Nu Online
Momenteel zijn er 202 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

An
bruidssuiker
hallo, kent iemand de prijzen van bruidsuiker per kg vanuit de ava En hebben ze dit ook in hartvorm? Ook in verschillende formaten... Grtz An
Voorbereiding Reacties: 6 1-3-2012 0:41:59

Evy
suikerhartjes of gekleurde suikerbonen (kleintjes?)
Hey hey, ik heb eindelijk kunnen beslissen welk bedankje ik ga nemen en heb het al besteld. Ben eens benieuwd wanneer het zal aankomen Het zijn plexi bollen geworden Nu is maar de vraag wat ga ik erin stoppen? ik dacht aan kleine suikeren hartjes of...
Voorbereiding Reacties: 9 29-2-2012 19:57:35

Marijke
huwelijk op 04/08/2012
Hallo bruidjes, bruidegommen, ... Wie heeft er nog zijn huwelijksfeest op 04/08/2012 en waar gaan jullie feesten??? Marijke
Voorbereiding Reacties: 6 29-2-2012 19:57:30

kim
Suikerzoentje
Hoi allemaal, heeft er iemand ervaring met bestellingen bij 'suikerzoentje' ? Zou graag gepersonaliseerde mentos'kes bestellen, dus positieve/negatieve ervaringen maar komen :-) Groetjes, Kim
Voorbereiding Reacties: 6 29-2-2012 16:41:43

Lauren
Pinterest voor geïnspireerde bruidjes
Ik ben sinds kort lid van een leuke (gratis) site waar je foto's met links van leuke spulletjes/inspiratie kan opzetten zodat je een leuk overzicht krijgt van het plannen van je trouw. Je installeert een favorietje in je toolbar waarmee je vano...
Voorbereiding Reacties: 13 29-2-2012 15:44:10

Nawal
Bruidjes maart 2012???
Hoi Zijn er bruidjes die in maart trouwen? Hoe staat het met de planning? Ik trouw op 16 maart en de stress is onvoorstelbaar! Ik moet dan ook nog enkele zaken praktisch regelen... Voor degenen onder jullie die mogelijks nog verhuizen voor de trouw...
Voorbereiding Reacties: 12 29-2-2012 15:17:38

Jana
Word dit forum opgesplitst??? 2012? 2013?
Beste Bruidjes en gommen, Ik vind deze site super! De steun die ik hier krijg, krijg ik nooit via vrienden of familie! Maar vraag mij af of het nodig is dat andere bruidjes groepen oprichten: voor bruidjes 2012 of bruidjes 2013??? Ik persoonlijk vin...
Voorbereiding Reacties: 17 29-2-2012 12:31:59

Sarah
Gastenboek/enveloppendoos?
Hallo allemaal, Ik ben volop aan het zoeken naar een tof gastenboek en enveloppendoos voor ons feest. De meer traditionele, je kent het wel zo met satijn en bloemen en strikken vind ik persoonlijk niet bij ons passen. Heeft iemand een idee waar ik e...
Voorbereiding Reacties: 21 29-2-2012 11:51:43

treesje
pfff, ouders he
hallo, het moet even van mijn hart, ik loop er al een tijdje mee rond. In november heeft mijn ventje mijn ouders op de hoogte gebracht dat wij gaan trouwen, amaai was dat een heel gedoe, omdat hij voor de 2de keer trouwt en ik nog niet getrouwd ben ...
Voorbereiding Reacties: 10 29-2-2012 10:40:54

Jana
Zo blij met mijn extensions en de weet van het vrijgezellenfeestje die er aan komt :)
effe Wiiiiiii beetje vreugde, Gisteren ben ik mijn extensions gaan laten steken! ik had al lang haar maar het kapsel dat ik wou vereist langer haar, dus nu is het tot mijn onderrug! en ik moet zeggen waaauw, geen verschil van kleur en ge ziet ze niet...
Voorbereiding Reacties: 12 29-2-2012 10:05:43

Lindsy
Happy... En toch een beetje stress
Dag bruidjes en gommetjes, Gisteren hebben we weer een aantal zaken in orde gebracht: onze kaars, bedankingen, gastenboek, enveloppendoos, knuffel voor de bruidskindjes en bedankjes voor de kinderen aan de kerk zijn gekozen. Verder zijn we in afwac...
Voorbereiding Reacties: 3 29-2-2012 9:17:24

Ellen
trouwkaars
Joepie vandaag komen ze met onze trouwkaars! We weten nog niet hoe ze er zal uitzien, we hebben de dame carte blanche gegeven :-) vanavond komt ze ze brengen. Kverlang al tot ik ze zie  Onze uitnodigingen zijn bijna allemaal verdeeld, Nog een st...
Voorbereiding Reacties: 5 29-2-2012 7:57:39

Caroline
Trouwvervoer: Volkswagen T1 busje gezocht + ceremoniemeester?
Hey lieve bruiden, Ook wij zijn nog volop in de weer om alles gepland te krijgen. We zouden heel graag een mooi volkswagen busje gebruiken als trouwauto voor ons en de bruidskindjes. Liefst een lichtgroen of lichtblauw, maar dat is niet het belangr...
Voorbereiding Reacties: 6 28-2-2012 23:04:39

Charlotte
vraagje over etsy.com
Iemand ervaring met Etsy.com? Ik wil graag de I Do sticker bestellen voor onder mijn schoentjes  En de kleding hanger met aangepaste naam . iemand een goede ervaring met 1 van de verkopers op de site? Laat maar horen :o)  Mercikes 
Voorbereiding Reacties: 25 28-2-2012 20:57:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...