Nu Online
Momenteel zijn er 319 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Eveline
Prachtige witte pomanders te koop!
Trouw decoratie kerk/feestzaal/ceremonie/... 18 witte pomanders, gemaakt van zijdepapier. Blijven bol staan, mooi rond. Gemaakt met witte lint om op hangen, maar eenvoudig te vervangen door andere kleur indien gewenst. Ca. 25cm diameter. Nog materi...
Ideeën Reacties: 2 1-9-2014 22:55:23

gypsy
trouwkleed EGLANTINE
Dag allemaal,Zijn er bruidjes die recent in een jurk van Eglantine getrouwd zijn of bruidjes die binnenkort in zo een jurk gaan trouwen? Zo ja, welk model?Wat zijn jullie er na de dag mee van plan?Alvast bedankt girls!xxx  
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 1-9-2014 21:36:46

confettigirl
trouwbedankjes thema landen
Help ! Ik ben op zoek naar trouwbedankjes.... We werken in thema landen. Ik wordt er gek van... iemand ideeën? Bedankt alvast !
Voorbereiding Reacties: 5 1-9-2014 21:19:26

Sanne
De mooiste dag!
Zaterdag was het zover! Onze trouwdag! Alles is super vlot verlopen en het was effectief de mooiste dag! Graag wil ik nog een aantal zaken aanraden aan de bruidjes in spe : Ik ben mijn trouwkleed gaan kopen bij youniek bruidsmode in turnhout! Sup...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 4 1-9-2014 18:51:31

Dirk
Nacht van de Bruidjes: dikke duim voor WDV
Een tijdje geleden deed ik via wijtrouwen een oproep voor fotografen voor Nacht van de Bruidjes. (http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=540059&subject=Nacht-van-de-Bruidjes) Concept: feest waarbij de koppels terug hun trouwkleren aantrekken ...
Fotografie Reacties: 0 1-9-2014 15:05:24

Lore
Verlovingsaankondiging originele foto
We zijn nu reeds een tijdje verloofd en de zaal staat vast. Onze beste vrienden zijn al op de hoogte van onze verloving maar nu willen we het graag op een originele manier aankondigen op sociale media. We vertrekken volgende week op reis dus ik dacht...
Fotografie Reacties: 4 1-9-2014 12:06:11

Debby
Verslag 23-08-2014
Hey bruidjes, Ik heb hier altijd met veel plezier de verslagjes van anderen gelezen, en zou dat van onze prachtige dag er ook op willen zetten.  We zijn tegen half 8 opgestaan, samen J. We wilden eerst apart slapen, maar he...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 0 1-9-2014 11:06:36

Sarah
Decoratie te koop*
Lieve bruidjes, onze mooiste dag zit er al even op dus is het tijd om een kleine opkuis te doen. Ik heb nog : * 22 fotostaanders waarin wij onze menu's hebben gezet * flexibel krijtbordje (toch een mooie grootte), bruidskindje is hiermee de kerk b...
Voorbereiding Reacties: 10 1-9-2014 10:15:15

Jo-Ann
Foto's Pottemaecker hoeve?
Hoi allen, Volgend jaar augustus 2015 trouwen wij en hebben gekozen om ons feest (en ceremonie) te laten doorgaan in de Pottemaeckershoeve te Meetkerke. Nu zijn we al volop aan het kijken voor het decoreren en vroeg me dan ook al of er bruidjes zij...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 31-8-2014 23:43:46

kim
trouwjurk te koop
Hallo,hierbij verkoop ik mijn trouwjurk. uitleg via link:http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/jurk-cymbeline-203269039.html  
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 31-8-2014 23:17:55

britt
tekst uitnodiging schieting
hey bruidjes, heeft iemand een orignele tekst voor het schieten?? want ik heb precies geen inspiratie??? groetjes britt
Ideeën Reacties: 0 31-8-2014 21:31:22

kimberley
wanneer beginnen zoeken naar je trouwjurk?
halokidoki iedereen, Na twaalf jaar wachten heeft mijn ventje eindelijk DE vraag gesteld. Ik ben zo gelukkig en al volledig in de weddingmood. Maar wanneer mag ik eigenlijk beginnen zoeken naar mijn jurk? Wij trouwen in mei 2015. Sommige bronnen zeg...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 31-8-2014 19:54:35

Gaëlle
Tweetalige misboekjes / uitnodigingen
Beste bruidjes Gezien mijn familie Franstalig is zullen wij de uitnodigingen en misboekjes in 2 talen moeten voorzien (Nederlands/Frans). Hoe zouden jullie het aanpakken of hoe hebben jullie het aangepakt? 2 verschillende uitnodigingen om het overzi...
Voorbereiding Reacties: 4 31-8-2014 19:43:09

Lien
Salons Carlos Quinto in Gent
Dag iedereen.  Wij hebben vorige week ons trouwfeest gehouden in de Salons Carlos Quinto. Omdat wij zelf er bijna geen informatie over vonden toen we aan het beslissen waren over de zaal, willen wij hier toch nog een berichtje achterlaten voor w...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 31-8-2014 17:42:57

shana
dansen
We hebben besloten om na onze openings dans niet te vermenigvuldigen omdat dit nogal een ingewikkelde zaak word met ouderd , stiefouders en moeder van bruidegom die niet aanwezig zal zijn. Maar hoe krijgen we nadien de dans vloer dan vol? Iemand and...
Openingsdans Reacties: 11 31-8-2014 17:19:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...