Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 628 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
412
413
414
415
416
417
418
419
420
421
...
Volgende
Laatste
wendy
wat nu ......
door dat ik mijn arm had ge barsten ben ik 4 m niet kunne gaan werken . ben kapster dus in die tijd heel onze trouw ge regeld zoooooooooooo leuk .maar nu komt het ook mijn kleed en door dat ik thuis zat . horen jullie mij al aan komen .... ben ik bi...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
18-3-2008 13:20:40
Jana
Jurk van Marylise - hoeveel kostte dat?
Hallo!Ik ben aan het zoeken naar een bruidsjurk en mijn voorkeur gaat uit naar twee jurken van Marylise (Cara en Piu). Heeft iemand een van die twee of een andere kleed van Marylise gekocht en hoeveel kostte het?Alvast bedankt!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
18-3-2008 11:52:56
Debby
Claire de femme
Hey iedereen,Iemand al ervaring met Claire de Femme?Spreken ze daar enkel frans?En moet je daar een afspraak maken?Groetjes,Debby
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
18-3-2008 10:59:22
Cindy
nachtmerries
ik heb de laatste twee weken twee nachtmerries gehad en steeds over mijn kleed.de ene ging over dat ik mijn kleed niet meer vond, dat ik sloefen aanhad ipv mijn trouwschoentjes. ik vond mijn bh niet meer terug...de tweede droom: ik zag mijn kleedje l...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
18-3-2008 6:37:41
sofie
mijn kleed gaat ni dichtf!!!
ik ben vorige week mijn trouwkleed gaan passen en nu blijkt dat het vanboven niet dicht gaat, ik zou op mijn borsten 6 cm zijn bijgekomen.ik voel niks aan mijn bh's en ben volop bezig met vermageren, ik ga naar een vermageringsstudio, heb nu speciaal...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
17-3-2008 16:19:14
an
trouwjurk
heykes , ons budget is redelijk beperkt , daarom hier een vraagje : Waar kan je een mooie , nieuw , maar betaalbaar trouwjurk vinden ?grtjes
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
16-3-2008 18:29:55
patricia
mooi trouwkleed te koop
prachtig trouwkleed. is speciaal ontworpen door iemand uit Nederland. is maatje 42-44 ongeveer. ikzelf ben een 1m78. kleur is bordeau achtig. stola en alles erbijvoor vragen mag je me altijd mailen,bezichtigen is geen probleem. nieuw heb ik rond de 1...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
16-3-2008 18:17:01
Sara
stomerij
Beste bruidjes en bruidegommenIk ben intussen al een tijdje getrouwd en zou graag mijn trouwkleed laten reinigen. Kan iemand me een goede (en liefst niet te dure)stomerij aanraden in de buurt van Gent, Brugge, Kortrijk, Roeselare of Tielt? Als jullie...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
15-3-2008 18:05:35
annick
Bruidswinkel
Ik ga morgen naar Couture Anny, is er nog al iemand van jullie daar geweest, positief of negatief?
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
14-3-2008 20:12:10
Charlotte
Ervaring met Capriss?
Hallo iedereen,Heeft er iemand positieve en/of negatiece ervaring met Capriss ( maakt trouwkleedjes op maat). Graag reacties.
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
13-3-2008 15:22:12
Annelies
betaalbare jurk
Hey iedereen,Mijn vraag: bestaan er vandaag de dag nog jurken rond 500 euro? Of lijk ik van een andere planeet te komen?En heeft er iemand een idee hoeveel de jurk Sofia van Marylise kost?De zoektocht is begonnen!GroetjesAnnelies
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
15
12-3-2008 18:41:38
Steffie
Trouwjurk Rembo Styling te koop
Hallo iedereen, Ik verkoop mijn trouwjurk van het merk Rembo Styling model Anoa. Het is geen traditionele witte jurk maar wel eentje in het zachtgroen (collectie 2008). Het is maat 38 en ik ben 1.70 meter. Stuur gerust een mailtje indien je een foto ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
12-3-2008 13:29:47
ann
trouwjurk verkopen?
Ik ben vorig jaar getrouwd in een zalmroze jurk van Linea Raffaelli. Nu kan ik niet goed beslissen wat te doen met de jurk. Momenteel hangt ze gewoon in de kast. Verkoop ik de jurk of doe ik er iets anders mee? Wat deden jullie met je trouwjurk?
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
11-3-2008 20:51:44
evelyn
trouwjurken
heyhey,graag had ik willen weten of een bruidsjurk kopen in belgie duurder of goedkoper kopen is dan in nederland vb is bruidhuis ellen een goeie keuze?
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
13
11-3-2008 16:39:05
annick
Bruidsboetiek
Ik ben op zoek naar een trouwkleed en heb al naar 4 winkels geweest, toch grote verschillen hoor.Bij Pierre-Yves, daar was het naar mijn mening te lastig om mij te helpen, ik heb iets moois gezien maar alleen door de bediening zou ik daar niet kopen....
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
12
11-3-2008 13:56:25
Eerste
Vorige
412
413
414
415
416
417
418
419
420
421
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Huwelijksfotografie | Tom Van Langenhove
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info