Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 589 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
399
400
401
402
403
404
405
406
407
408
...
Volgende
Laatste
debbie
doen of niet doen?
hey hey,er is nogal veel te doen geweest rond mijn trouwjurk.ik ben hem gaan kiezen met mijn moeder en voor mijn meetbeurt is de nicht van mijn vriend meegeweest.toch hebben al veel mensen zonder het zelf te weten mijn outfit al gezien omdat die op i...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
11-7-2008 13:29:55
Sabrina
Zwanger en trouwjurk
Sorry, was vergeten te vermelden dat ik iemand zoek in Limburg, ben zelf van Genk. Als het echt moet ben ik bereid mij buiten Limburg te verplaatsen! Groetjes
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
11-7-2008 12:48:00
Sabrina
Zwanger en trouwjurk
Hallo iedereen! Ik ben dringend op zoek naar een naaister die me een kleedje kan maken voor mijn "grote" dag. Ben nu bijna 4,5 maand zwanger en vind niets in de winkels! Zelfs de zwangerschapswinkels die op hun website pronken met bruids- e...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
11-7-2008 12:35:42
vanessa
kleed kiezen met ouders of enkel mama?
dag bruidjes, ben vandaag langsgegaan bij robel in roeselare om een afspraak te maken om langs te gaan om de kleedjes te bekijken en te passenik ga er samen met m'n mama heennu heb ik zitten denken, zijn er onder jullie die de papa ook meenemen?of is...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
18
10-7-2008 19:28:24
Delphine
Prachtige jurk van Ian Stuart te koop
Dag bruidjes! Op 6 juni ben ik gehuwd in een prachtige jurk van topontwerper Ian Stuart (model Vienna). Ik zou deze nu graag verkopen omdat het spijtig is deze zomaar in de kast te laten hangen. Voor meer info: laat een E-mail adres met jullie vragen...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
10-7-2008 15:37:18
Elke
Filline trouwboetiek
Geachte bruidjes,4 juli 2008 ben ik in het huwelijksbootje gestapt. Mijn trouwkleed kwam van de boetiek Filline in Merelbeke (Bottelaere). Ik kan iedereen die boetiek echt aanraden. Perfecte service, vriendelijk, komen je de dag zelf aankleden, make-...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
9-7-2008 15:48:19
Tamara
trouwjurk nog niet toegekomen
hallo,gisteren te horen gekregen dat mijn trouwkleed nog niet binnen is en ik dus volgende week niet moet gaan passen... (tzou normaal eind juni toekomen maar ze zijn in vertraging) :-( Kweet wel we trouwen pas in september (dus nog geen paniek) Maar...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
9-7-2008 15:44:38
marijke
originele lingerie
hey allemaal!ik ben op zoek naar een origineel lingeriesetje voor onze mijn jurk.... bestaat er nergens een setje waar bv. "bride" op het broekje staat? tips zijn welkom!grt,marijke9/8/2008
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
9-7-2008 10:22:18
evi
trouwen in het buitenland
wij gaan volgend jaar trouwen in sevilla (spanje)en nu vroeg ik mij af of ik nu best mijn jurk in belgie of in sevilla koop (vooral wat betreft het transport maak ik me wel zorgen als ik die in belgie zou kopen)? heeft iemand hiermee ervaring?
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
8-7-2008 0:44:13
kim
Pasbeurten
Hey bruidjes,Hoeveel keer zijn jullie je kleed moeten gaan passen en wanneer hebben jullie het meegekregen?Ik ben dus de eerste keer naar de winkel gegaan, gepast en het gekocht. Gisteren, iets minder dan 2 maand voor de trouw ben ik de eerste mijn k...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
6-7-2008 15:38:06
Claudia
Mijn jurk is er EINDELIJK
fiogf49gjkf0dHallo iedereen!Ik wil eventjes mijn geluk met iedereen delen. Een paar weken geleden heb ik hier op het forum gezet hoe ongerust ik was over mijn jurk. Ik moest normaal gezien begin mei al gaan voor mijn eerste pasbeurt en op een of ande...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
4-7-2008 17:27:23
anne
petticoat - onderrok
fiogf49gjkf0dBeste bruidjes,Nog 57 dagen te gaan voor de grote dag...Mijn trouwjurk (in jaren vijftig-stijl) maak ik zelf. Hij komt net tot op mijn knieën en heeft een breed uitwaaierende rok. Ik ben op zoek naar een onderrok/petticoat in tule d...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
4-7-2008 11:20:26
Claudia
PRIMO PIANO GENK
fiogf49gjkf0dHallo iedereen,Ik heb mijn bruidsjurk begin januari besteld bij Primo Piano in Genk en zou begin mei moeten gaan passen. Ondertussen is mijn kleedje nog altijd niet in de winkel en jawel, ik trouw op 26 juli. Ik heb al meerdere keren geb...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
3-7-2008 16:30:27
Isabelle
pasmodellen
fiogf49gjkf0dBeste bruidjes in spee. Ik heb van een collega gehoord dat sommige winkels hun pasmodellen verkopen aan verminderde prijzen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik las ook ergens dat dit enkel in juli gebeurt.
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
2-7-2008 19:38:07
Vicky
Eerste pas
fiogf49gjkf0dDag BruidjesOvermorgen moet ik voor mijn eerste pas.Ik neem mee : men schoenen(avond en overdag); kousen, ondergoed, juwelen, kousenband. Zijn er nog zaken die ik zeker moet meenemen of niet mag vergeten te vragen? Ik ken mezelf, dan ga...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
1-7-2008 22:36:43
Eerste
Vorige
399
400
401
402
403
404
405
406
407
408
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Ans Volckaerts Fotografie
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info