Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 715 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
410
411
412
413
414
415
416
417
418
419
...
Volgende
Laatste
kaat
Garamaj prijscategorie?
Hallo iedereen! Ik ga binnenkort op zoek naar een mooie trouwjurk en vind de kleedjes van Garamaj heel mooi. Iemand een idee aan welke prijscategorie ik mij moet verwachten. Eigenlijk zou ik het liefst van al in een jurk van Kaat Tilley trouwen, maar...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
8-4-2008 16:17:26
lies
reserve-outfit
Hey,zijn er bruidjes die zorgen voor een 'reserve-outfit' voor het geval het echt niet haalbaar is om een hele avond in je trouwkleed te staan dansen? Dat kleed heb je dan toch al de hele dag aan en ik kan me voorstellen dat het aangenamer is om -na ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
7-4-2008 22:55:42
Sabrina
prijs trouwkleed pierre yves
hallo , wij trouwen volgend jaar en ik ben al een beetje aan het zien naar de trouwkledij nu heb ik er 2 gezien die ik echt mooi vind 1 is van linea raffaelo waarvan ik weet dat de prijs tussen 1000 € en 2000 € ligt maar het andere is van...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
7-4-2008 21:44:21
debbie
twijfels trouwjurk
hallo iedereen,ik heb een vraagje ik heb mijn trouwkleed een tijdje geleden besteld echt mooi , omdat ik eigenlijk nooit een kleed draag ben ik nu ook gegaan voor een broek met bovenstuk, echt mooi vond ik wel nu mijn meetbeurt dichterbij komt, en ik...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
7-4-2008 20:36:50
Tanja
kostprijs troukkledij
hoi,wij trouwen op 26 juli 2008 enkel voor de wet.Ik wil niet in het wit trouwen, dus ben ik al eens via het net opzoek gegaan naar een broekpak. Ik zag op de website van linea Raffaella een leuk broekpak, heeft er iemand een idee wat zo'n broekpak k...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
7-4-2008 18:57:58
Lore
Trouwjurk TE GROOT aangekomen !
Dag iedereen,Mijn trouwjurk was aangekomen en ik ben zaterdag eens gaan passen. Ik was erg geschrokken dat de jurk zo overal tenminste 1 cm aan beide zijden moest worden in genomen. De top zakte gewoon af als er geen speldjes aan te pas kwamen. Ook o...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
7-4-2008 11:17:18
Daisy
Maggie Sottero
Ik vind de collectie van Maggie Sottero gewoon prachtig. De jurken Michelle, Benita Marie en Olympia zijn zowat mijn droomjurken (zou zelfs niet kunnen kiezen). Heeft iemand van jullie ook zo een jurk of weet iemand in welke prijsklasse deze zich zou...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
6-4-2008 18:03:15
Katrien
pasgeld
Hoi allemaal,ik heb een vraagje. Weet er iemand of er bij 'le chapeau' in antwerpen pasgeld wordt gevraagd? En wat vinden jullie van de service in die winkel?Vele groetjes,katrien
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
12
5-4-2008 21:29:43
Sabrina
bruidswinkel moderna schepdaal
hallo, ik vind de collectie van linea raffaelo heel mooi en in de moderna winkel in schepdaal hebben ze die maar nu is mijn vraag of de prijzen overal hetzelfde zijn en ook in verband met de retouches wat is de prijs daarvan in de moderna winkel,groe...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
5-4-2008 15:06:31
Jill
trouwjurk
Hello medebruidjes,Ik ga aanstaande maandag mijn bruidsjurk kiezen en begin al fel zenuwachtig te worden. Ik kan al bijna niet meer wachten tot het weekend voorbij is :-) Ben echt benieuwd om mezelf in zo'n jurk te zien. Maar dan steekt er weer twijf...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
4-4-2008 13:56:59
Sara
Nederland
Hey allen,Aangezien voeding en kledij in Nederland 10% goedkoper is dan in België, vroeg ik me af of ook trouwjurken goedkoper zijn in Nederland? Weet iemand daar wat van? Alvast bedankt voor de antwoordjes!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
4-4-2008 13:48:02
mieke
Bruidsjurk Rembo Styling te koop - maat 38
hallo,ik verkoop mijn bruidsjurk van Rembo Styling (model Hoite - collectie 2007)- maat 38- ivoorkleurig- tweedelig (haltertop en rok)Nieuwprijs was ruim 1300 EUR, vraagprijs is 650 EUR.Wil je een foto zien of wil je komen passen (omgeving Gent), stu...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
4-4-2008 12:18:07
An
Lof over Maxims Mechelen
Ik ben gister kleedjes gaan passen bij Maxims in Mechelen. Ik vond het echt super. Ruime keuze, een superlieve verkoopster die niet pushte ( in tegenstelling tot andere winkels), geen druk om meteen te beslissen. Bovendien betaal je er geen retouchek...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
4-4-2008 9:23:28
katleen
kleur- en stijladvies
Hallo,Reeds een jaar ben ik bezig met het geven van kleur- en stijladvies.Misschien is dit voor jou wel leuk om een analyse te laten doen alvorens op zoek te gaan naar je droomjurk!!Indien u interesse heeft, laat me uw emailadres weten en ik stuur je...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
3-4-2008 18:04:42
Larissa
retouche kosten Le Chapeau A'pen
Hallo allemaal,Ik heb een Pronovias jurk bij Le Chapeau gekocht in Antwerpen. Bij mijn laatste pas kwam het er op neer dat de jurk best veel ingenomen moet worden. Weten jullie misschien wat ongeveer de kosten van de retouches zijn bij Le Chapeau? Of...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
3-4-2008 15:26:54
Eerste
Vorige
410
411
412
413
414
415
416
417
418
419
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Britt V
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info