Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Liselot
Dagplanning/draaiboek
 Hallo allemaal, Ik heb een klein vraagje over de dagplanning! Ik zou graag naast een algemene, ruwe dagplanning ook een meer gedetailleerd draaiboek hebben van onze dag. Heeft er iemand een voorbeeld van dagplanning en/of draaiboek? ...
Voorbereiding Reacties: 5 30-3-2012 7:18:11

Petra
laatste voorbereidingen
ik heb dus toch een ceremoniemeester besteld, ik heb er lang over getwijfeld, maar nu moet ik me dan van niks iets aantrekken :-) ben blij, ik zoek ook nog duifjes, iemand adresjes? liefst in Oost-vlaanderen of West-vlaanderen
Voorbereiding Reacties: 0 29-3-2012 21:01:25

tamara
nog kwestie van uren!
dag mede bruidjes en gommetjes! binnen exact 24 u geef ik mijn ja-woord aan mijn ventje.qua voorbereiding staan we voor op schema, maar toch ben ik superzenuwachtig. en eigenlijk niet echt voor de trouw, maar wel omdat mijn vakantiezus uit Kroatie v...
Voorbereiding Reacties: 14 29-3-2012 14:33:47

Sarah
Misboekjes
Ben op zoek naar voorbeelden van misboekjes..... Kunnen er mensen mij hier aub mee verder helpen.....alle boekjes zijn welkom
Voorbereiding Reacties: 3 29-3-2012 12:10:27

Wendy
hoever zijn de bruidjes van mei.
Hallo Met nog maar 42 dagen op de teller wil ik graag weten hoever jullie staan. Hier is het volgende al gedaan. - Kleed - Kleren bruidegom ( gaat zaterdag kijken) - Ringen ( moeten we nog voor gaan kijken) - Dj - Zaal - Fotograaf - Bedankjes zijn...
Voorbereiding Reacties: 7 29-3-2012 11:16:15

Charlotte
Bruidjes van april en mei die in Westerlo trouwen
Het mede bruidjes, Nu was ik deze morgend zeer toevallig in westel info aan het kijken ( voor de openingsuren van het containerpark) Nu zag ik tot mijn grote verbazing dat alle huwelijke in april en mei langs achter moeten binnen komen :( Dus niet...
Voorbereiding Reacties: 10 29-3-2012 10:46:00

virginie
Nog 99 dagen ....Spannend!
Dag bruidjes, Sinds vandaag nog 99 dagen op teller,het komt zo dicht bij. Wat hebben jullie allemaal nog te regelen? Ik heb dit allemaal al geregeld: Zaal Vervoer kledij bruid,bruidegom en kids ringen huwelijksreis muziek kerk/receptie animatie ...
Voorbereiding Reacties: 10 29-3-2012 9:50:43

dorien
superzenuwachtig
om 11 uur heb ik proef van haar en make-up en de stress is echt te snijden... om 7 uur er van wakker geworden :s
Voorbereiding Reacties: 8 29-3-2012 9:06:35

Lotte
De zon komt door de donkere wolken piepen
Lieve bruiden en bruidegommen, Eerst en vooral wil ik jullie héél hard bedanken voor jullie lieve berichtjes en steun. De voorbije 10 dagen waren een hel voor mij, maar mijn verloofde en ik hebben gisteren  (een week vroeger dan voorz...
Voorbereiding Reacties: 20 29-3-2012 7:23:29

An
wie wil mijn lijstje checken & hoever staan de bruidjes van augustus
Hallo,Aan de bruidjes van augustus hoever staan jullie met de voorbereidingen?Zijn er dingen die ik vergeet???.is al in orde:------------------ Zaal- DJ- Gemeente- Ondertrouw: op 16 april- Ringen + ringkussentje- Kleed- Schoenen- Juweeltjes- Tiara- K...
Voorbereiding Reacties: 17 28-3-2012 23:12:37

Tamara
aftellen !!
Met nog 44 dagen op onze teller heb ik zaterdag mijn eerste pas!! Goh, ik ben weer helemaal nerveus. Het gaat zo vlug nu! Ik hoop echt dat we op onze dag ook zo'n prachtig weer hebben, maar ik ben er zeker van dat als het niet zo'n prachtig weer is, ...
Voorbereiding Reacties: 6 28-3-2012 20:44:31

Elke
Vrijgezellen?
Dag bruidjes! Ik ben nogal onzeker i.v.m. mijn vrijgezellenavond (en het bestaan ervan...). Ik weet niet wie die zal organiseren en ben bang dat er gene zal komen. Even de situatie schetsen: Ik heb twee getuigen: mijn broer en mijn tante. Aangezien ...
Voorbereiding Reacties: 8 28-3-2012 20:23:28

mieke
De tijd vliegt! Vandaag precies nog 100 dagen!!!!
Joehoe de teller staat op 100!!!! Morgen zijn de drie cijfers verdwenen en zijn het er nog 2:-) pffff nog zoveel te doen maar alles komt goed zeker:-) aan iedereen nog veel aftelgenot
Voorbereiding Reacties: 8 28-3-2012 18:49:00

Jana
goed weer leuk! heel leuk! maar wat nu?
Beste bruidjes en gommen, Eve kort schetsen, ik werk bij de post en met dit goede weer krijge we natuurlijk een kleurtje (wat zalig is) maar helaas staan mijn polomouwkes erin . heb nog maar 37 dagen. engige tips om die bij te kleuren of weg te werke...
Voorbereiding Reacties: 10 28-3-2012 16:55:44

Rebekka
Vrijgezellen
Beste medebruidjes Ik moet hier even het verhaal kwijt over mijn vrijgezellen Ik weet dat mijn vrijgezellen feestje binnenkort zal plaatsvinden, en er stond een filmpje op facebook van mijn schoonzus haar vrijgezellen en daar had ik op gereageerd o...
Voorbereiding Reacties: 3 28-3-2012 16:40:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...