Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nathalie
overschot dingen huwelijk
Hallo iedereen,Onze fantastische , leuke dag zit erop en we hebben nog wat dingen liggen die we graag willen verkopen.Misschien zit er iets tussen dat iemand kan gebruiken? Dan laat je het maar even horen.Hierbij de link van 2dehands. Als je bi...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 31-8-2014 15:37:51

sara
trouwjurk te koop
Ik verkoop mijn trouwjurk. Informatie en dergelijke kun je op onderstaande link vinden: http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/prachtige-trouwjurk-202456956.html
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 31-8-2014 13:59:11

eline
idee foto's
Heej allemaal , ik Was in Eindhoven aan het shoppen e zag ze reclame maken met een grote & http://1.nieuwsbladcdn.be/Assets/Images_Upload/2013/10/04/ll.jpg.h380.jpg ik vond dit misschien wel een leuk idee voor de foto's van de gasten wat denke...
Voorbereiding Reacties: 1 31-8-2014 10:42:34

vicky
Tybeert of Hof ten Damme? vriendelijkheid of kwaliteit?
Hoi Iedereen! Zoals velen zit ik hier met een dilemma. Gisteren bezochten we Tybeert (lokeren/daknam) en Hof ten Damme. Bij Tybeert werden we heel vriendelijk ontvangen door de kok, dacht mee en er was veel mogelijk. Bij Hof ten Damme werden we heel...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 31-8-2014 9:57:19

Marthe
Hoe niet-gebruinde huid camoufleren?
Ik heb een strapless jurk en jammer genoeg staan de bandjes van mijn topjes in mijn schouders gebruind. Iemand tips om deze weg te krijgen?
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 31-8-2014 9:42:22

tatijanna
Nog 20 dagen
Met nog twintig dagen op de teller wordt men hubby to be een beetje gestresseerd wel grappig want ik zelf heb nog niets van stress ik heb vandaag men draaiboek af gewerkt aan wie moet ik dit allemaal af geven de bloemen die zijn besteld de misboekje...
Voorbereiding Reacties: 5 30-8-2014 21:00:17

Britt
Moeilijke kwestie
Binnen een 3-tal maanden is het zover; op 5 december trouwen wij.De voorbereiding tot nu toe is eigenlijk vrij vlot verlopen en we hebben een heel aantal leuke contacten kunnen leggen met de mensen waarmee we samen werken voor on...
Voorbereiding Reacties: 1 30-8-2014 15:37:04

majona
vandaag exact nog 9maandjes!
Of 272 dagen zoals ik hieronder kan zien. Qua planning zit ik goed op schema, ik heb mijn kleed reeds gekozen (Bruidshuis Steven Torhout) en m'n ventje heeft ook z'n kostuum al gekozen (Labaere Zottegem).'t enigste wat eigenlijk nog niet v...
Voorbereiding Reacties: 10 30-8-2014 14:12:36

Dorien
waarop letten bij bruidsmake-up?
Hallo iedereen, Ik vraag mij af waarop er moet gelet worden bij bruidsmake-up. Ik ken iemand die mijn make-up zou kunnen doen maar zij heeft geen opleiding gehad voor bruidsmake-up. Ze heeft mij wel al gemaquilleerd en ik vond het resultaat zeker go...
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 29-8-2014 20:40:27

kristel
ervaring zaal? sint jansbergklooster halen - Zelem
Hoi, heeft er iemand recentelijk nog ervaringen met feestzaal 'sint jansbergklooster'te Halen (Zelem)We zijn er langs geweest en de accommodatie heeft een zeer sterk karakter maar de menumogelijkheden vinden we meer basic dan andere feestzalen.grtz
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 29-8-2014 19:34:33

tatijanna
Cadoo getuige
Is het verplicht iets te geven aan de getuige en wat geef je dan aan de getuigen
Voorbereiding Reacties: 5 29-8-2014 18:50:45

Leen
Proefkapsel tegengevallen - kapper in Gent gezocht...
Mijn proefkapsel bij de kapper viel ongelofelijk tegen... Het was slordig en veel te poeffie. Toen ik zei dat ik enkele dingen niet echt mooi vond, dat ze niet echt voor mij waren, zei ze "op de trouw komt alles wel in orde". Ik mocht ook ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 29-8-2014 18:43:53

Wendy
Voorbeelden misboekje
Hallo,Ik ben alvast bezig met het voorbereiden van ons misboekje, maar ik vind het nog best moeilijk. Nu ben ik op zoek naar voorbeelden van misboekjes zodat ik wat inspiratie kan opdoen, want ik zit even met mijn handen in het haar. Alvast bed...
Voorbereiding Reacties: 9 29-8-2014 17:26:59

Lizzy
Getuige vragen
Het is zover ... na laaaang nadenken (ik wist niet meteen hoe ik haar wou vragen, en ik wou vooral dat het persoonlijk en toch een beetje origineel zou zijn) heb ik mijn getuige eindelijk gevraagd. Het is een grote isomo bal geworden, die ik beplakt...
Ideeën Reacties: 10 29-8-2014 16:31:52

Katrien
Trouwalbum afgehaald
Bruidjes en bruidegommen, Wij zijn ontzettend gelukkig...en dat delen we graag. Ook na onze trouwdag toch nog even iets posten op het forum. Hoe fout was ooit ons idee om te besparen op onze huwelijksfoto's. Iemand zei ons dat de foto's uiteindelij...
Fotografie Reacties: 2 28-8-2014 23:28:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...