Nu Online
Momenteel zijn er 621 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

sara
trouwzaal rond Eeklo
Hey iedereen, sinds een enkele dagen zijn we verloofd en wij willen trouwen in de buurt van Eeklo, heeft er iemand van jullie een idee welke zalen er aan te raden zijn in deze buurt? Het mag er gerust een 30 tal km van liggen.vele groetjes Sara en Ch...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 30-5-2007 11:42:28

Liesje
Niet-traditioneel feest: wat te doen?
Help!Mijn vriend en ik willen een avondfeest in een lossere sfeer. Dus niet receptie, dan voor 5 à 6 gangen aan tafel zitten, dan dessertbuffet.Wij zijn al een paar zalen gaan bekijken maar vallen blijkbaar iedere keer in die vaste formules en d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 17 30-5-2007 10:49:31

Jan
Salons Van Dijck
Hallo,Wij zij op zoek naar een mooie feestzaal in Mechelen (en omstreken) en kwamen zo bij Salons Van Dijck. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat is goed, waar moet je op letten, enz...Bedankt!!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 29-5-2007 16:13:49

Dorien
Hof Van Nazareth in Lier
Hallo,Wij overwegen om ons feestje te laten doorgaan in het Hof van Nazareth in Lier. Heeft er iemand ervaring met deze zaal?Andere suggesties in de provincie Antwerpen zijn ook steeds welkom!Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 29-5-2007 12:54:48

Miet
domein Bovy - Zolder
Hoi,Heeft er iemand zijn feest al in domein bovy in Zolder gegeven?Enige reacties?groetjes en thanks!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 26-5-2007 13:47:37

anneleen
Salons Vaernewijck Kuurne
Hallo, Wij zijn van plan om volgend jaar te trouwen. Heeft er iemand ervaring met de zaal Vaernewijck in Kuurne (zaal, bediening,eten...) groetjes Anneleen
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 25-5-2007 23:46:48

Kim
Kasteel Steytelinck - Wilrijk of La Grange - Massenhoven
Heyheyhey aanstaande bruidjes!Na twaalf jaar zetten we eindelijk de grote stap! Nu nog een geschikte feestzaal....Heeft iemand een positieve / negatieve ervaring met een huwelijksfeest in Kasteel Steytelinck in Wilrijk of La Grange te Massenhoven?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 25-5-2007 22:34:00

olivier
Kiezen tussen Salons Denotter of 't Gravenhof of Salon saint germain
Hoi, vooral mensen die naar 2 of alle drie van deze boven vermelde feestzalen geweest zijn of zelf ook trouw georganisserd, welke zou u kiezen tussen deze feestzalen.- waar is de maaltijd (en ook hapjes) het zeer fijn en licht klaargemaakt, en origin...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 25-5-2007 21:41:09

Karolien
Diamond Princess
Dag allemaal,Ik heb deze morgend mijn eerste berichtje gepost terwijl ik al maanden op deze site zit. Nu ben ik precies niet meer te stoppen.Ik wou eens even horen of er mensen zijn die al ervaring hebben met een trouwfeest op de Diamond Princess (bo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 25-5-2007 18:42:37

tom
wie kent feestzaal Lucullus te Brasschaat...??
We hebben onze feest vastliggen bij salons Lucullus te Brasschaat..nu worden we geconfronteerd met een niet zo'n fijne situatie. We hadden de dj van onze voorkeur ruim een tijdje vastliggen. We wilden hem graag op ons feest omdat wij hem eerder zagen...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 25-5-2007 14:26:04

Siska
Hof Ten Bosse Heusden-Destelbergen
Hallo, wij trouwen op 5 juli 2008 en zijn aan het twijfelen om te bevestigen bij Hof Ten Bosse. We zijn er op bezoek geweest, maar het was er zo verschrikkelijk druk. De ene telefoon na de andere. Nu vraag ik me af of dit altijd zo is? Merk je dit ti...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 25-5-2007 9:11:33

Alexandra
Kasteel van Zwijnaarde
Iemand van jullie ervaring met deze zaal? Kwaliteit van eten, bediening... en vooral ook prijs? Want al die info-brochures zeggen toch niet zoveel als de ervaring van iemand.Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 24-5-2007 22:34:03

Lien
dubbele boeking
Hoi medebruidjes,Wat ik nooit voor mogelijk had gehouden is nu toch gebeurd: de eigenares van onze zaal heeft een dubbele boeking aangenomen voor 28/7. Wij hebben al een jaar geleden geboekt, de andere mensen nu pas dus wij krijgen voorrang maar het ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 24-5-2007 13:10:55

Vicky
Salons Orchidee
Hallo,Heeft er iemand ervaring met feestzaal Salons Orchidee in Kluisbergen?Aan de bruidjes onder ons, hoelang op voorhand gaan jullie op zoek naar een bruidsjurk? Wij hebben net beslist om op 7 december 2007 te trouwen en toen ik belde voor een afsp...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 23-5-2007 22:41:51

julie
't Gravenhof - Torhout
Wij mogen morgen eens naar 't Gravenhof in Torhout, de zaal en zo gaan bekijken. Heeft iemand ervaringen met die zaalreceptie / maaltijd / personeel / sfeer tijdens het feest / zaal en tuin.We hopen nog op een datum augustus / september 2008Ik heb al...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 23-5-2007 22:07:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info