Nu Online
Momenteel zijn er 331 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Margot
Ondergoed trouwkleed
Hey iedereen ! Met nog 44 dagen op de teller beginnen we ons hier beiden wat "zenuwachtig" te maken ;-). Nog ontelbare kleine dingetjes moeten geregeld worden en daar zijn we volop mee bezig. Plots schoot me eigenlijk het volgende te binnen. Tijden...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 20-8-2014 21:03:26

Jolien
Filmrol feestviltjes te koop
Ik heb er vorig jaar toch wel wat werk aan gehad, maar we hebben besloten om ze toch niet te gebruiken omdat het anders té veel zou zijn tijdens ons feest... Misschien is iemand van jullie op zoek naar feestviltjes? Ik heb er een 200-tal en ze ...
Ideeën Reacties: 4 20-8-2014 18:14:35

Evelien
te koop : Decoratie (vaasjes, bekertjes, ...)
Na een geslaagd trouwfeest heb ik nog enkele zaken in de aanbieding dames :) - ongeveer een 110-tal plastiek wijnbekertjes eventueel met een gekleurd lintje (zelf te bevestigen) http://www.kapaza.be/nl/glazen/plastiek-wijnbekers-87165907.htm - 20 'm...
Voorbereiding Reacties: 3 20-8-2014 16:01:22

Wendy
Betaalbare fotograaf gezocht
Hallo allemaal! Wij trouwen 16 mei 2015 en zijn nu op zoek naar een fotograaf.  Wie kan ons een goede én betaalbare fotograaf aanraden? Wij hebben namelijk geen heel ruim budget dus alle tips welkom!Uiteraard willen we graag mooi...
Fotografie Reacties: 17 20-8-2014 15:44:50

Dave
Tailor Made Suits - Antwerpen
Iemand ervaringen met Tailor Made Suits in Antwerpen?
Kledij - Bruidegom Reacties: 2 20-8-2014 15:39:17

rita
make up regio hoeselt
hoi hoi ,  Weet iemand die aan huis u komt opmaken voor de trouwdag zelf in de regio Hoeselt? Izelf ben van Hoeselt en zelf een visagiste , maar ik zou die dag zelf eens opgemaakt willen worden :-) Groetjes 
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 20-8-2014 13:03:03

Sanne
Fotograaf 18 juli 2015 regio Gent gezocht
Hallo allemaal, Zole vele zijn wij gestart met de zoektocht naar een fotograaf... We hebben al wat opzoekwerk gedaan, maar het aanbod is zodanig groot, dat ik via deze weg eens pols naar jullie ervaringen :-) Wat zoeken wij? Wij zijn op zoek naar e...
Fotografie Reacties: 15 20-8-2014 13:02:00

kelly
spulletjes te koop
onze trouwdag zit er helaas op , we hebben nog enkele spulletjes die weg mogen : 80 gevulde zakjes , we wilden deze gebruiken als bedankjes maar zijn op het laatste veranderd :) http://www.2dehands.be/overig/feesten/overige-feestartikelen/80-stuk...
Voorbereiding Reacties: 0 20-8-2014 11:28:40

charlotte
fotograaf gezocht juli 2015 regio brugge
Hoi, Wij zijn op zoek naar een fotograaf voor de mooiste momenten op onze dag vast te leggen. Kan iemand van jullie helpen? Groetjes
Fotografie Reacties: 10 20-8-2014 9:12:19

Winnie
Traiteur gezocht
Hallo iedereen, Wij zoeken een goede traiteur regio Antwerpen. We hadden gedacht om een buffet of een BBQ te doen op onze trouwdag omdat we niet houden van vooropgestelde menu's (voor de viesneuzen :-)) Er zijn ook op onze dag kinderen aanwezig en da...
Voorbereiding Reacties: 4 20-8-2014 9:02:11

kirsten
Make up aan huis regio Oud-Turnhout
Hoi bruidjes,Iemand goede ervaring met een visagiste aan huis regio Oud-Turnhout?Alle hulp is welkom.Alvast bedankt groetjes  
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 20-8-2014 8:48:27

sanne
Torenhof of Hof te Rhode?
Hoi, Ik volg hier al een tijdje mee, maar bij deze ook mijn eerste post! Ook wij zijn op zoek naar een feestzaal en naar mijn gevoel is dit een heel moeilijke opdracht! Op dit moment hebben we een optie op het Torenhof in Westerlo maar deze loopt b...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 20-8-2014 0:36:21

IDC
bruidskapsel en make-up
Hey allemaal, ik wou even vragen wie jullie aanraden voor bruidskapsel en make-up regio sint truidenIemand al zijn haar en make-up laten doen door Tahnee Mertens (Mac 'n art) of door the hairfactory (sint-truiden)?Iemand nog andere suggesties?Ben ben...
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 19-8-2014 23:00:06

Sam
Trouwen in de natuur (regio Antwerpen/Waasland)
Hey, mijn verloofde en ik zijn op zoek naar een hoeve/boerderij/molen/...locatie in de natuur. Aangezien we beide vegetariërs zijn willen we een locatie waar ze rekening houden met onze eetgewoonten of we onze eigen catering mogen meebrengen. ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 19-8-2014 21:45:46

gerda
polscorsage voor bruidskindje
Aangezien ons bruidsmeisje echt nog te klein is om een ringkussentje netjes vast te houden, dachten wij erover om haar een polscorsage aan te doen waaraan de ringen bevestigd worden. Maar waar vind je zoiets? Of heeft iemand nog een an...
Voorbereiding Reacties: 7 19-8-2014 21:15:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...