Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 607 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
396
397
398
399
400
401
402
403
404
405
...
Volgende
Laatste
olivier
Wie is er al naar de Zilveren Zwaan in zuienkerke geweest voor een trouwfeest?
Voor diegene die al naar de Zilveren zwaan geweest zijn? Wat zijn jullie bevindingen ivm: het eten? is het fijn, zeer lekker, mooi en origineel.Hoe is de bediening. Wat vind je van de zaal.
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
26-6-2007 10:33:26
Imke
Dubbele boeking
Hallo, ik ben een familielid van het bruidspaar. Een week voor hun trouw belde ze van hun feestzaal dat er een dubbele boeking gebeurd was.En de uitbater van de feestzaal ging een feestje appart geven voor de andere 60 genodigden op een totaal andere...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
25-6-2007 19:21:11
Lore
Prijs/Kwaliteit Kasteel Coninxdonck
Hoi iedereen,Wij staan op het punt toe te zeggen bij Kasteel Coninxdonck in Gentbrugge. Jammer genoeg kunnen we zelf niet gaan kijken naar de zaal, omdat we in Dublin wonen. We gaan dus af op de goede kritieken die we al gehoord hebben. Het minpuntje...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
25-6-2007 17:06:02
Dave
Renard of Godshuis
Wij trouwen in de zomer van 2008. Gisteren een 4-tal locaties bezocht. 2 locaties stonden ons erg aan: Renard (vroeger Renardeau) in Beervelde en het godshuis in Sint-Laureins. Heeft iemand ervaring met een feest in de Renard te Beervelde? Graag jull...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
24-6-2007 15:43:57
K.
strijboshof kalmthout
Hey,Ik heb net een optie genomen op deze feestzaal. Ik heb deze zaal met mijn toekomstige schoonzus bezocht en wij vonden het er super uitzien. Binnen 1.5 week ga ik dan met mijn vriend en beide ouders nog een kijkje nemen en het hopelijk echt vastle...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
23-6-2007 11:49:30
sabien
chateau de bourgogne estaimbourg
Hallo, iemand ervaring met chateau de bourgogne in Estaimbourg ? Wij hebben daar een optie genomen en kregen graag enkele reacties van mensen die daar getrouwd zijn of er een huwelijksfeest bijgewoond hebben. Alvast bedankt !groetjes Sabien
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
23-6-2007 10:43:41
Petra
Feestzaal
Hallo,Graag had ik geweten of er iemand van jullie zijn trouwfeest geeft in zaal "De Lemenhoek" te o.l.v Waver?Das tg Mechelen regio Antwerpen.Indien jullie hierover iets weten mag je dit ook melden.Groetjes Petra
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
22-6-2007 16:42:54
Valery
feestzaal niet goed voor ouders
goedemiddag bruidjes,we hebben nog 85 dagen te gaan en alles loopt goed.Maar plots willen mijn ouders zich moeien met de zaal.We hebben gekozen voor BOX38 in Oostende. We hadden graag een originele zaal en waren op slag verliefd hierop.Het complex be...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
13
22-6-2007 12:42:39
Elke
nieuwsgierig
Hey bruidjes,de vraag is heel simpel ... Voor welke zaal hebben jullie gekozen en waarom?Ik zal beginnen ;-)Hof van Nassau in ZottegemMijn vriendje zag de vierkantshoeve en werd er onmiddellijk verliefd op... Belangrijk voor ons was de ligging (niet ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
21
22-6-2007 12:03:13
Chris
ervaringen met tenten??of feestzalen in omgeving brakel geraardsbergen Lierde
Hoi iedereen,Ik dacht ik zal ook maar eens een berichtje nalaten, je weet maar nooit dat er geen toffe ideeen bijzitten he. Wel wat ik wou vragen was of iemand geen toffe zalen weet zijn in de omgeving van Brakel, geraardsbergen, lierde of zottegem. ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
22-6-2007 11:05:11
Griet
"Losse feestzaal" Zuid-West-Vlaanderen
(Had dit per ongeluk al onder 'andere' gepost ook)Wij zijn op zoek naar een feestzaal in Zuid-West-Vlaanderen. Maar we zouden willen af stappen van het klassieke idee van zoveel gangen aan een vaste tafel.We dachten eerder aan bvb. het voorgerecht in...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
21-6-2007 13:38:08
petra
dessert- vijverhof
Voor degenen die trouwen in het Vijverhof of getrouwd zijn in het Vijverhof in Wevelgem : wat hebben jullie gekozen voor dessert : ijspronkstuk, dessertbord, dessertbuffet? Wat raden jullie me aan?We twijfelen nog en kunnen alle raad gebruiken.Had ie...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
21-6-2007 12:30:36
Bianca
Zaal ART NOUVEAU
We hebben vandaag de zaal vastgelegd. Eindelijk zeker een zaal.... :DWat zou ik kunnen doen om de zaal meer aan te kleden? Hebben jullie iedeetjes? Dacht an ballonne, maar dat is niet speciaal eh...Zou toch graag iets speciaal doen dan, is tenslotte ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
20-6-2007 20:53:51
dorien
De Snip - MOORSEL
Hey meiden,Aangezien feestzaal Brouwershof in Affligem een te kleine zaal heeft om alle gasten op te vangen, vroegen we ons af wat jullie vinden van feestzaal "De Snip" in Moorsel?Ik heb hier ook al hele leuke reacties van gehoord...bedankt...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
20-6-2007 8:53:04
Dave
Het Godshuis te Sint-Laureins
Hallo, Heeft er iemand positieve of negatieve ervaringen over Het Godshuis? Wij overwegen om daar volgend jaar te trouwen...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
19-6-2007 21:07:20
Eerste
Vorige
396
397
398
399
400
401
402
403
404
405
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Myra Fotografie
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info