Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Ilse
Lijstjes...
Ik zit in mijn "lijstjes"fase. Kmaak precies voor alles een lijstje om zeker te zijn dat ik niets zal vergeten. Ik heb dus mijn to-do-lijstje, mijn draaiboek en mijn boodschappenlijstje (dat uiteraard nog verder aangevuld zal worden). Heeft iemand z...
Voorbereiding Reacties: 6 3-4-2012 15:58:24

Eline
Vraagje aan mama's
Op ons trouwfeest zullen niet veel grotere kindjes zijn, geen kleurhoekjes voor ons dus, maar wel véél (jonge) baby's. Ik heb zelf geen kinderen, dus ik weet niet zo goed wat ik voor de mama's kan doen. Ik dacht eraan een zo'n verzorgingsku...
Voorbereiding Reacties: 6 3-4-2012 13:56:59

Hanne
fotoboek 101 redenen
Hallo, ik zag al vele berichten over het maken van een boekje '101 redenen waarom ik met jouw wil trouwen.' Ik heb bij elke reden een foto en had graag per bladzijde 1 foto geplaatst. Dus zeker 101 bladzijden en dat mag ietsje meer zijn. Weet iemand ...
Voorbereiding Reacties: 4 3-4-2012 9:54:25

Charlotte
Cadeau vrijgezellen.
Ik zou graag voor mijn vriendinnen die mee op mijn vrijgezellen gaan ook een cadeau voorzien. Zo een soort huwelijks hebbe dingen tasje ;) Met bijv. Zakdoekjes enz. Heeft iemand misschien nog een idee? Of heeft iemand die ook gedaan? Goetjes Charlot...
Voorbereiding Reacties: 7 2-4-2012 22:48:27

dorien
tiara doet pijn
bij mijn proefkapsel moest ik mijn tiara echt wel na twee tot drie uurtjes uit doen owv de pijn! nu moet ik de tiara opzetten enkele uurtjes zoveel mogelijk zodat hij al wat kan uitzetten... is dit herkenbaar voor andere bruidjes ?
Voorbereiding Reacties: 6 2-4-2012 21:20:59

Vanessa
Nog 60 dagen te gaan! Spannendddddd
Nog maaar 60 dagen op de teller. De zenuwen beginnen toch stilletjes aan te komen Afgelopen weekend hebben we het pak voor mijn vriend gevonden. We zijn in Antwerpen naar Suitsupply geweest. Zeer goed geholpen, heel vriendelijke mensen. Het is een ...
Voorbereiding Reacties: 0 2-4-2012 19:22:02

Laura
hoeveelheid schuimwijn en fruitsap receptie
dag mede bruidjes, Voor zij die hun feest zelf organiseren, hoeveel schuimwijn en fruitsap voorzien jullie gemiddeld per persoon. We gaan onze deze week bestellen, maar heb er niet zo direct een idee van dus.. Merci
Voorbereiding Reacties: 5 2-4-2012 17:23:44

Melissa
Kriebels à volonté
Hoi bruidjes en gommetjes! Ik heb de smaak momenteel helemaal te pakken! Afgelopen zaterdag is namelijk mijn nichtje getrouwd (ik was wat bang dat ze veel hetzelfde zou hebben dan ons maar alles in orde :-D) en ik kreeg al heel wat kriebels voor onz...
Voorbereiding Reacties: 6 2-4-2012 16:16:45

Caroline
Tips anti-transpireren - anti zweet tips
Hoi Bruidjes ! Binnen 4 maand is het zo ver.. na 13 maanden wachten begint dat toch af te korten. Maar zit met wat vragen. Ik ben toch een redelijke 'zweter' en ik trouw midden augustus, ik hoop dat het super goed weer is. Dus ik zou wat tips of ...
Voorbereiding Reacties: 12 2-4-2012 14:17:47

Melissa
Dansles
Hoi bruidjes Met nog een kleine 3 maanden in het vooruitzicht, vroeg ik me af wie er van jullie dansles volgt? (kwestie van wat elegant op de dansvloer te staan :-)) Zo ja: wat voor dansles volgen jullie? Hebben jullie een idee waar een goede danss...
Voorbereiding Reacties: 12 2-4-2012 13:03:29

Elke
De voorbereidingen worden me wat te veel :-(
Dag brides-to-be Met nog een dikke 40 dagen op de teller, begint onze trouwdag een vastere vorm te krijgen. Iedereen in de familie kijkt er al naar uit...maar hoe dichter we bij de trouwdag komen, hoe meer schrik ik heb dat alles in de soep gaat lo...
Voorbereiding Reacties: 12 2-4-2012 12:31:51

Vicky
Datum nog beschikbaar!
Dag bruidjes, vandaag bevestiging gekregen van de gemeente dat onze datum nog helemaal beschikbaar is. Had er een goed oog op, daar het nog vrij lang is maar toch een geruststelling dat het nog beschikbaar is :) We kunnen nog kiezen welk uur we wil...
Voorbereiding Reacties: 13 2-4-2012 11:19:14

tiffanie
Tafelschikking: Verzoekjes van gasten
Hallo allemaal, Met nog 4 maanden op de teller beginnen wij ons vele voorbereidingswerk al beetje per beetje af te ronden. We maakten een mogelijke tafelschikking op, en printten hierbij de naamkaartjes, met bijpassend tafelsymbool erop al af. ...
Voorbereiding Reacties: 10 2-4-2012 11:13:19

Sandra
Aankoop Cava of champagne - waar meeste korting??
Hoi iedereen, Voor de receptie van de suite en het avondfeest, gaan wij zelf (waarschijnlijk) cava aankopen. Iemand ervaringen met aankoop hiervan bij Delhaize, Colruyt, Makro? Ik dacht dat het bij Delhaize vanaf 3 kartons -10% was op totaalprijs......
Voorbereiding Reacties: 15 2-4-2012 10:41:39

Katrien
schieting
Mijn vriend wil graag een schieting organiseren de week voor onze trouw. Nu zijn we overal op zoek naar zulke kanons. Maar dat blijkt tegenwoordig moeilijk te vinden. Heeft iemand tips hiervoor? 
Voorbereiding Reacties: 6 2-4-2012 10:00:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...