Nu Online
Momenteel zijn er 334 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Sara
beslissingen weekend
en de kogels zijn door de kerk dit weekend. De kleuren van de suite zijn gekozen ( EN de schoonfamilie is bijgedraaid, zie vorige post) dit dankzij het feit dat mijn mama snel iets gevonden had. En we hebben besloten om de burgerlijke trouw op vrijda...
Voorbereiding Reacties: 20 2-4-2012 8:08:12

lindsy
gratis hulp aangeboden bij het maken van uitnodigingen en in elkaar steken van bedankjes
hey bruidjes Ik ben zelf een bruidje in spe, en door zelf men uitnodigingen enzo in elkaar te steken heb ik de smaak te pakken. Het was een beetje begonnen bij de geboorte van men dochter, toen ik de doopsuikers maakte, maar ik dacht... mja het zal ...
Voorbereiding Reacties: 1 2-4-2012 7:48:13

Kelly
Afvallen lukt niet!
Ik val helemaal niet af! Ik kom alleen bij. Ik zou zo graag een beetje afvallen. Maar ik kan het eten niet laten en laat staan sporten! Was er maar een magisch hulpmiddel! En wat meer doorzettingsvermogen!
Voorbereiding Reacties: 15 1-4-2012 23:06:02

Debbie
Bruidjes 2013
Hallo! Ik zie dat de meeste berichtjes hier komen van bruidjes die dit jaar nog trouwen. Wie trouwt er nog in 2013? En waar zijn jullie zoal mee bezig? Groetjes, Debbie
Voorbereiding Reacties: 51 1-4-2012 22:00:15

Charlotte
Gezocht Cadeau's getuigen
Wij zijn op zoek naar een cadeau voor onze getuigen. Ze zijn een koppel. Maar wil graag iets blijvend kunnen geven. Iemand een idee? Leuke sites Bedankt
Voorbereiding Reacties: 2 1-4-2012 18:59:53

dorien
pff mensen die niet kunnen komen
natuurlijk begrijp je wel dat er zowiezo mensen niet kunnen komen, ook communieperiode ... maar vandaag enkel nog maar negatieve meldingen gekregen :(
Voorbereiding Reacties: 9 1-4-2012 17:17:50

Sara
burgerlijk huwelijk dag voordien of niet?
hei iedereen, ik ben volop bezig met een keertje een dagplanning te maken omdat we deze week naar het districtshuis moeten onze burgerlijke trouw te gaan aanvragen. Dus ik heb 2 ' groffe' planningen gemaakt. Wat denken jullie?  Op zich is er ma...
Voorbereiding Reacties: 4 1-4-2012 11:23:31

Evy
jipie, gesprekje gehad met bruidsparadijs ivm uren en ceremoniemeester ed
Heyhey bruidjes to be, vandaag weer een toffe voormiddag gehad. We hadden een afspraak in het bruidsparadijs te Merksem met iemand van het bruidsparadijs om te praten over ons vervoer, de uren wanneer hij waar moest zijn, wat de ceremoniemeester all...
Voorbereiding Reacties: 0 31-3-2012 20:44:34

Patricia
Nog 2 dagen .... en het is onze wettelijke trouw
Ach wat vliegt de tijd .... hier op 't forum gestart met 452 dagen en nu nog 62 over maar amper nog 2 dagen verwijderd van ons wettelijk huwelijk. Ik moet toegeven dat de kriebeltjes nu wel naar boven komen! Vanmorgen de verkorte versie van onze ope...
Voorbereiding Reacties: 3 31-3-2012 20:29:07

Sarah
Verlof voor huwelijk wel of niet opnemen?
Hey iedereen, Even een praktische vraag... Ik werk in een privéschool en val dus niet echt onder het statuut van onderwijzeres, maar eerder als bediende. Nu voor ik met de directie ga praten, vroeg ik me af op hoeveel dagen verlof ik eigenlijk ...
Voorbereiding Reacties: 15 31-3-2012 20:12:30

caroline
En het ging vooruit :)
Ey bruidjes, De laatste weken hebben we echt wel veel kunnen doen, dus me is happy happy :)!Vandaag zijn we eens gaan informeren voor balonnen buiten en binnen de kerk. Het is niet goedkoop, maar het resultaat zal echt wel mooi zijn. We zouden om de ...
Voorbereiding Reacties: 10 31-3-2012 18:37:44

Ellen
weeral iets om af te vinken :-)
Hey allemaal, Iedereen heeft nu bevestigd voor het avondfeest totaal van 213 personen en er waren er 239 uitgenodigd. De tafelschikking is nu ook inorde nu kunnen we beginnen met de potjes die we maken om de mensen hun tafel te tonen... Ik zal daar...
Voorbereiding Reacties: 0 31-3-2012 18:16:43

Bettina
Feestzaal aankleden?
Hoi Hoi kleden jullie de feestzaal extra aan? Zo ja met wat? Bloemen? Balonnen? ... thanks!!
Voorbereiding Reacties: 1 31-3-2012 15:19:02

Katrien
kinderen betrekken in huwelijksviering
dag bruidjes en bruidegommen, ik weet dat dit onderwerp al vaker ter sprake is gekomen op dit forum, maar ideetjes zijn zeer welkom. Wij trouwen over 76 dagen en zijn volop bezig met ons misboekje. We hebben zelf 2 kindjes die dan 2.5 en 4.5 zullen ...
Voorbereiding Reacties: 3 31-3-2012 15:17:20

Hannelore
Vrijgezellen!
Vandaag heb ik mijn vrijgezellen!!! Om 1 uur komt mijn zus om mij. Nu nog 3 uurkes werken met zeer veel kriebeltjes in de buik. Het enigste dat ik weet is dat we naar Gent trekken met een bende van 16 om daar een activiteit te doen. Ben super curieus...
Voorbereiding Reacties: 6 31-3-2012 8:40:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...