Nu Online
Momenteel zijn er 638 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

Cindy
Vossenberg Hooglede
HalloZijn er mensen die weten of feestzaal 'de Vossenberg' in Hooglede zal verbouwd worden dit jaar of niet? Bij mijn reservatie was het nog niet zeker.Groetjes, Cindy
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 10-1-2007 20:03:33

Saskia
ervaring met Salons De Vrede Ichtegem
Zijn er reeds getrouwde koppeltjes die hun mening kunnen geven over Salons De Vrede in Ichtegem West Vlaanderen.Groetjes Saskia
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 9-1-2007 11:44:41

Raf
Originele feestlokatie gezocht
Beste,Samen met mijn verloofde heb ik een fantastische formule gezien in Staden bij Roeselare. Het feest bestaat er uit een ongedwongen sfeer die gecreëerd wordt mede doordat de zaal aan een schapenhoeve in het groen ligt. Wat ons vooral bevie...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 8-1-2007 13:44:29

lindsy
feestzaal gezocht
hallo iedereenweet er iemands soms een feestzaal met eten erbij in de omgeving van roeselare mag ook buiten roeselare zijn maar nie te ver er van.onze trouw gaat namenlijk anders zijn omdat mijn vriend al eens getrouwd geweest is.we zouden in de nami...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 7-1-2007 8:48:50

els
la Ramée (jodoigne)
Hallo iedereen,mijn vriend en ik twijfelen voor onze trouw nog tussen twee locaties: de beekhoeve in neerlanden en la ramée in jodoigne. Heeft er iemand van jullie al ervaring met een van deze twee zalen ?
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 6-1-2007 18:04:42

Sabine
zalen Villa Fantasia-Kasteel van Ruisbroeck
Hallo, heeft hier iemand ervaring met een trouwfeest in de zalen Villa Fantasia in Halle of het Kasteelke van Ruisbroeck?Graag had ik geweten hoe het zat met prijs-kwaliteit, kader, veel mogelijkheden...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 5-1-2007 17:07:14

Mieke
Den Oesterput Wevelgem
Heeft er iemand ervaring met den oesterput in Wevelgem? Alle reacties zijn welkom.Groetjes,Mieke
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 3-1-2007 22:42:40

karen
zoektocht naar feestzaal
wie kan ons een budgetvriendelijke zaal aanraden, gelegen tussen antwerpen en hasselt. liefst met all-in prijzen, of gewoon democratische prijzen. feest voor +/- 150 personen. alvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 3-1-2007 22:01:14

petra
trouwen in fabriekspand te roeselare
HalloIk had graag eens wat informatie gehad over trouwen in het fabriekspand te roeselare.Wij zijn van plan te trouwen, maar zo'n traditioneel trouwfeest is niet aan ons besteed. Heeft iemand van jullie daar getrouwd of al naar trouwfeest geweest.Hoe...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 2-1-2007 12:56:15

olivier
huyze de baere
Hey allemaal,vooreerst een heel gelukkig nieuwjaar, ik wens jullie allemaal een spetterend trouwfeest toe in 2007.Heeft er iemand recent ervaring met Huyze De Baere in Maldegem? Is de orangerie al af? of gepland? Is het eten lekker? Is er voldoende p...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 2-1-2007 12:54:15

Kelly
zoekt er nog iemand een zaal omg aalst op 18-08-07
Wij waren van plan om te trouwen op 18 augustus 2007 in kasteel de Rozerie in Aalst. Door omstandigheden gaat dit niet door, doch hebben wij reeds een voorschot betaald en zijn wij nu op zoek naar iemand die interesse heeft in het overnemen van de za...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 28-12-2006 23:31:28

Koen
Keuze tussen zalen in Leuven (faculty club en Berkenhof)
Hallo,wij willen gaan trouwen en hebben reeds enkele zalen bezocht. Twee zalen spreken ons enorm aan namelijk The faculty club in Leuven en Zaal Berkenhof in Bierbeek. Heeft er iemand persoonlijke ervaringen met één van deze twee zalen ?A...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 28-12-2006 22:00:10

kelly
Kasteel Sanderling in De Pinte
Hoi,Als je een droomfeest wilt, ga dan zeker een kijkje nemen bij Kasteel Sanderling. Het is een pracht van een locatie, een fijne bediening, lekker eten ( en voldoende) en de eigenaars vervullen al jullie wensen. Ze luisteren echt naar wat je graag ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 26-12-2006 23:49:35

lindsy
festel casa toscana meulebeke
hallo weet er iemand de prijze van casa toscana in meulebeke .
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 23-12-2006 11:59:33

Sandrine
Aan Christine - 9/12 - HTD
Hallo Christine, eerst en vooral onze gelukwensen met jullie huwelijk ! Ik had gelezen op het forum dat jullie trouwden in HTD op 9/12, is het mogelijk feed-back te geven over de zaal? Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 19-12-2006 17:47:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info