Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 536 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
403
404
405
406
407
408
409
410
411
412
...
Volgende
Laatste
liesbeth
trouwjurk gaan kiezen
Hallo,Ik ben daarnet voor de eerste keer een bruidswinkel binnengestapt om kleedjes te passen...Het was erg leuk, heb er zeker 12 gepast, erg vriendelijke verkoopster.Ik trouw pas vlgend jaar in april ben er vroeg bij. Ik heb 2 kleedjes gepast van Re...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
17-6-2008 17:04:09
Nele
linx Leuven
Hoi bruidjesHeeft er iemand ervaring met de bruidswinkel Linx uit Leuven?Zij verkopen de volledige collectie van Linea Raffaelli. Hoe zit het met de prijs? Verschilt deze met andere winkels?
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
17-6-2008 11:59:19
Liesbet
hoepelrok onder trouwkleed?
Hallo, wordt er nog een hoepelrok met baleinen gedragen onder een trouwkleed of niet? Ik draag zowiezo een A-lijn, die gaan iets breder. Wie draagt er wel of geen onder zijn trouwjurk. dank u voor uw reactie. mvg Liesbet
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
17-6-2008 10:51:46
Nele
Tips?
Hallo,ga volgende week de eerste keer passen.Eerst bij Prima piano in Genk en daarna Le Chapeau in Bree.Ben al zenuwachtig want wist héél goed wat ik mooi vind maar begin nu serieus te twijfen.Ga ik de juiste jurk kiezen? Groetjes
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
16-6-2008 20:56:37
Laila
wie verkoop trouwkleed
Hallo allemaal,Ik trouw op 13 maart 2009.Ik ben nog nergens naar een kleedje gaan zien, maar zo te lezen is het allemaal wel heel duur.Als iemand haar kleedje verkoopt mag je altijd mailen foto naar laila_verryt@hotmail.comIk ben 1m68 en heb maat 38-...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
16-6-2008 19:04:31
marleen
Help
Beste ik ga 7 maand zwanger zijn als ik trouw kan iemand me helpen met een leuke winkel voor mijn jurkBen al bij mia in zottegem geweest maar daar was niet veel keuze
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
16-6-2008 16:48:46
patricia
heb mijn trouwkleed maar...
Hallo iedereen,Ik zit met een groot probleem. Ik heb vorige week mijn kleed gehaald (na heel wat retouchen) en nu heb ik op een site mijn "droomjurk" gezien!!! maar ik heb er nu één!! en ik krijg die jurk niet uit mijn hoofd! ver...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
22
16-6-2008 15:38:38
Liesbet
trouwkleed die in china gemaakt is -->450 euro
Hallo bruidjes, ik trouw volgend jaar in augustus. Ik heb al enkele winkels gedaan en elke keer vond ik de kleedjes wel schoon, maar of er ontbrak iets ofwel was er iets te veel...er was iedere keer een "maar"!Opeens zag ik in moeskroen (wi...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
16-6-2008 12:54:39
Sofie
trouwjurk huren?
Hallo iedereen,Volgend jaar ga ik trouwen en ben al stilaan eens aan het rondkijken naar een kleed. Vroeger was ik al van de mening dat zoiets heel veel geld kost als je een mooi kleed wil en dat je er daarna toch niks meer mee doet buiten het in de...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
16-6-2008 10:36:59
nathalie
goede droogkuis
hallo,ik heb een kleed met strass steentjes, nu zoek ik een hele goede droogkuis in de omgeving van Gent.Ik heb wel schrik dat mijn kleedje beschadigd gaat zijn.
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
15-6-2008 19:21:14
Katrien
bruidsjurk missotten
Hoi allemaal!Weet er iemand rond welk bedrag de kleedjes van Missotten zitten? Waarschijnlijk zit er wel wat verschil tussen de verschillende modellen, maar ik zou hier graag een idee van hebben.Groetjes!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
15-6-2008 19:01:31
mien
paniek! tijd trouwjurk echt zo lang?
heyIk begin hier serieus in paniek te geraken!ik zie hier overal berichten van zoveel maand wachten op trouwjurk, dan nog eens zoveel weken op eerste,tweede enz pasbeurt. Wij zouden willen trouwen in oktober en ik moet alles nog zoeken en regelen. He...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
14-6-2008 13:50:16
nathalie
stadhuis
hallo,op vrijdag 8 augustus is het dan zover, wij worden opgehaald met paard en kar en gaan dan naar het stadhuis. Wij trouwen enkel voor het stadhuis, zo'n vlugge trouw van 10 minuten.Wij zouden in onze trouwkledij willen gaan maar nu vraag ik me af...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
13-6-2008 15:35:34
caroline
Bruidsjurk(en)???
Nogmaals hallo.. Sorry, even vergeten te vermelden dat er nog niks van retouches gebeurd zijn aan de jurk. Ik ga ze dinsdagmiddag gewoon gaan ophalen, samen met de juwelen,schoenen, lingerie, haarjuwelen, kousenband,kortom.. De ganse outfit.. Tis ech...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
13-6-2008 11:19:06
caroline
Bruidsjurk(en)???
Hallo iedereen,Het zal misschien voor velen mr al te gek klinken, mr ik heb een probleempje wat mijn trouwjurk(en) betreft. Ik heb er namelijk 2. In mijn zoektocht nr de perfecte jurk heb ik me in een bepaalde winkel in de doeken laten doen en een vo...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
13-6-2008 10:54:52
Eerste
Vorige
403
404
405
406
407
408
409
410
411
412
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Fotograaf Bart Meeus
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info