Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

Cindy
feestzaal Groeneveld
Is er iemand die ervaring heeft met zaal Groeneveld in Oostende?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 15-4-2007 20:39:58

Orla
Kasteel van Moerkerke
Hallo iedereen, Is hier iemand die ervaring heeft met Kasteel van Moerkerke, dichtbij Brugge? Wij trouwen volgend jaar, hopelijk in Mei. Wij hebben al een prijsofferte gezien en dit viel goed mee. Omdat het toch allemaal zoo grote beslissing is, w...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 15-4-2007 17:47:49

Ilse
Alta Ripa ?
Hallo iedereen,Samen met mijn vriend ben ik op feestzalen-jacht gegaan (regio Kortrijk-Waregem). Ons oog viel eerst op t Klokhof, héél mooie zaal, maar ligt toch wel beetje boven ons budget. Nu zijn we voornamelijk geïnteresseerd in Al...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 14-4-2007 20:37:56

Heidi
Abbaye de la Ramée
Hallo iedereen,Heeft iemand van jullie ervaring met l'Abbaye de la Ramée in Jodoigne? Wij zouden er graag ons trouwfeest doen met de eetkraampjes. Kennen jullie iemand die dat al gedaan heeft, of hebben jullie zelf al zo'n feest meegemaakt? Dan ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 14-4-2007 11:41:29

isabelle
Feestzaal Aalter/Brugge?
Hallo iedereen,Wij zouden graag op 1 september 2007 trouwen, alle 'sjieke' feestzalen zijn waarschijnlijk al volzet dus zijn we op zoek naar een wat meer 'casual' feestzaal in de buurt van Aalter of Brugge. (Met plaats voor ongeveer 50 genodigden).Li...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 13-4-2007 21:04:59

Els
Trouwzaal ter oude poste : FANTASTISCH
Ik wou even aan toekomstige bruidjes laten weten dat de feestzaal in Haaltert fantastisch is, qua prijs, qua eten, qua vriendelijkheid. De mensen staan echt open voor alles... Echt een aanrader!Groetjes,Els B
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 13-4-2007 18:53:00

p
Ervaring met feestzaal Volkslust in Merksem
Hoi bruidjes,Is hier iemand die ervaring heeft met feestzaal Volkslust in Merksem en het Wijtschot in Schoten.Mag je daar je eigen catering verzorgen, enz...Wat is de prijs enz...Alvast hartelijk bedankt!! Groetjes van Peggy
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 13-4-2007 18:07:04

Peggy
s graevenhof schlde/domein Martinus Zoersel
Wie heeft er zijn trouwfeest gehad in het 's graevenhof in schilde? Wij vinden het een prachtige zaal maar hebben hier op het forum ook al negatieve kritiek gelezen ivm eten en factuur achteraf en zo.Wat vonden jullie ervan?Zelfde vraag voor domein M...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 13-4-2007 11:45:58

Kelly
Feestzaal zoeken - waar op letten?
Hallo,Wij zijn op zoek naar een feestzaal (regio West-Vlaanderen). Iemand tips waar we vooral moeten op letten? Ben bang iets over het hoofd te zien!GroetjesKelly
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 13-4-2007 11:39:13

an
martinus in halle-zoersel
Is er iemand die hier al naar een trouw geweest is en wat vonden jullie ervan?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 13-4-2007 11:01:44

Sylvia
HELP! feeslocatie
beste mensenZijn er mensen die me een bepaalde feestzaal(locatie) in de buurt van zottegem kunnen aanraden?Wijzelf zijn gaan informeren bij het Hof van Nassau en de Linde.Mijn vriend heeft een enorme voorkeur voor het hof van nassau.Het is dan ook ee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 17 13-4-2007 10:19:37

virginie
Locatie west-vlaanderen
Hallo iedereen,ik ben op zoek achter een toffe feestzaal liefst met een volledig witte decoratie. nappen, servietten enz of een oude schuur die ik zelf volledig kan versieren.Kan iemand me helpen? Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 12-4-2007 20:30:05

Tom
Gent en omstreken
Beste trouwers,Mijn aanstaande en ik zijn op zoek naar leuke plaatsen om te feesten. Het hoeft niet poepsjiek te zijn! We zoeken een zaal voor rond de 150 personen, mag meer zijn... Alle reacties welkom, zowel positieve als negatieve.Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 12-4-2007 18:21:09

Tom
Gent en omstreken
Beste trouwers,Mijn aanstaande en ik zijn op zoek naar leuke plaatsen om te feesten. Het hoeft niet poepsjiek te zijn! We zoeken een zaal voor rond de 150 personen, mag meer zijn... Alle reacties welkom!
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 12-4-2007 18:20:36

Sylvia
omgeving zottegem
Heeft er iemand reeds ervaring met het Hof van Nassau of feestzaal De Linde?Dringend hulp gevraagd aub!Ik moet zo vlug mogelijk beslissen welk van de 2 het zou worden... om de gewenste datum vrij te houden.
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 12-4-2007 15:36:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info