Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sandra
TE KOOP - enveloppendoos en gastenboek - NIEUW
Hoi, Te koop - enveloppendoos en gastenboek nog nieuw in verpakking. Nieuwprijs doos: 25 euro Nieuwprijs boek: 20 euro Foto's via dropbox: https://www.dropbox.com/sh/srjso2p0fpecnu0/AAAXLhCBCMMY2qGtXEp0i-TRa/Enveloppendoos%20-%20gastenboek Meer in...
Ideeën Reacties: 2 21-8-2014 20:14:34

Sandra
TE KOOP - NIEUWE trouwschoenen Luca Renzi
Hallo, Nieuwe trouwschoenen Luca Renzi zijn te koop - nooit gedragen (ook niet om in te lopen!) Nieuwprijs 165€ Maat: 36,5 Foto's via dropbox: https://www.dropbox.com/sh/srjso2p0fpecnu0/AAB6D4DIekZE4-QYSUNkFYg_a/Luca%20Renzi%20schoenen Meer ...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 21-8-2014 20:10:32

Sandra
TE KOOP - Prachtig trouwkleed merk très chic - NIEUW!
Dag iedereen, Jammer genoeg krijgt niet iedereen een 'happily ever after'. Een lieve collega van mij heeft haar huwelijk een maand voor datum zien opgaan in een boze wolk...omdat het voor haar zeer zwaar valt en ze hier ook geen account had, heb ik ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 21-8-2014 18:43:51

Elke
TE KOOP : STOLA POIRIER IVOORKLEUR BLOEMENMOTIEF (ROZEN)
 Ik ben ondertussen 75 dagen gehuwd en aangezien het op 7 juni stralend weer was heb ik mijn stola gelukkig genoeg niet moeten dragen. Ik heb hem hier op het forum gekocht van een bruid die dit jaar gehuwd is op 1februari en zij h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 21-8-2014 18:28:53

Annelies
Budget en menu
Hoi toekomstigen en gehuwden, Mijn vriend en ik zijn pas verloofd. Onze trouwdatum hebben we vast gelegd op 28 februari 2015. We zijn volop bezig met het zoeken naar zaal en traiteur, toch wel de belangrijkste beslissing. Aanvankelijk hadden we vo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 17 21-8-2014 17:20:12

Nathalie
02-08-14
Hallo iedereen, hier een kort verslag van onze huwelijksdag: Ik ben (lekker traditioneel) bij mijn ouders blijven slapen. Rond 8u. kwam de kapster, zij heeft ook mijn make-up gedaan. Om 9.45u. was de fotografe er, zij heeft nog net een paar beelden ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 21-8-2014 17:19:06

Olivia
retro - country - folk
hallo, Wij zijn om zoek naar uitnodigingen, liefst retro-country stijl. het liefst niet te duur natuurlijk. Kan iemand ons helpen? merci!
Uitnodigingen Reacties: 1 21-8-2014 15:01:51

tatijanna
Draai boek
En wie wil me eens een voorbeeld van hun draaiboek doormailen naar mij want ik snap da aan geen kanten en aan wie moet dat allemaal geven worden
Voorbereiding Reacties: 1 21-8-2014 14:58:59

tatijanna
Checklijst
Hallo met nog 29 dagen op de teller zou ik graag eens van iemand een checklijst hebben zodat ik zeker ben ik niets vergeten ben want ik ben degene die alles egels doordat men ventje druk geeft op zijn werk Wie helpt me
Voorbereiding Reacties: 1 21-8-2014 14:56:41

Britt
Wie regelt bij jullie de trouwdag?
Gewoon uit nieuwsgierigheid wilde ik graag eens weten wie bij jullie het trouwfeest regelt van A tot Z? Hebben velen onder jullie een weddingplanner? Of doen jullie het alleen? Ik ben eens benieuwd...
Voorbereiding Reacties: 15 21-8-2014 14:02:14

Sophie
Witte klapstoelen
Hallo, Weten jullie waar je van die witte klapstoelen kan huren? Liefst in de buurt van Beringen/Lummen/Diest of limburg.Heeft er nog iemand andere ideetjes voor de aankleding van een ceremonie in de tuin?Groetjes, Sophie
Ceremonie Reacties: 3 21-8-2014 11:30:45

silvie
pré weddingstress?
Hoi iedereen,  al een paar dagen dat ik me niet lekker in men vel voel... koud, darmen en maag overhoop? met nog 8 dagen op de teller vraag ik me af of ik ziek aan het worden ben  of is het toch pre wedding stress. alles is geregeld en in o...
Voorbereiding Reacties: 7 21-8-2014 8:28:48

nadine
bloemist gezocht omgeving opglabbeek genk
wij zijn dringend op zoek naar een bloemist omgeving opglabbeek genk voor mijn bruidsboeket , corsages en autostuk mooi en niet overdreven duur .kreeg vandaag te horen bij mijn uitgekozen bloemist dat hij mij vergeten op te zetten was en er niet is ...
Bruidsboeket Reacties: 5 20-8-2014 21:14:51

Linka
TE KOOP: Nieuw trouwkleed van PRONOVIAS
Ik verkoop mijn trouwkleed maatje 36 omdat onze trouw niet doorgaat.interesse, bel mij gerust op 0472 44 90 49  
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 20-8-2014 21:03:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...