Nu Online
Momenteel zijn er 309 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Elke
heliumflesje gezocht
Hoi iedereen! Wij zouden graag wat ballonnen hangen in de kerk maar hebben hier natuurlijk helium voor nodig, anders zullen ze niet omhoog blijven... Iemand een idee waar je dit kan vinden? Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 5 20-3-2012 17:41:50

Annemarie
Juni 2012-bruidjes
  Hoi juni 2012-bruidjes, hoe ver staan jullie al? Wij hebben het volgende al geregeld, we trouwen op 23 juni 2012 - wettelijk huwelijk - huwelijkscontract (afspraak notaris ligt vast) - kerkelijk huwelijk (misboekje wordt nagelezen en hand...
Voorbereiding Reacties: 9 20-3-2012 14:38:39

Sara
smaken
wij zijn van plan om als bedankjes zelfgemaakte confituur te geven. nu vroeg ik mij af hoeveel smaken we zouden nemen en welke smaken en in welke verhouding. Dingen die al op het lijstje staan: -aardbei -kweepeer ( als dat lukt) voorstellen die ik a...
Voorbereiding Reacties: 4 20-3-2012 14:21:59

Lucia
Activiteit vrijgezellenfeest: koken/dansen
Hallo allemaal voor een leuke activiteit voor jullie vrijgezellenfeesten: www.fioridaluca.com Italiaanse kookworkshops Of wat dacht je van een zumbales of een dansles ( hip hop of dergelijke?) mail: zumbalucia@yahoo.com groeten Lucia
Voorbereiding Reacties: 0 20-3-2012 13:20:30

Charlotte
Help!!
Ik lees hier vaak dat jullie snoepjes voorzien voor de kindjes aan de kerk. Nu wij trouwen enkel voor de wet en op een vrijdag , zouden we dit dan ook voorzien? Aangezien het dan school is?? Merci mede bruidjes
Voorbereiding Reacties: 12 20-3-2012 12:31:19

Ellen
Oldtimer regio Waasland
We zijn op zoek naar een toffe oldtimer, maar het vervelende is dat we hem echt niet lang nodig hebben, hoogstens een uurtje of twee. Daarom vinden we het zo stom om de volle pot te betalen, echt goedkoop is het niet natuurlijk. Kennen jullie iemand...
Voorbereiding Reacties: 1 20-3-2012 11:47:53

Vanessa
ballerina's voor 's avonds
Ik draag zelden hakken, dus van 's ochtends vroeg tot 's nachts op hakken rondlopen, zal een ramp worden Dus dacht ik voor 's avonds naar ballerina's op zoek te gaan. Ik wil wel graag een beetje speciale ballerina's. En ze moeten zwart zijn. Ik had ...
Voorbereiding Reacties: 6 19-3-2012 20:16:42

Laurence
Volgorde suite
Hey Met nog 11 dagen op de teller en geen ceremoniemeester vroeg ik mij af hoe ik dit moet klaarspelen. Kan iemand mij tips geven van hoe het zou moeten of hoe het bij jullie wordt geregeld? Getuigen met partner of getuigen met andere getuigen. Hie...
Voorbereiding Reacties: 2 19-3-2012 18:00:30

dorien
to do lijstje - begin mei trouwen
heej bruidjes en bruidegommen hoe ver staan anderen al die rond begin mei trouwen? er zijn vast zaken die we dringend moeten regelen ... maar zou niet zo goed weten wat?
Voorbereiding Reacties: 11 19-3-2012 16:08:55

Heidi
Ophalen Bruid...
Hallo allemaal! Hoeveel tijd voorzien jullie voor het vertrek naar gemeentehuis/kerk? wij trouwen enkel voor de wet. Ik ga savonds bij mama en papa gaan slapen, en mijn verloofde zal mij smorgens komen halen... het huis van mij en mijn verloofde i...
Voorbereiding Reacties: 4 19-3-2012 15:53:44

Ann
Weeral wat gedaan!
Zaal ligt vast, de mange-tot in Wijnegem. Ik heb er een heel goed gevoel bij. De gastheer doet echt zijn best om er een schitterend feest van te maken. Ik ben naar de creativabeurs in Brussel geweest en heb daar al een gedeelte bedankjes gekocht. I...
Voorbereiding Reacties: 1 19-3-2012 11:46:24

Evelien
En we blijven aftellen ... (nog een en ander te regelen)
Liefste bruidjes en bruidegommen, Eerst en vooral wil ik mijn vreugde delen. Dit weekend heb ik eindelijk schoenen gevonden. Ben ook onze trouwringen gaan afhalen (en wat zijn die toch mooi). Met nog 45 dagen op de teller begint het in te korten. A...
Voorbereiding Reacties: 2 19-3-2012 10:54:08

Joeri
Uitnodigingen drukken
Hey iedereen, Heeft er iemand een idee hoelang het normaal duurt voor voor de uitnodigingen gedrukt zijn. Nu woensdag zijn we een maand aan het wachten en ik vind dit toch wel lang. Niet dat we in tijdsnood zitten ofzo maar begin nu toch een beetje ...
Voorbereiding Reacties: 5 19-3-2012 10:23:59

Katrien
zilveren sandalen met hakje 5 cm
Beste bruidjes Mijn beste vriendin (ook mijn volwassen bruidsmeisje) is wanhopig op zoek naar zilveren sandaaltjes (liefst met wat steentjes) met een fijn hakje van een 5 cm. Maar we vinden dit blijkbaar nergens... We hebben al zovéél wink...
Voorbereiding Reacties: 7 18-3-2012 23:07:33

Eva
supervrijgezellen
Mijn vrijgezellen was gewoonweg perfect. Ze hebben er zoveel moeite in gestoken, niet normaal!!! Nu is het nog drie daagjes werken, nog een paar dingen afwerken, en dan is het zover! Vanaf dan ben ik niet meer juffrouw maar mevrouw! :D
Voorbereiding Reacties: 8 18-3-2012 18:49:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...