Nu Online
Momenteel zijn er 264 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Michele
trouwagenda
hey allemaal Een vraagje. Bestaat er zoiets als een trouwagenda (zoals een normale agenda). Vrienden willen andere vrienden dat cadeau doen maar zelf had ik er nog niet van gehoord. groetjes Michèle
Voorbereiding Reacties: 4 9-3-2012 15:32:58

Femke
Dagplanning
Hallo medeplanners Wat denken jullie van de volgende planning: 9.30u   verzamelen bij ons thuis 10.00u vertrek met bus naar wettelijk huwelijk ( 20min rijden) 10.30u wettelijk huwelijk 11.30u -12.30u middageten vandaar vertrek naar kerk 1...
Voorbereiding Reacties: 3 9-3-2012 12:58:25

Ellen
Verdorie! Terug aan het twijfelen...
Mijn schoonzus zei dat Maleisië nog mooier is dan Bali...Ik weet echt niet meer wat te kiezen, en mijn toekomstige is met alles akkoord...
Voorbereiding Reacties: 10 9-3-2012 12:56:49

Mieke
Kids op het avondfeest.
Hey, Het gaat hier eigenlijk over een praktisch probleempje. Wat doen jullie met jullie kids op het avondfeest?? Onze dochter zal op het moment van ons feest juist 3jaar zijn. Natuurlijk wil ik haar er zo lang mogelijk bij  maar wat als ze moe...
Voorbereiding Reacties: 21 9-3-2012 11:37:08

tamara 7/9/2012
dagplanning
ik geraak nie echt door aan mijn planning wij trouwen om 14.30u in het gemeentehuis, dat duurd een halfuur hebben ze mij gezegd, daarna zouden we foto's op locatie gaan nemen, hoe lang trek je daar voor uit? 2u? ik dacht om 17u toe te komen in de fe...
Voorbereiding Reacties: 4 9-3-2012 9:26:25

Peter
Gewoon
Het valt mij gewoon op dat er hier precies niet veel mannen aanwezig zijn , iemand enig idee hoe dat komt 
Voorbereiding Reacties: 8 9-3-2012 2:29:39

Eva
hoe ga ik hiermee om?
Ik heb een kleine zorg over ons huwelijksfeest. Mijn vriend gaat elke vrijdagavond uit met een vaste groep maten. Stuk voor stuk superventen, een van hen is zelfs peter van ons dochtertje. Maar zij samen, met drank erbij, is niet zo'n charmante combi...
Voorbereiding Reacties: 15 8-3-2012 22:08:22

Ilse
uitnodiging met of zonder kinderen?
hallo, We geraken er niet uit. We hebben nog steeds geen uitnodiging en trouwen begin juni. Ik wou iets zelf maken én onze kindje erbij betrekken, maar ik heb geen inspiratie. Wie heeft er z'n kinderen in "verwerkt" en wie niet? Hoe zien/zage...
Voorbereiding Reacties: 10 8-3-2012 21:11:21

Alessia
Dessert: ijstaart of dessertenpallet??!
Hoi allemaal, het menu voor onze avondfeest ligt zo goed als vast... maar het dessert is wat moeilijker! Mijn vriend zou graag een bruidstaart willen omdat hij vind dat het typisch iets voor een trouw is. Ik daarentegen vind het niet echt noodzakelij...
Voorbereiding Reacties: 13 8-3-2012 19:27:21

Alessia
Dessert: ijstaart of dessertenpallet??!
Hoi allemaal, het menu voor onze avondfeest ligt zo goed als vast... maar het dessert is wat moeilijker! Mijn vriend zou graag een bruidstaart willen omdat hij vind dat het typisch iets voor een trouw is. Ik daarentegen vind het niet echt noodzakelij...
Voorbereiding Reacties: 6 8-3-2012 19:27:20

Leen
5 mei 2012
de zenuwen slaan nu al toe nog een paar dingen te regelen onze live band die maar niet reageert ( veel zin om ze gewoon te cancelen ) de 23ste maart pas kleed voor de bruidegom wss ander kostuum want hij is serieus aan het sporten aan het doen ma...
Voorbereiding Reacties: 4 8-3-2012 19:16:56

Silke
Hoeveel misboekjes laten drukken
Hoi allemaal, We trouwen op een zaterdag namiddag voor de kerk en ik twijfel vooral aan het aantal misboekjes dat moeten worden gedrukt. Mijn vriend zeg dat we met 100 boekjes toekomen, maar ik denk dat dat een beetje te weinig gaat zijn.We zitten n...
Voorbereiding Reacties: 5 8-3-2012 18:20:07

Lynn
Fantastische moeder van de bruid!
Volgende week hebben mijn toekomstige hubby en ik een paar dagen verlof, ideaal om samen nog wat aan de organisatie van de trouw te werken! Op woensdag gaan mijn mama en ik helemaal naar Linea Raffaeli in Brugge om voor haar de perfecte jurk te vin...
Voorbereiding Reacties: 6 8-3-2012 18:13:14

sarah
layout misboekje
hallo bruidspaartjes,ik ben klaar met het volledig typen van ons misboekje...maaaaaar hoe maak ik hier nu in godsnaam een boekje van?!heb het gewoon allemaal pagina per pagina getypt in word. iemand tips of goeie sites die mij hierbij kunnen helpen?
Voorbereiding Reacties: 7 8-3-2012 14:33:23

dany
vervoer
Joepie, we hebben ons vervoer gevonden.Mijn mannetje is namelijk chauffeur bij de lijn en nu heb ik het voor mekaar gekregen dat we een lijnbus als vervoer hebben en met zijn collega's die een erehaag gaan vormen.Ik vind dat wel speciaal en voor hem ...
Voorbereiding Reacties: 2 8-3-2012 14:29:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...