Nu Online
Momenteel zijn er 561 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

sophie
Sancerre - Ian Stuart
Beste bruidjes,Is er iemand die het kleed Sancerre van Ian Stuart eventueel door zal verkopen?Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 19-7-2008 10:13:07

Annemie
Au Louvre/ Claire De Femme
Hoi bruidjes allemaalHeeft er iemand ervaring met het kopen/passen van bruidsjurken bij "Au Louvre" en/of Claire de femme. Zijn ze er vriendelijk? en krijg je veel tijd om te passen? Is het de moeite? Ik ben echt heel benieuwd! Heb toch wel...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 18-7-2008 2:10:37

Delphine
Prachtige Ian Stuart model vienna te koop
Dag toekomstige bruidjes,Ik ben op 6 juni 2008 gehuwd in een prachtige jurk van Ian Stuart. De jurk is een ivoorkleurige bustierjurk, gemaakt uit zijde en afgewerkt met kant en kristalletjes. De jurk is maat 40 en ikzelf ben +/- 1m75 groot! Uiteraard...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 17-7-2008 17:30:55

Maaike
Wanneer Trouwjurk kiezen enz.?
Hallo iedereen. Het is zo ver mijn vriend heeft me EINDELIJK ten huwelijk gevraagd!We zullen ergens volgende zomer trouwen. Echter, ik heb een aantal vragen:Hoe lang op voorhand moet je jurk al kiezen? En hoe zit het dan met vermageren/verdikken en z...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 17-7-2008 16:08:51

Mariëlle
zwarte jurk Linea Raf
Hello! Eindelijk, na 10jaar gelukkig samenzijn en 3 prachtige kindjes, heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd. Ik kijk al zooo lang uit naar deze dag (aug. 2009), dat ik m ook perfect wil hebben! Nu was ik al eens aan het zoeken naar kleedjes (w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 17-7-2008 15:54:21

Annemie
kort jurkje Oni Onik: kleur?
Hallo,Ik vroeg me af of hier iemand me kan vertellen in welke kleuren het korte jurkje van Oni Onik (met de hals met roosjes) bestaat? Het is vand e collectie van dit jaar!En als er dan ook nog iemand een idee heeft van prijs...Dankje!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 17-7-2008 12:32:36

Steve
trouwjurk truffle van ian stuart
Ik heb 2 weken geleden mijn trouwjurk gaan kiezen bij de Prima Donna in Deerlijk. Het is de jurk 'Truffle' van Ian Stuart. Hij is echt prachtig. We hebben er foto's van genomen, maar die zijn niet duidelijk. Ik moet nu nog zo lang wachten om hem nog ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 16-7-2008 21:12:48

Kimberly
betalen voor passen?-
HeyIk wil binnenkort eens gaan kijken voor mijn trouwjurk. Nu heb ik gehoord dat je moet betalen als je een trouwjurk wil passen. Klopt dit en hoeveel is dit dan?grtz
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 16-7-2008 13:08:20

Saskia
Trouwkleed maatje meer?
Hoi dames,wie weet er bruidswinkels zijn die trouwjurken verkopen met een maatje meer...De winkels die ik al afgelopen heb gaan helaas tot maatje 42. Ik sta nu wel op een streng dieet voor mezelf ;) Maar zou toch graag al eens hier of daar gaan kijke...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 15-7-2008 18:54:13

Eunicea
help!!
Heyy,,ik ben op zoek naar bruidsboetieks in de omgeving van Genk,hasselt,zonhoven,..Zo in die streken en het moet wel betaalbaar zijn,ben nog jong:)Kusje Eunicea X
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 14-7-2008 20:23:51

katrien
trouwkleed
hey bruidjes,Weet iemand van jullie van welk merk het trouwkleed is dat op de site van lechapeau staat onder exlusieve merken. Dat trouwkleed met de zwart accenten. mercikesgroetjeskatrien
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 14-7-2008 18:23:01

caroline
NIEUWE trouwjurk te koop
Hallo allemaal! Voor wie nog op zoek is naar een prachtige, betaalbare trouwjurk.. Ik verkoop mijn 'eerste trouwjurk'. Klinkt vreemd, mr ik ben op mijn beslissing terug gekomen en heb uiteindelijk voor een andere stijl gekozen.. Het gaat om een NOOIT...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 13-7-2008 23:48:55

Elke
Bruidsjurk Linea Raffaelli te koop
Ik ben op 11 juli getrouwd en verkoop nu mijn jurk van Linea Raffaelli. Het is een jurk van ruwe zijde met een gebroken witte top en een cappucino rok. Ik heb enorm veel leuke reacties gekregen op mijn kleed! Ik heb confectiemaat 42 en ben 1m65 groot...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 13-7-2008 10:17:04

Nathalie
X-tra kleedje voor avondfeest?
Hallo allemaaal,Ik vroeg mij eigenlijk af hoeveel bruidjes s'avonds een x-tra kleedje of zo voorzien voor het avondfeest.Mijn kleed zit super maar ik kan mij wel inbeelden dat ik na het dragen van een corset voor zo'n 12h je wel eens iets gemakkelijk...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 12-7-2008 19:58:27

Aylin
Goedkoop bruidsjurk
hey heyBericht aan dames die op zoek zijn naar een prachtig jurk maar een beperkt budget hebbenIk heb vorige week een prachtig bruidjurk gekocht voor 385 euro in een bruidswinkel in MolenbeekAlle kleedjes staan nu aan 50 % kortingZeer goede prijs-kwa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 11-7-2008 17:43:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info