Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 694 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
408
409
410
411
412
413
414
415
416
417
...
Volgende
Laatste
Pat
vrijdag begin uur receptie
Hallo,We zitten met een menigsverschil. We zijn deze week onze menu gaan bespreken in feestzaal De Snip in Moorsel. Wij trouwen op een vrijdag en geven alleen een receptie voor de mensen van het avondfeest. We hebben een uitgebreide menu zoals velen ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
15-3-2007 10:12:27
Annelies
Kasteel De Bunswyck
Hoi,is er iemand die ervaring heeft met Kasteel De Bunswyck in Korbeek-Lo? Wij zouden hier een kleine barbecue willen geven en een dansfeest.Groetjes, Annelies
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
15-3-2007 10:00:06
bie
Restauration Nouvelle
Hallo,heeft iemand ervaring met de cateraar Restauration Nouvelle? Zij zijn de vaste cateraar van de orangerie van het Egmontpaleis, Chateau de la Rocq, La Ramee,...Wat vonden jullie van het eten, de service, de prijs,...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
14-3-2007 18:51:10
Mieke
feestzaal
Hallo iedereen,Ik heb me laten vertellen dat het Kasteel van Moerkerke een zeer goede feestzaal is... Is iemand daar al geweest?GroetjesSofie
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
14-3-2007 14:33:18
leen
Hof te Rhode
hallo,is er al iemand getrouwd in Hof Te Rhode? Heb gehoord dat het eten heel lekker is (Felix Alen), maar dat de prijs redelijk hoog ligt? Wij trouwen volgend jaar in mei!bedankt
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
14-3-2007 12:19:47
Sophie
feestzaal regio gent + prijzen
hey, graag had ik wat meer info gehad over feestzalen rond gent. en prijslijsten, ik ben volop aan het uitkijken naar een zaal en had graag jullie mening gehoord over sommige en de prijsklasseje kan prijslijsten mailen naar:bekaertsophie@hotmail.coma...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
21
13-3-2007 19:57:35
An
Tybeert
Hallo bruidjes, iemand al een feest gegeven in Tybeert in Lokeren (Daknam)? Wij zijn daar al eens gaan kijken en dit weekend ook eens gaan eten en het lijkt ons perfect. Al iemand ervaring met dit resto?GroetjesAn
Locaties - Feestzaal
Reacties:
15
13-3-2007 15:45:07
anne
Ervaring met Salons de Limpens in Herentals
Hallo,Wij denken eraan onze feest te houden in de Salons de Limpens in Herentals. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee (+ eventueel ook met hun huis-DJ?)Bedankt voor het advies !Anne
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
12-3-2007 16:36:57
Laetitia
RENARD BEERVELDE
Hallo iedereen,Is er al iemand getrouwd of naar een trouw geweest in de Renard in Beervelde (regio Gent)?Wij gaan er trouwen, maar ben echt wel curieus naar jullie reacties...Laetitia
Locaties - Feestzaal
Reacties:
13
12-3-2007 15:37:29
Sara
dessertbuffet
Hallo! Wij overwegen om onze collega's enkel op het dessertbuffet uit te nodigen. Maar dat zouden zo'n 35 personen zijn. We zijn bang dat dit veel te veel is, als er nog zo'n grote groep mensen toekomt rond 23 uur. Wat denken jullie hiervan? dank voo...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
10
11-3-2007 12:50:56
Tania
Aan Els die trouwt in Salons Caelberg (Moorsel)
Hallo Els,Ik las jouw reactie op mijn vraag rond feestzaal Caelberg. Hoe zit dat precies met het menu? Kan je dat op voorhand gaan uitproberen? Dat leek ons heel erg fijn! Hoeveel betalen jullie daarvoor? En verder, ons grootste twijfelpunt is het fe...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
10-3-2007 9:41:45
karien
feestzaal art nouveau
hey, wie heeft er al bij art nouveau gefeest, we zouden daar graag onze feest geven. wie kan me meer vertellen van die feest zaal. We zijn gaan kijken en alles zag er goed uit ?? gr karien
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
9-3-2007 13:07:30
Saskia
De vrede Ichtegem
HoiKan mij iemand vertellen of ze in feestzaal De Vrede in Ichtegem de tafels en vooral de bruidstafel versieren met bloemstukjes ofzo of moet je als bruidspaar daar zelf voor zorgen.??Alvast bedanktSaskiahttp://saskiaensteve.trouwen.com
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
6-3-2007 9:35:00
Tania
salons caelberg aalst (moorsel)
Hallo, ik doe toch nog eens een poging op zoek naar meer mensen die ofwel zelf getrouwd zijn, ofwel een feest (maakt niet uit welk) hebben bijgewoond in Salons Caelberg in Moorsel bij Aalst.Als die mensen hun mening daarover en hun ervaring ermee een...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
5-3-2007 17:17:45
karien
hof van keulen
hey wij trouwen in november 2007. Heeft iemand al ervaring met het hof van keulen in kallo? Graag positieve en negatieve reacties.dank je wel
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
4-3-2007 17:37:40
Eerste
Vorige
408
409
410
411
412
413
414
415
416
417
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
CAT Image
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info