Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Charlotte
Ervaring met Hof Ten Steen
Hallo allemaal! Heeft iemand nog recent (2014) een trouwfeest gegeven/meegemaakt in Hof Ten Steen? Zo ja, graag jullie commentaren/ervaringen/... Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 3-9-2014 22:16:55

Charlotte
Trouwlocatie driehoek Diest-Sint-Truiden-Leuven
Dag allemaal! We zijn zopas de voorbereidingen voor ons trouwfeest begonnen en dus nu op zoek naar een stijlvolle licatie hiervoor. Heeft iemand tips hieromtrent? Nog ergens op leuke locaties geweest? We zoeken in de regio Diest-Sint-Truiden-Leuven...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 3-9-2014 22:14:54

Sabrina
De Waterhoek - Hof Ten Steen - De Beekhoeve - waarom is beslissen zo moeilijk? :-)
Hallo bruidjes (in spé), ik ben hier 2 jaar geleden ook al komen luisteren maar onze trouw is toen niet doorgegaan. Neenee, we zijn niet uit elkaar maar hebben voorrang gegeven aan onze nieuwbouw. Dat was toen al genoeg kopzorgen. :-) En nu heb ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 3-9-2014 22:06:24

Lies
Officiële tafelschikking?!?
Hoi hoi Ik ga binnenkort trouwen en we zijn volop bezig met de voorbereidingen. Veel is al geregeld maar ik wil alles tot in de details uitwerken. Want it to be perfect!!! ;) Iemand een idee hoe je de perfecte tafelschikking organiseer...
Locatie Reacties: 4 3-9-2014 22:05:04

Hanne
zelfstandige schoonbroer
Hey! ik heb een nogal bizar vraagje, maar zal eerst de situatie uitleggen. Mijn toekomstige schoonbroer is zelfstandig bakker. Wij willen trouwen op 4juli omdat dit voor ons verlof valt. Mijn toekomstige schoonbroer sluit zijn bakkerij de laatste dr...
Voorbereiding Reacties: 11 3-9-2014 20:37:58

Lien
Huwelijksreis geboekt!
Met nog 10 dagen op de teller is onze huwelijksreis eindelijk geboekt! Daarom wou ik eens vragen of er iemand al naar de bruidssuite van het Van der Valk hotel in Sneek (Friesland) is geweest. Of daar toevallig in de buurt woont/is geweest en ons kan...
Huwelijksreis Reacties: 0 3-9-2014 19:09:06

tineke
decoratiemateriaal te koop
Het is al 68 dagen geleden dat we ons JA woord vierden. En we verkopen ons overig decoratiemateriaal. Voor wie interesse heeft in foto's, zet uw emailadres hieronder en ik stuur foto's door- enveloppendoos- hartjesballonnen wit en rood- tafelnaambord...
Voorbereiding Reacties: 13 3-9-2014 15:16:09

ABC
Feestzaal De Architect Lennik
Hallo iedereen We vroegen ons af of er nog mensen zijn die recente ervaringen hebben met feestzaal De Architect te Lennik. We zijn deze zaal aan het overwegen voor ons huwelijksfeest in 2015 maar zijn wat afgeschrikt door de negatieve reacties op wij...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 3-9-2014 14:16:06

Tanja
28 maart 2015 - Aalst: muzikanten ceremonie kerk
Beste allen, Wij trouwen op zaterdag 28 maart 2015 om 13u30 in Aalst, Oost-Vlaanderen. Wij zijn op zoek naar muzikanten voor de kerkelijke ceremonie. Alle tips zijn welkom! Alvast bedankt! Tanja
Muziek - Ceremonie Reacties: 13 3-9-2014 13:35:45

Adriana
Tip: Photobooth bij Spaghettii
Hoi hoi Ik heb nog een tip: Tijdens mijn eigen zoektocht voor zo'n leuke photobooth voor op de trouw kwam ik vanalles tegen met uiteinlopende prijzen, 500,- of meer. Wij wilden heel graag met facebook upload naar onze speciale trouw-facebook pagina,...
Fotografie Reacties: 13 3-9-2014 13:02:00

stephanie
15 dagen
Met nog 15 dagen op de teller begint het in te korten ! alles is bijna in orde! enkel vind ik het zo spijtig en verschrikkelijk dat er telkens meer en meer mensen afbellen dat ze niet zullen komen...  zo moet ik telkens opnieuw mijn tafelindelin...
Voorbereiding Reacties: 6 3-9-2014 10:25:05

nina
Catering Fabriekspand roeselare
Hallo, wij trouwen volgend jaar 19/9/2015 in het fabriekspand in Roeselare, de catering is niet inbegrepen in deze zaal. Onze opties zijn voorlopig: - Foodsie in Gent - COEUR D'ARTICHAUT in GENT - De Feestarchitect in Lochristi Heeft er iemand erva...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 3-9-2014 9:01:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...