Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sien
Foto's fotograaf Littlemissdaydream
Hey beste (toekomstige) bruiden en bruidegommen! Mijn dag zit er spijtig genoeg al 27 dagen op, maar daarom bestaan er foto's om die terug te herbeleven. Hierbij laat ik jullie even meekijken :) https://www.facebook.com/sien.vanderspeeten/media_set?...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 15-8-2014 17:14:50

kirsten
Rode loper En witte paraplu
Hey, Met nog drie weken te gaan. En het weer dat er niet schitterend uitziet ben ik op zoek naar witte paraplu's. En rode lopers zoek ik ook nog. Weet iemand waar ik dit nog kan vinden aan een redelijke prijs. Wil er ook niet te veel geld aan geven. ...
Ceremonie Reacties: 5 15-8-2014 14:29:12

Céline
Make up zonder parfum
Hey! Ik ben voor onze trouw op 9 mei 2015 op zoek naar een visagiste in het Gentse, op zich niet zo speciaal ;-) Maar ik ben allergisch voor parfum. Ze verwerken dit tegenwoordig zelfs in mascara,... Tot nu toe heb ik nog geen lijn gevonden waar ik n...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 15-8-2014 13:56:02

Evelien
SOS feestzaal!!!
Wij zijn opzoek naar de ideale trouwlocatie, maar het is niet makkelijk de juiste keuze te maken. We twijfelen nog tussen deze locaties: - monnikenhof (geetbets) - kiezelhuys (kermt) - rubenshof (alken) - salons norfolk (kortenbos) Heeft iemand er...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 15-8-2014 11:34:18

Kim
Fotomuur te koop!
Dag bruidjes en gommen, Wij verkopen de fotomuur die we zelf hebben geknutseld voor ons huwelijk. We hebben geen plaats om hem bij te houden en wie weet kunnen we iemand anders er gelukkig mee maken.  Afmetingen: 1,8x2 meter De muur is gemaakt...
Fotografie Reacties: 2 15-8-2014 11:30:12

Sabrina
Niets vergeten??
Hey hey, De controle freak in mij komt stilaan naar boven en daar horen die lijstjes weer bij! Zouden jullie even mee kunnen kijken of ik iets over het hoofd zie?? Checklist in volgorde dagindeling: • Kledij o Bruid: check o Bruidegom: check ...
Voorbereiding Reacties: 3 15-8-2014 11:22:18

jaklien
feestzaal gezocht noord-Limburg omgeving Peer-Meeuwen-Bree
We zitten 1 jaar voor de trouw, dus dringend tijd om op zoek te gaan naar een zaal. Graag zou ik BBQ doen waarbij het eten niet wordt weg gezet na een uur. Ik wil een ongedwongen sfeer waarbij de gasten tijdens het dansen nog steeds een sateetje ku...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 15-8-2014 10:28:36

ici
Blijf maar weg bij JPC
Hallo Allemaal, morgen is het de big day voor ons maar voor we kunnen genieten moet ons iets van het hart.... Het bruidskleed en het kleed van mijn schoonmoeder komen van JPC collection in Antwerpen.   Op maat gemaakt kledij (schoonmoeder)pa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 15-8-2014 9:47:05

kathleen
Binnenlocatie regio Brugge Knokke
Wij zijn om 1/8 onze hernieuwing van onze trouwbelofte gedaan, we hebben een prachtige dag gehad. Voordien hadden we zo iets van fotosessie hoeft voor ons niet, enkele foto's nemen op de dag zelf is genoeg. Maar na het zien van de foto's van de dag,...
Fotografie Reacties: 2 15-8-2014 9:22:36

Niek
De Roode Poorte - Meetkerke
Hoi, In het voorjaar van 2016 vieren wij ons huwelijk. Mooi op tijd dus :-) Als locatie hadden we gedacht aan De Roode Poorte te Meetkerke! Zijn er hier die ervaring hebben met deze zaal? Voorbeelden (foto's) van de aangeklede zaal zijn altijd we...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 14-8-2014 21:46:57

Jennifer
Help! Geen kapster en visagiste meer :(
Op minder dan een maand voor onze dag hebben de meisjes die mijn kapsel en make-up gingen doen afgezegd. Ze hebben niet eens iets laten weten,  heb zelf gebeld om verder af te spreken en heb het zo moeten ontdekken... Ben of ken jij een kapper/v...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 14-8-2014 18:12:07

Britt
trouwparaplu's
Ik ben nog op zoek naar trouwparaplu's, maar twijfel nog: ofwel doorschijnende ofwel ivoorkleurige... 1 supergrote of 2 kleintjes voor ons? Een mix van kleuren voor de rest van de suite (bv. wij de ivoorkleurige en de rest donkerblauwe...
Ideeën Reacties: 3 14-8-2014 18:00:58

Amber
gezocht: hulp bij zaal kiezen
Hallo iedereen, Na vele zalen bezocht te hebben, kan ik geen keuze maken. Willen jullie ons helpen? De zalen die we bezocht hebben zijn: - Valkenbulcke in Merendree: vonden wij fantastisch! Maar is de hele zomer 2015 volgeboekt - Kasteel van Saffe...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 14-8-2014 17:03:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...