Nu Online
Momenteel zijn er 278 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Ellen
Bali!
Het wordt dan toch Bali bij ons! Wie heeft er tips over waar we het beste kunnen boeken? En voor de bruidjes die er al geweest zijn, wat zeker de moeite waard is? 
Voorbereiding Reacties: 5 6-3-2012 20:51:30

Jill
3,2,1 ... Ja!
Nog 3 keer slapen en dan is het zover... De grote dag waar we al zo lang naar uitkijken! Het begint toch wel een beetje spannend te worden, maar zenuwen heb ik nog niet echt.  Donderdag mogen we nog eens naar onze zaal gaan kijken, want zaterda...
Voorbereiding Reacties: 6 6-3-2012 19:55:59

Patrizia
Bloemdecoratie.... misschien rare vraag:-)
Hallo, wij zijn nu bezig met onze bloemendecoratie voor in de kerk en ik vroeg me af  hoe dat nu werd gedaan... komt de bloemist mee naar de kerk om te zien wat ze zoal nodig heeft of moet je het gewoon zelf allemaal kiezen en dan naar de bloemi...
Voorbereiding Reacties: 5 6-3-2012 17:36:01

Pascale
grote kader
Eindelijk hebben we onze grote kader gevonden voor de fotoshoots..... En dit voor 25€!!!!!! We hebben verschillende rommelmarkten, kringloopwinkels en tweedehandszaken gedaan. Overal hadden we wel iets gezien maar de prijzen die ze ervoor vroeg...
Voorbereiding Reacties: 1 6-3-2012 15:07:19

fleur
Wnr voor eerste keer afspreken met zaal?
Ik vraag me af wanneer wij onze zaal weer moeten contacteren om de menu vast te leggen en eventueel verdere afspraken te maken. Onze zaal is Lodewijk Van Male en hebben die al vastgelegd in oktober.
Voorbereiding Reacties: 16 6-3-2012 12:36:23

Lauren
En nu heb ik het echt gehad!
Voor degenen die het topic over mijn grootvader gemist hebben: mijn grootvader heeft beslist in september op reis te gaan en vertrekt toevallig de dag van onze trouw. Ergens kan ik het een beetje relativeren omdat ik weet dat het één van zi...
Voorbereiding Reacties: 20 6-3-2012 12:14:15

Nawal
Idee'tjes ringen brengen???
Dag bruidjes en gommetjes to be! Met nog 9 dagen op de planning zijn de kriebels goed aan het opkomen. Net nog van het restaurant te horen gekregen dat het tafels van 6 personen of van 16 personen zijn; in tegenstelling tot tafels van 8 en van 14 zo...
Voorbereiding Reacties: 7 6-3-2012 11:00:26

Ellen
nog 59 dagen...stress...
Hey allemaal, met nog 59 dagen op de teller moet er nog heel wat gebeuren, en ik ondervind van mezelf dat ik stress begin te krijgen... Ik kan minder verdragen, en ik vind dat zelf zo erg... Gisteren moesten we naar de pastoor voor de misboekjes en...
Voorbereiding Reacties: 8 6-3-2012 7:47:14

Hanne
schildersezeltjes A4 formaat
Hallo, weet iemand waar je goedkope schildersezeltjes vindt om op de tafels te zetten? A4 formaat? Heb er zien staan in euroshop maar was 16 euro per stuk en dat is wel wat veel als je een feest geeft voor 200 pers. Alle tips welkom!
Voorbereiding Reacties: 3 6-3-2012 7:40:35

Hanne
juf gaat trouwen
Hallo, ik sta in het lager onderwijs en geef deels les aan tweede leerjaar en deels aan zesde leerjaar. De kinderen weten al dat ik 30 juni ga trouwen en dat ze zullen uitgenodigd worden voor de viering. Nu ben ik op zoek naar een leuk kaartje en t...
Voorbereiding Reacties: 1 5-3-2012 21:22:34

Tina
morgen = ondertrouw...
wat houd dit in?? welke vragen? Brr... hopelijk valt het mee!!! :-)
Voorbereiding Reacties: 18 5-3-2012 20:19:02

nathalie
Rode loper gezocht
Hallo, Wij zijn op zoek naar een tweedehands rode loper. Iemand nog eentje te koop voor een schappelijke prijs. groetjes
Voorbereiding Reacties: 5 5-3-2012 20:03:18

Lynn
Geen 2 meer!
Ongelofelijk, ooit begonnen met een 8 en nu zien we geen 2 meer staan! Nog 199 dagen en ik mag mezelf mevrouw Jartsev noemen, ZALIG!
Voorbereiding Reacties: 5 5-3-2012 18:49:57

treesje
kan maar niet beslissen!
hallo, ik kan maar niet kiezen, tussen een feest met of zonder dans. ikzelf ben nogal een grote danser maar mijn ventje en de rest van zijn familie zeke niet.  Ik ben dan ook bang dat de dj maar voor weinig mensen gaat moeten spelen, dus ja, op ...
Voorbereiding Reacties: 3 5-3-2012 17:38:48

Pascale
strapless torselet
Hallo bruidjes,  Ik ben niet gewoon van een strapless BH te dragen. Nu is mijn vraag of er niks bestaat om aan de binnenkant van je BH te bevestigen zodat die toch goed blijft zitten(ter hoogte van de bovenkant van de borst) Ik heb precies het g...
Voorbereiding Reacties: 3 5-3-2012 16:31:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...