Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarah
Zanger/zangeres kerkelijke dienst + evt. receptie
Dag allemaal,onze grote dag komt nu echt wel dichtbij (vrijdag 17 oktober) en we hebben nog geen zanger/zangeres om enkele liedjes tijdens onze kerkelijke dienst te zingen, liefst met instrumentale begeleiding.  Wie raden jullie aan, ...
Muziek - Live Reacties: 4 10-9-2014 14:15:58

Marelle
Dagprogramma
Beste dames, Ik zit met een probleem met mijn dagprogramma en ik vroeg mij af hoe jullie dat hebben opgelost. Wij willen graag een ceremonie, receptie, diner en feest en dit groots aanpakken. Alleen willen wij graag veel mensen bij de ceremonie die ...
Ideeën Reacties: 5 10-9-2014 13:00:43

Inge
Nieuwe lichtbeige trouwschoenen maat 39
Hallo, Ik heb lichtbeige pumps gekocht deze zomer, maat 39. Ik had ze gekocht passend bij mijn trouwkleed dat ik in optie had genomen. Omdat ik bleef twijfelen over de kleur, heb ik uiteindelijk toch de moed genomen om een trouwkleed in een aparte k...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 10-9-2014 11:51:37

Stéphanie
Tiendschuur Herkenrode
Heeft iemand ervaringen met de Tiendschuur in Herkenrode? Zowel qua eten als aankleding, grootte van de zaal,.. alle uitleg is welkom :)
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 10-9-2014 10:11:10

sanne
Trouwen = aanrader!
Wat een fantastische dag was me dat! 3 dagen geleden, op 6 september zijn we getrouwd. Eerst de grote aanraders van de dag, voor het geval niet iedereen zin heeft om verder te lezen ;)  erna ga ik verder met het verslag! *Huis van de Mens!! ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 7 9-9-2014 22:36:16

wendy
bruidsboeket
Hallo allemaal, voor de pas getrouwde bruidjes onder ons,wat doen jullie met jullie bruidsboeket? Ik zou het graag laten drogen en soort van inkaderen. Maar nu zou die firma dat dat doet in belgië failliet zijn. Dus ben ik wel eens curieus naar...
Bruidsboeket Reacties: 4 9-9-2014 21:29:13

MARC
ceremoniemeester gezocht
 weten jullie een goede ceremoniemeester
Ceremonie Reacties: 4 9-9-2014 18:59:35

Kim
alternatief gastenboek met sleutels hoe presenteren?
Hallo iedereen, wij hebben een alternatief gastenboek met sleutels (wat is volgens jou de sleutel tot een succesvol huwelijk). Ik heb me al gek gezocht naar een leuke presentatie. De sleutels zelf zitten in een doos, daarna wil ik graag dat de mensen...
Voorbereiding Reacties: 1 9-9-2014 18:01:44

Kim
Saxofonist
Iemand ervaring met een saxofonist op receptie of trouwfeest?
Muziek - Live Reacties: 7 9-9-2014 15:22:48

annouck
Help - Feestzaal ruime regio Zemst (Mechelen, Zemst, Vilvoorde, ..)
Beste bruidjes,Heel graag jullie hulp gezocht - ben al paar jaar verloofd (2 kindjes gooiden roet in de originele trouwplannen :) maar nu wil ik er echt graag werk van maken.Heb al heel wat zalen bekeken in ruime omtrek (Slootjen...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 9-9-2014 15:05:37

curieuseneuse
Zoektocht feestzaal
Hallo iedereen, ik ben volledig nieuw op dit forum, nog maar pas ten huwelijk gevraagd Dat datum is gekozen, gemeente en kerk zijn in orde. Ik ben nu volop bezig met feestzalen te vergelijken. Wij zijn van regio Zottegem, en onze voorkeur gaat uit n...
Locaties - Feestzaal Reacties: 20 9-9-2014 9:51:37

charlotte
Recente ervaring met Felix Pakhuis
Hello! Heeft er iemand recente ervaring met een huwelijk in het Felix pakhuis? Ik heb vernomen dat het heel leuk is maar dat de akoestiek minder zou zijn? 
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 9-9-2014 9:32:28

stephanie
Fotolocaties regio Antwerpen
Hey toekomstige bruiden, Wij zijn nog op zoek naar fotolocaties in regio Antwerpen. In de stad zelf zouden we niet graag gaan, aangezien we niet zo graag willen opvallen tussen de toeristen en ons dan niet zo op ons gemak voelen.. Zelf dachten we...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 8-9-2014 22:35:03

stephanie
Nog 40 dagen te gaan!!!
Hey (toekomstige) bruiden. Zijn er hier nog oktoberbruidjes? Hoe lukken de voorbereidingen bij jullie? Met nog maar 40 dagen op de teller begint het nu toch serieus af te korten.. Ben daarstraks even langs de kerk gepasseerd en heb precies nog n...
Voorbereiding Reacties: 6 8-9-2014 22:23:49

Sofie
Foto's in Aalst
Hey bruidjes Zijn hier soms bruidjes uit Aalst? Zo ja waar nemen jullie de foto's ? Grtjes Sofie
Fotografie Reacties: 6 8-9-2014 21:43:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...