Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

tiffanie
Strijd tegen kilo's ... Pff!
Hallo allemaal, Met nog 4 en half maanden op de teller kan ik de strijd tegen de kilo's niet langer uitstellen! Ik was nochtans zo goed begonnen, voor de feestdagen was ik al 5 kg kwijt ...  Maar dan begonnen de problemen met mijn moeder en haa...
Voorbereiding Reacties: 29 13-3-2012 14:14:11

Lieselotte
Iemand ervaring met lightinthebox.com?
Hey ik heb onlangs schoenen besteld op lightinthebox.com, heb dit betaald via een internationale overschrijving, aangezien dit gestort moest worden op een rekening in HongKong. Maar nu heb ik nog steeds geen bevestiging gekregen van betaling en derge...
Voorbereiding Reacties: 6 13-3-2012 11:48:08

Ellen
Ondertrouw gehad :-) en nog enkele zaken mogen afvinken woehoe!
Hey allemaal, vrijdag avond hadden we een afspraak met de pastoor. We zijn daar toch bijna 1uurnalf geweest. En ik moet zeggen het was leuk! :-) Ik heb daar een rood wijntje gedronken en mijn verloofde een pintje  we zaten daar echt op ons gema...
Voorbereiding Reacties: 1 13-3-2012 8:40:55

Sara
afvallen... nieuwe moed?
ik was toen we net verloofd waren onmiddellijk beginnen diëten en sporten, ik moest er immers goed uitzien natuurlijk voor de huwelijksdag. ik was al bijna 8kg afgevallen. Maar door omstandigheden ben ik gestopt met sporten ( was gewoon veel te ...
Voorbereiding Reacties: 26 13-3-2012 8:36:52

Katrien
Wat als cadeautje geven aan de bruidskindjes?
Wij hebben drie bruidsmeisjes; de jongste is 5 jaar oud, de oudste 9. Nu willen we hen graag hetzelfde cadeautje geven, omdat twee van hen zusjes zijn en we op die manier jaloezie willen vermijden, maar we hebben geen idee wat we kunnen geven. Daaro...
Voorbereiding Reacties: 5 12-3-2012 23:30:40

Elke
Huwelijkskaars de kaarsengieterij...
Hoi iedereen! Ik heb een huwelijkskaars besteld op de site de kaarsengieterij. Heeft er al iemand ervaringen mee? Ik bestel niet graag via internet vandaar, en heb bang dat ze dan niet juist gaat zijn ofzo...hopelijk komt het goed! Ik heb er nu alvas...
Voorbereiding Reacties: 3 12-3-2012 21:48:31

fleur
Trouwringen
Wanneer beginnen jullie uit te kijken naar trouwringen? Zijn er hier al bruidjes die in september trouwen en al hun trouwringen hebben uitgekozen?
Voorbereiding Reacties: 21 12-3-2012 20:30:41

tatjana
aftellen !!!!
Nog minder dan 25 dagen op mijn teller. Huwelijksreis geboekt, mijn ventje heeft vorige week mijn boeket gaan uitkiezen. Ik weet van niets. Dieet ging goed nu weer iets minder.Teksten klaar muziek bijna klaar, nog enkel een compositie die erbij moet ...
Voorbereiding Reacties: 4 12-3-2012 15:02:21

Britt
tafelaanduiding
Hela bruidjes, ik ben bezig vliegtickets om de mensen aan hun tafel te begeleiden. Maar heb er 3 vss gemaakt en wetr niet welk, heb het gevoel dat het iets mist. Zijn er bruidjes dat hun mening willen geven? groetjes
Voorbereiding Reacties: 20 12-3-2012 12:36:02

fleur
huwelijkscontract
Wie trouwt er hier met een huwelijkscontract? Wij weten het niet zo goed... mijn vriend werkt momenteel bij zijn vader in de bouw en zal wss in de toekomst ook als zelfstandige beginnen. Zijn er hier nog met dat probleem dat één van de p...
Voorbereiding Reacties: 14 12-3-2012 10:51:02

Stefanie
hoe lang duurt het ondertekenen van het huwelijksregister? (kerkelijke viering)
Hoi allemaal, Ik was net mijn misboekje nog eens aan het bekijken om nog een paar aanpassingen aan te brengen. Nu viel mijn oog op het moment dat het huwelijksregister wordt ondertekend. Hoe lang heeft men daar gemiddeld voor nodig? De reden dat ik d...
Voorbereiding Reacties: 6 12-3-2012 10:32:42

Sofie
zelfgemaakte uitnodiging
heeft hier al eens iemand zijn huwelijks uitnodiging zelf in elkaar geknutseld? dus helemaal zelf gemaakt? mag ik daar dan eens een voorbeeldje van zien ? boonssofie@gmail.com
Voorbereiding Reacties: 8 12-3-2012 10:16:53

Daisy
Dagplanning - draaiboek
Hallo lieve bruidjes, Ik heb hier al zoveel gelezen over draaiboeken en dagplanningen en vind dit een super idee. Willen jullie aub jullie voorbeeldjes doormailen want ik heb niet echt een idee hoe dit er zou moeten uitzien? Wordt dit dan overlopen ...
Voorbereiding Reacties: 11 11-3-2012 23:48:09

sven
allerlei
hey ik zit met een vraagje , wij trouwen op 10 augustus eveneens mijn verjaardag en de datum dat ik mijn toekomstig ventje heb leren kennen dus voor ons een speciale datum, maar nu denk ik soms dat ik ballonnen wil oplaten aan het gemeentehuis voor...
Voorbereiding Reacties: 5 11-3-2012 23:13:40

Evelien
Stressssss...
Heyhey, Ik wil graag eventjes iets van mijn hart schrijven: Er zijn al een tijdje (eigenlijk sinds dag 1 van onze verloving) problemen met mijn ouders. Zij zijn 4 jaar geleden gescheiden en dit is nog altijd niet verwerkt ondanks het feit dat zij a...
Voorbereiding Reacties: 9 11-3-2012 22:02:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...