Nu Online
Momenteel zijn er 334 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

dawn
Tip: bruidshuis Jagré
Wij zijn gisteren getrouwd en ik had een jurk van bruidshuis Jagré in Deurne. Via deze weg wou ik toch even de winkel aanraden. De verkoopster daar is zeer professioneel en weet absoluut welk kleedje het beste staat. Ze neemt absoluut de tijd en...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 7-9-2014 20:47:41

elyne
Verslag van ons trouwfeest 6 september
Hallo bruidjes, onze dag zit erop! En wat voor een dag, hier volgt een verslagje. 'S morgens om 5u30 uit de veren (in mijn eigen bed geslapen, tventje mocht nog nbeke blijven liggen) een uitgebreide douche genomen en om 6u15 kwam mijn zus me samen ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 7-9-2014 20:14:16

Sharona
Hof Ter Velden
Net de brochure van Hof Ter Velden gelezen.. Er is me even iets niet duidelijk.. Moet je altijd de huur voor de zaal betalen? Of is dit als je enkel de zaal wilt, zonder traiteur?
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 7-9-2014 12:45:02

eline
trouwkleed
Beste bruidjes , ik ben gisteren gaan kijken voor een jurk moeilijke keuze Was dat eerst had ik een jurk aan met aan de zijkant bling bling heel mooi maar dat Was gewoon met een rits dus niet echt waar vanachter en dan had ik nog een jurk een modern...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 7-9-2014 8:03:25

Eveline
Onze trouwdag 5 september 2014
Amai bruidjes en bruidegommen, ik wens jullie heel veel geluk, plezier en geen stress op jullie trouwdag net zoals wij hebben gehad! Gisteren, 5september 2014 was het zover! Ik heb mezelf klaar gemaakt bij mijn ouders en mijn bruidegom bij zijn ouder...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 5 6-9-2014 21:57:49

bieke
Werken in thema
Hallo we zouden graag een thema gebruiken De jaren van de Titanic kan er mij iemand helpen let ideeën of weet er iemand een Goede website ? Bedankt op voorhand !
Ideeën Reacties: 3 6-9-2014 19:13:45

Lien
Fotograaf gezocht regio Zomergem - Sint Laureins
 Hallo!Wij zijn op zoek naar een professionele fotograaf die nog vrij is op 18/07/2015.Iemand goede referenties?Bedankt!
Fotografie Reacties: 10 6-9-2014 11:35:48

samantha
Te koop: verschillende trouwspullen
Hallo, Wij zijn inmiddels alweer bijna 3 maanden getrouwd, en ik heb nog een aantal spullen over. Sommige niet gebruikt. - Witte tulle van 1,5 meter €2,- (nieuw) - Vlaggetjes voor tussen de ramen van de trouw auto €3,- (gebruikt) - Slui...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 5-9-2014 20:02:46

sanne
Morgen = D-day..
Morgen is het zover, de dag waar we zolang naar hebben uitgekeken! Ik heb de hele week stress gehad, maar nu ben ik op het punt gekomen : " ach we zien wel" :) Om 7u moet ik bij de kapper zijn, hopelijk geraak ik goed in slaap! Als iemand tips ...
Voorbereiding Reacties: 10 5-9-2014 16:10:38

Kim
Beste fotograaf die je kan kiezen
Originele waaaaw foto's, los sfeertje, beste keuze Philippe Swiggers: http://www.philippeswiggers.be
Fotografie Reacties: 1 5-9-2014 16:02:26

Lindsay
TE KOOP: korte vintage jurk ideaal voor huwelijk voor de wet
Beste bruidjesIk heb een prachtige korte vintage jurk te koop. Ideaal voor het huwelijk voor de wet.De jurk heeft maat 38. Kleur: champagne Details: vintage parels en strass + fragnes onderaan type: charleston stijl Aankoopprijs...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 5-9-2014 14:50:49

Lindsay
TE KOOP: Bruidsjurk La Sposa ongedragen/ onaangepast
Beste bruidjes in wordingWegen annulatie van mijn huwelijk staat mijn jurk te koop. De jurk is nog niet volledig op maat gemaakt, enkel tot de 1ste fitting ben ik geraakt. Zowel in lengte als taille/ bustier kan alles nog aangepast worden....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 5-9-2014 14:41:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...