Hoi, vraagje: normaal gingen wij als dessert een ijskar laten komen, maar nu begin ik te twijfelen. Zou misschien liever een dessertenbuffet willen. Iemand een goei adresje in de omgeving van Lille? Hebben jullie ook voorbeeld van wat er in jullie de...
Voorbereiding Reacties: 2 3-4-2012 21:11:55

Annemarie
Winkelkarmuntjes (bedankjes)
Heb vandaag mijn bedankjes ontvangen. Wij hebben winkelkarmuntjes besteld bij www.looland.nl. We zijn supergoed verdergeholpen bij onze bestelling en werden heel goed op de hoogte gehouden van de vordering van onze bestelling, steeds supervriendelijk...
Voorbereiding Reacties: 4 3-4-2012 20:10:58

Charlotte
Bruidjes april mei gemeente Westerlo - wij moeten langs kelder binnen :s
Juist vernomen dat we langs achter binnen moeten. ( alle dat wist ik al) Maar nu blijkt dat we eerst de kelder in moeten om dan ergens terug naar boven te komen. Pff al onze plannen vallen in het water :( Straks boos mailtje sturen en morgen Eens be...
Voorbereiding Reacties: 7 3-4-2012 19:31:43

dorien
denkt aan grote lolly's in hartvom
voor af te geven aan het gemeentehuis ... maar waar ga ik deze weeral halen?
Voorbereiding Reacties: 10 3-4-2012 17:24:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...