Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

gerda
Mooiste tekst/wens uit gastenboek
Ik ben echt wel benieuwd wat gasten/familie zoal in jullie gastenboek schreven.Zaten er mooie/grappige/ontroerende tekstjes tussen? Laat maar horen...  
Verslag Huwelijksdag Reacties: 1 28-8-2014 21:59:48

Jolien
Gospel 15.05.2015 ?
Omdat ik het toch niet kan loslaten ga ik via deze weg toch nog eens op zoek naar een gospelkoor/groep(je)/zanger(es). Een huwelijksviering met gospelkoor à la Sister act is altijd mijn grote droom geweest! Ik ben 2,5 jaar geleden bij het begin...
Muziek - Ceremonie Reacties: 17 28-8-2014 21:21:15

Ann
Tiara - haarjuwelen
Weet iemand waar ik goedkoop aan een mooi haarjuweel kan raken? Ik vind het moeilijk in te schatten in welke online winkels ik best kan bestellen. Alvast bedankt voor de tips! Groetjes, Ann
Kledij - Accessoires Reacties: 8 28-8-2014 17:04:38

shana
tekst op menu
heeft er iemand een leuk idee voor een tekstje of gedichtje om mee op de menu kaartjes te zetten?iets waarmee we de mensen smakelijk eten wensen. vindt niet direct iets en ben niet zo goed in dat zelf te schrijven.  
Ideeën Reacties: 3 28-8-2014 13:03:07

Aline
Trouwkleed 2x aandoen?
Hallo! Ik ben even benieuwd naar jullie mening. Ons burgerlijk huwelijk is een paar dagen voor het feest. Nu twijfelen we nog wat we zullen aantrekken. Langs de ene kant denk ik, er steekt best wat geld in huwelijkskledij, dus kan je net zo goed twe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 28-8-2014 11:25:11

shana
kapster / visagiste regio schelle, boom
nog steeds ben ik op zoek naar een kapster/ visagiste voor mijn huwelijksdag; iemand tips? kapster aan huis mag ook, moet geen bekend kapsalon zijn.  
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 28-8-2014 10:48:28

astrid
Slechte ervaring met bruidsparadijs...
Er moet me even iets van het hart. Op de website staat dat je geen afspraak moet maken voor vervoer. Dus wij rijden naar daar en komen er toe en kunnen het vervoer die dag niet zijn want er was iets aan de hand. Ok, kan altijd gebeuren en rijden ter...
Ceremonie Reacties: 14 28-8-2014 10:36:09

Marthe
Zoektocht naar een vestje/bolero
Hoi, ik ben op zoek naar een vestje of bolero om aan te doen als we buiten zijn ofzo. Ik hoop nog altijd op stralend weer, maar in België kan je daar niet op rekenen. Iemand een idee waar ik eens kan gaan kijken? Ik ben op zoek naar iets lich...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 28-8-2014 9:30:19

laura
Te koop 2 doorschijnende paraplu met zwarte handvat
Goedemorgen,Ik heb deze paraplu's gekocht voor mijn trouw, maar gelukkig niet nodig gehad, ze zitten nog in hun plastiek, zoals gekocht ;-)Regio: Limburg - GENKPrijs: €5 per stuk Groetjes  
Kledij - Accessoires Reacties: 7 28-8-2014 8:53:11

Sylvie
Uitnodigingen: vrijgezel
Wij hebben onlangs save-the-date kaartjes laten maken. Aangezien wij met toch een aantal vrijgezellen zitten zat ik met de volgende bedenking. De vrijgezellen kunnen uiteraard voor de trouw een partner krijgen. En deze mag dan natuurlijk meekomen. Ma...
Uitnodigingen Reacties: 8 28-8-2014 7:28:38

Sophie
Eretafel!
Dag bruidjes Ik denk dat hier mijn grootste stress de tafelindeling zal zijn! Ik zit al vast aan de eretafel. Wie zit daar bij jullie allemaal aan?
Ideeën Reacties: 12 27-8-2014 19:14:24

wouter
gitarist gezocht op 26 september (2014)
Gezocht gitarist om ceremonie te begeleiden op 26 september in Brugge. (geen zang, enkel gitaar) stijl: hierbij een link naar de gezochte stijl: https://www.youtube.com/watch?v=7LjhaPCUD44 Ik plaats het bericht in naam van de bruid, omd...
Muziek - Live Reacties: 1 27-8-2014 18:16:16

Prec
De Jachthoorn
Wie heeft recente ervaring met de Jachthoorn? Deze zaal spreekt ons erg aan maar we zagen dat ze verlies gemaakt hebben in 2012
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 27-8-2014 17:44:15

Kim
Zelf regelen of een Weddingplanner inhuren?
Hallo Allemaal! Ik ben net nieuw op dit forum! En nee, dit is niet om reclame te maken voor mijn bedrijf. Ik ben zelf weddingplanner en inmiddels zelf alweer ruim een jaartje getrouwd. Ik heb erg veel tijd gestoken in de organisatie van onze moo...
Voorbereiding Reacties: 9 27-8-2014 17:31:17

Gitte
tweedehands trouwjurk
Iemand interesse in een tweedehands trouwjurk of iemand die weet waar ik ermee terrecht kan? Ik ben van België.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 27-8-2014 16:59:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...