Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 802 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
417
418
419
420
421
422
423
424
425
426
...
Volgende
Laatste
monica
trouwjurk info??
hey, ik trouw op 08/08/2008 en moet nog gaan kijken vor een trouwkleed, eigenlijk vind ik het zonde van het geld maar huren is denk ik voor mij geen optie doordat ik maar 1.51m ben, hoe verloopt het wanneer je een trouwkleed koopt, moet je dan meteen...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
31-1-2008 0:40:28
sylvia
Budgetvriendelijke bruidsjurk in grote maat
Hallo Ik ben al een tijdje aan het rondkijken naar een bruidsjurk maar nu wil het dat ik niet maat 36 heb maar echter een veel grotere maat, een grote maat vinden is niet zo het probleem. Het probleem is veelmeer de prijs vele jurken in grotere maten...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
31-1-2008 0:25:53
Ann
Trouwjurk Pronovias te koop
Dag toekomstige bruidjes, ik ben ondertussen iets meer dan 6 maanden gehuwd en heb besloten mijn trouwjurk toch te verkopen en zo hopelijk een ander bruidje gelukkig te maken met een prachtige jurk!Het is een jurk van het merk Pronovias.Wie interesse...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
30-1-2008 17:30:58
Nele
te koop trouwjurk Linea Raffaelli
Ik ben in december 2007 getrouwd en verkoop mijn trouwkleed van Linea Raffaelli (maat 38-40)voor €500. Champagnekleur, haltertop, korte sleep. Foto's kan ik steeds doormailen op aanvraag.
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
30-1-2008 17:26:54
Alexandra
Azzurro Oostende
Ik ga zaterdag opzoek naar een geschikte trouwkleed. ik heb een afspraak bij scarpellini in Oostende, ma ik zou ook graag nekeer gaan kijken bij azzurro. Kan je daar gewoon binnen of moet je een afspraak hebben? heeft er iemand ervaring met een van d...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
30-1-2008 15:19:56
Tanja
trouwjurk te huur
Hallo,ik ben op zoek naar winkels waar ik een trouwjurk kan huren in België.Kan iemand iets aanbevelen?
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
30-1-2008 10:18:47
Kelly
Kleed te aansluitend
Hey,Ik trouw op 31 mei en mocht gisteren mijn kleed gaan afhalen. Nu blijkt dat ze het topje te aansluitend hebben ingenomen. Volgens de naaister ligt dit aan het feit dat ik 1 kg zwaarder weeg dan de vorige keer. Dat zou 2 cm verschillen ?!? Nu hebb...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
30-1-2008 7:32:09
Sabine
Strapless BH
Hoi,Mijn kleed bestaat uit 2 delen: rok en top. De top heeft bandjes, dus een strapless BH is in principe niet nodig. Maar nu is dat zo'n verschrikkelijk warm ding, dat ik waarschijnlijk tijdens ons feest wel eens af en toe wil gaan 'verluchten'. ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
29-1-2008 23:31:32
Sabine
Strapless BH
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
29-1-2008 23:29:47
inne
budgetvriendelijk trouwjurken
we zijn op zoek naar betaalbare trouwjurken zoiets als de winkels in parijs noord of azzurro in oostende, maar dan wat dichter bij huis (leuven, antwerpen, gent, genk, hasselt,...)hebben jullie ideetjes?
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
29-1-2008 19:48:46
Saar
@Melissa ivm Azzurro
Hey Melissa,Ja hoor bij Azzurro kun je ook kopen, ik heb het mijne daar gekocht en je moet zeker niet bang zijn om daar eens binnen te springen, het zijn hele vriendelijke mensen.GroetjesSaarMoest je nog meer info willen, mail me gerustvandenberghe.s...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
29-1-2008 15:29:17
Debby
Jagré
Hey iedereen,Weet er iemand wat de prijs ongeveer is van trouwjurken bij jagré?Ik had vernomen dat die prijzen niet zo hoog liggen,maar uitstekende service is...thanks!Debby8/8/2009
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
29-1-2008 13:45:22
Veronique
onderrok - Marylise "Simba"
Hallo medebruidjes,Ik heb mijn trouwjurk ondertussen gekozen.Het is er 1 van Marylise (Simba). In de winkel zei men dat ik best een onderrok erbij kocht, maar die vond ik nogal duur (80 euro).Is het echt nodig om onder zo'n jurk een onderrok te drage...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
29-1-2008 13:10:48
Peggy
stola of boa of hoe je het ook noemt
Hallo,Ik denk dat ik mijn keuze van jurk gemaakt heb. Nu heb ik daar ook een prachtige gebroken witte stola (of boa?) met veren bij gezien, maar vind dat nogal duur om nieuwe te kopen. Iemand die de zijne verkoopt? Dan wil ik graag een foto'ke zien.
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
29-1-2008 12:03:33
katleen
wanneer best op zoek gaan naar jurk???
Hallo,Wij trouwen in april van 2009.Wanneer kan ik best op zoek gaan naar een jurk?Als ik wacht op de nieuwe collectie in oktober-november, ben ik dan niet te laat??groetjesPS ook reacties over winkels zijn steeds welkom!!Graag provincie Antwerpen-Oo...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
29-1-2008 11:56:53
Eerste
Vorige
417
418
419
420
421
422
423
424
425
426
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Fotografie Schnabel
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info