Nu Online
Momenteel zijn er 334 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

treesje
100 dagen :-)
joepie op ons tellertje staan er ook nog maar 100 dagen meer!! Leuk!!Volgend weekend gaan mijn ventje en ik naar Londen, echt genieten samen met ons 2!! Kijk er zo naar uit! Hopelijk vind ik daar nog wat spullen voor onze trouw! Het leukste is aan de...
Voorbereiding Reacties: 0 31-3-2012 8:35:13

An
Gastenboek
Hoi Hoi, Weet iemand een leuke belgische site waar je een gastenboek kan kopen.Ik vond verschillende, maar allemaal uit Nederland.En als je enkel 1 item besteld vind ik 10euro toch wel wat veel verzendkosten.Groetjesan
Voorbereiding Reacties: 2 30-3-2012 23:36:24

Catherine
Bruidjes oktober 2012
Wij trouwen 20 oktober 2012 en zouden graag eens een zicht krijgen op hoever de andere trouwers van die periode staan in hun voorbereidingen.  En hoe het lukt om de budgetten onder controle te houden...
Voorbereiding Reacties: 8 30-3-2012 20:47:14

Steffie
het menu kiezen
Hoi, wij zijn ons menu aan het samenstellen. Tussen de vele gerechten die we kunnen kiezen van de feestzaal, hebben we gekozen voor varkenshaasje. Nu kunnen we kiezen tussen mosterdsaus en choron. Varkenshaasje met mosterdsaus kennen we en weten we d...
Voorbereiding Reacties: 5 30-3-2012 19:25:37

Imke
Morgen is het aan ons!
Na een jaar en vier maanden verloving volgt morgen (eindelijk!) onze grote dag! Het weer zullen we moeten nemen zoals het komt, maar zal ons ongetwijfeld niet storen. Mijn gummylaarzen en doorzichtige paraplu staan klaar voor mocht het regenen. Ik...
Voorbereiding Reacties: 11 30-3-2012 18:45:11

stephanie
dagplanning
hoe verloopt jullie trouwdag? wij twijfelen een beetje of we voormiddag of namiddag naar de kerk en het gemeentehuis gaan + de fotoshoot. groetjes
Voorbereiding Reacties: 5 30-3-2012 18:22:27

Kim
34 dagen!!!
dag bruidjes in spe, Ik zie net op mijn teller dat de trouw nog 34 dagen veraf is. Omai de zenuwen beginnen nu toch wel lichtjes te komen. Maar tzijn wel goede zenuwen Tot nu toe nog gelukkig geen problemen gehad bij de voorbereiding. Alles is vlo...
Voorbereiding Reacties: 1 30-3-2012 17:13:40

dorien
proef kapsel + make-up
gisteren was het dan zo ver ... met heel wat stress... maar wat is dat goed meegevallen!!! eerst besproken we mijn gedachten, we bekeken stukjes stof van mijn kleed, foto's van mijn kleed... en ze ging met mij aan de slag! waauw!!! kei mooi resulta...
Voorbereiding Reacties: 5 30-3-2012 15:10:47

Helene
bedankjes maken
dag iedereen, als bedankje voor onze gasten hebben wij mini-snoeppotjes. nu twijfelen we of we die wel al zouden vullen. er moeten gumhartjes en dragebus bolletjes in. wij hebben wat schrik dat die bolletjes te snel zouden smelten als we ze nu al in ...
Voorbereiding Reacties: 11 30-3-2012 14:25:59

stef
Nog Trouwers op 01/09/2012?
Zoals de titel het al zegt, zijn er hier nog mensen die trouwen op 1 september 2012? en hoever staan jullie al met de voorbereidingen. Toevallig ook mensen van de kanten van olen, oevel westerlo die trouwen op die dag? Wij hebben nog wel redelijk wa...
Voorbereiding Reacties: 10 30-3-2012 14:18:36

Laura
witte loper
Weet er iemand waar ik een witte loper kan vinden , liefst niet te duur :) regio limburg, of online... Merci
Voorbereiding Reacties: 3 30-3-2012 14:10:16

mieke
Eindelijk honeymoon geboekt:-)
Hoi iedereen, Efkes super content:-) Na maanden zoeken, vergelijken en twijfelen hebben we nu eindelijk onze honeymoon geboekt. Het wordt mauritius! Het wordt een reis om nooit meer te vergeten... dat staat nu al vast! Veel groetjes en een fijn ...
Voorbereiding Reacties: 6 30-3-2012 13:48:23

Bettina
rode loper
Hoi is er iemand van de omgeving Mechelen-Duffel-Lier die een rode loper wil uitlenen, verhuren of verkopen? Hij moet op z'n minst 4.5 meter lang zijn en toch minstens 1 meter breed (het mogen er dus ook 2 zijn van 60 cm of zo zenne) Moest iemand a...
Voorbereiding Reacties: 0 30-3-2012 13:13:10

Annelies
TE KOOP: Disney ringenkussentje
Hey mede-bruidjes en -gommetjes, Wie is net als ik ongelofelijke Disney-fan? Of wie laat de ringen brengen door kindjes die het wel leuk vinden om naar voor te gaan met Mickey en Minnie op het kussentje samen met de ringen? Het verhaal zit namelijk ...
Voorbereiding Reacties: 12 30-3-2012 11:29:32

Rebecca
bus De LIjn
Hallo, wij zouden graag een 'huwelijksbus' van De Lijn hebben voor onze trouw. Heeft er iemand een idee hoe je dat kan aanvragen? Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben?Dank je wel  Rebecca
Voorbereiding Reacties: 5 30-3-2012 10:14:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...