Nu Online
Momenteel zijn er 278 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Laura
bruidstaart
Dag bruidjes, Met nog maar 50 dagen op de teller ben ik dringend op zoek naar een lekkere en mooie bruidstaart. Heeft er iemand ervaring met bakkerij beckers in Lummen of met Torta in Koersel? grtjs Laura
Voorbereiding Reacties: 4 8-3-2012 14:09:28

Vicky
Dringend op zoek naar rode loper
Wij zijn nog steeds op zoek naar een rode loper (Kopen). Liefst zouden wij minimum 1, 20 breed willen ik vind 1 meter zo weinig, of niet? Kan iemand mij een goede tip geven waar ik deze kan vinden? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 1 8-3-2012 12:20:00

Kelly
Trouwringen... HELP...
Hoi bruidjes en Co., Staan jullie ook zo versteld van de prijzen van de trouwringen? We hebben er al zoveel mooie gezien, maar vinden ze overdreven duur! Mijn toekomstige wil gewoon een simpel exemplaar en daar hebben we al beslist voor een zilve...
Voorbereiding Reacties: 24 8-3-2012 11:48:51

heidi
leuke site
deze site wil ik jullie even meedelen... www.afhaalgroothandel.be  ... ik heb er nu al een aantal keren iets op besteld en het was steeds in orde, je hebt er huwelijksbedankjes dat niet veel kosten, ook leuke spulletjes voor je feest op te leuke...
Voorbereiding Reacties: 2 8-3-2012 10:06:10

Ilse
Pfff
Mijn schoonouders zullen niet aanwezig zijn op ons trouwfeest. Mijn verloofde had al niet zo een goede band met zijn vader voordat ik hem leerde kennen. Zij spraken toen geen enkel woord met elkaar. Het laatste jaar was dit wat veranderd en konden ...
Voorbereiding Reacties: 4 8-3-2012 9:21:12

Linde
teleurgesteld
Vorige week onze uitnodigingen op de bus gedaan. En helaas nog maar 3 reacties gekregen van de 130. Is dit normaal? op onze uitnodiging staat ook onze trouwsite.. Op onze site staan een gastenboek en hier nog maar 1 reactie. Mijn broer is 2 jaar gele...
Voorbereiding Reacties: 12 7-3-2012 20:37:36

Sara
de laatsten
ik ben nu eens echt geen avondmens, ik ben altijd al om 10 uur doodmoe. Als we naar feestjes gaan is 2uur toch echt wel maximum uur om op te blijven en dan lig ik al half te slapen in de zetel of op een stoel. Nu vraag ik mij af hoe ik dat ga volhoud...
Voorbereiding Reacties: 16 7-3-2012 19:54:13

Jamie
Attentie Moederdag
Hoi bruidjes! Wij trouwen op 12.05.2012, dit is de dag voor moederdag (toch hier in West-Vlaanderen). Aangezien er redelijk wat mama's op ons feest zullen aanwezig zijn, en dus de volgende dag niet gewekt zullen worden door hun lieve kindjes, zijn w...
Voorbereiding Reacties: 3 7-3-2012 19:25:18

tessa
kado'tje ouders?
goeiendag bruidjes, Ik en mijn verloofde weten niet goed wat we als kado'tje ter bedanking aan onze ouders gaan geven, heeft iemand idee'tjes? en wordt dit altijd gedaan op een trouw of enkel als de ouders de trouw betalen want bij ons is dit niet he...
Voorbereiding Reacties: 9 7-3-2012 18:52:34

Sandra
Slowcursus Dasa te Asse (1730)
Een goede tip voor de bruidjes regio Asse-Merchtem-Opwijk-Aalst: Dasa (dansschool te Asse) geeft op zondag 18 en 25 maart en zondag 1 april slowcursus. Voor leden: 30€ voor 3 lessen (1u15min), voor niet-leden: 40€ Een privéles kost ...
Voorbereiding Reacties: 0 7-3-2012 15:57:45

Lieselot
VIP Ceremonies & cars Roeselare
Heeft iemand ervaring met VIP Ceremonies & Cars uit Roeselare? (Noordstraat) Kan je even je (hopelijk positieve) ervaring met me delen? Bedankt!
Voorbereiding Reacties: 1 7-3-2012 15:05:27

Chantal
Nog maar 100 dagen .....WHIHIHI!!
Amai amai...op het tellertje hier beneden staat aangegeven dat het nog maar 100 dagen zijn! De tijd is gevlogen niet normaal...we zijn gestart op 562 dagen en zie nu! En morgen zullen er nog maar 2 cijfertjes staan! Hihihi! Nu gaat de tijd helemaal ...
Voorbereiding Reacties: 7 7-3-2012 10:30:21

Wij trouwen 2013
Wij trouwen 2013 te Kortrijk Xpo
De 18de editie van de huwelijksbeurs Wij trouwen te Kortrijk Xpo werd opgestart!! Data: 11 - 12 - 13 januari 2013 te Kortrijk Xpo. Surf naar de website, volg ons op Facebook en blijf op de hoogte van de laatste nieuwe inschrijvingen en nieuwtjes.
Voorbereiding Reacties: 0 7-3-2012 9:02:22

Lies
wie trouwt nog op 21april?
Dag bruidjes in spe,.. :)  Ook voor ons begint het te korten he,...  Hier is bijna alles rond,...  Enkel ventje moet nog zijn kostuum hebben.  :) 21maart mag ik voor mijn eerste pas gaan, ervoor ga ik voor mijn kapseltje ook.&nb...
Voorbereiding Reacties: 6 6-3-2012 22:50:53

Hanne
snoephartjes
Waar vinden we van die harde snoephartjes met woordjes op? Dit om in organzazakjes te stoppen en af te geven aan de kinderen die naar de kerk komen.
Voorbereiding Reacties: 14 6-3-2012 22:29:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...