Nu Online
Momenteel zijn er 264 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kathleen
te koop 230 wenskaarten
Wij hadden er wat veel laten drukken voor onze trouw met als gevolg dat we nog de helft over hebben. Iemand interesse http://www.kapaza.be/nl/overige-decoratie/230-wenskaarten-voor-een-huwelijk-86960750.htm
Voorbereiding Reacties: 5 14-8-2014 14:41:42

Eileen
ceremoniemeester West-Vlaanderen
Dag allemaal,  Wij trouwen volgend jaar in juli en tot nu toe mag ik niet klagen over onze voorbereidingen. We hebben reeds een zaal, ons vervoer is geregeld, stadhuis en kerk liggen ook vast. Omdat we 's morgens trouwen voor het stadhuis a...
Ceremonie Reacties: 5 14-8-2014 13:19:20

Peggy
hallo mede bruidjes Zijn er hier bruidjes van omstreken Stabroek ..Zijn op zoek naar mooie en orginele foto locatie voor in januarimet eventueel mogelijk om een broodjes lunche te eten en dat de familie nog iets kan drinken terwi...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 14-8-2014 11:24:40

Sofie
Kort verslag/aanraders
Op 2 augustus zijn wij getrouwd onder een stralende, warme hemel er werd noodweer voorspelt maar de zon heeft de hele dag geschenen! Het was een zalige dag en ook zeer vermoeiend! Dus bruidjes en co in spe (probeer) zo goed mogelijk te slapen ; ) ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 14-8-2014 9:40:57

Evelien
cadeau ouders
Ik ben nog op zoek naar een cadeau voor de ouders. Voor de getuigen en de helpers hebben we een fles sterke drank gekocht. Daar heb ik dan een persoonlijke boodschap op gehangen. Voor de ouders zoek ik nog iets anders. Ik zou ze liefst alle 4 hetze...
Ideeën Reacties: 0 14-8-2014 8:34:01

eline
gezocht vervoer
Beste bruidjes ,, Wij waren stilletjes aan aan het nadenken over vervoer en toch dachten we aan een limousine iemand een idee waar je dit voor een goede prijs kunt krijgen we zouden graag een gewone normale willen :) wij zijn van vosselaar antwerpe...
Voorbereiding Reacties: 0 14-8-2014 4:24:09

Jody
Gezocht!... zaal vrij van traiteur..
Ik ben op zaak naar een mooie feestzaal, evenementenhal, fabriekspand,... dat vrij is van traiteur. Regio provinciepunt Vlaams-Brabant, Limburg en Antwerpen.
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 14-8-2014 0:20:06

ELYSIA
feestzaal omgeving tongeren, riemst bilzen of hoeselt
Heeft er iemand ervaring met the loft in hoeselt?  voormalige de duif.
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 14-8-2014 0:05:34

Wendy
Nog 303 dagen op de teller...
En het eerste ding kan van de lijst gevinkt worden. Zaal vastgelegd! Kei blij!
Voorbereiding Reacties: 11 13-8-2014 21:31:44

sara
Houten tafels
Hallo iedereen, Wij zijn eigenlijk op zoek naar mooie houten tafels... Het hoeven niet persé eiken tafels te zijn. We kennen de site eikenambacht ofzo maar deze zijn nogal duur... Ons budget kan dit niet aan. Misschien kennen jullie mensen die ...
Voorbereiding Reacties: 2 13-8-2014 19:25:04

julie
trouwkleed uitzetten
Hallo bruidjes Ik ben nu zo'n 2 maandjes half gehuwd en ben aan het denken om mijn kleedje uitzetten in onze kamer op eventueel een paspop? Iemand ervaring mee? Hoe doe ik dit best en hoe graak ik aan zo'n pop voor een niet te dure prijs ;) ? groetje...
Ideeën Reacties: 7 13-8-2014 19:06:00

Lina
Vervoer
Iemand goed adresje om een mini couper(s) te huren voor de ceremonie?
Ceremonie Reacties: 7 13-8-2014 19:02:01

Jolien
Gelofte in een filmjasje
Mijn man is zot van (lees: verslaafd aan) films... Vond het wel leuk mijn geloftes in een filmjasje te steken. Wat denken jullie er van? Ik ging op zoek naar een taal die jij als geen ander begreep. Een taal waarin ik mijn liefde voor jou kan uitdr...
Voorbereiding Reacties: 11 13-8-2014 18:12:34

Annelies
Maekelhoeve (Veerle) of Rubenshof (Alken)?
Beste,Iemand ervaring met beide zalen?Maekelhoeve in Veerle en Rubenshof in Alken ?Naar welke zaal gaat je voorkeur voor eten?Wij hebben zeer goede ervaring met Maekelhoeve, maar vinden Rubenshof zeker evenwaardig als locatie. Enkel vragen we o...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 13-8-2014 16:26:48

Sophie
Foto locatie Meetjesland
Dag bruidjesKennen jullie leuke binnen en buiten locaties? Met mooi weer dachten we aan het Leen maar andere suggesties zijn ook welkom! In Belgie moet je voorbereid zijn op alle weertypes he :)
Locaties - Fotografie Reacties: 4 13-8-2014 16:24:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...