Nu Online
Momenteel zijn er 678 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

Ellen
Salons Carlton
Hallo iedereen,Een tijdje geleden plaatste ik hier een berichtje om mij te helpen. Onze zaal , San Marco, was toen afgesprongen en we waren op zoek naar een andere zaal voor de magische datum 7/7/'7. Salons Carlton waren toen nog vrij en ja hoor, we ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 21-11-2006 13:13:00

ilse
feestzaal
Hallo allemaal,Volgend jaar op 1 september 2007 trouwen wij. Wij hebben ons oog laten vallen op feestzaal Bargli te Kessel. Heeft iemand van jullie hiermee ervaring? Zowel positief als negatief.Bedankt,Ilse
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 20-11-2006 20:03:15

Vicky
Domein Martinus (Halle-Zoersel)
Hallo allemaal,Wij zijn sinds kort bezig met de voorbereidingen van ons huwelijk en ons oog is gevallen op Domein Martinus (Halle-Zoersel). De feestzaal zag er dik in orde uit, maar wij hadden toch graag enkele reacties gekregen van mensen die daar r...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 20-11-2006 18:17:07

gerda
info feesten
heeft er iemand een huwelijksfeest- receptie meegemaakt in St-Martinushoeve Halle- Zoersel
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 20-11-2006 15:24:46

cathleen
abdijhoeve kelchterhoef
hallo allemaal, heeft er iemand al ervaring met deze feestzaal?? ik heb de indruk dat het daar wel goed verzorgt is enzo...Groetjes Cathleen
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 19-11-2006 12:30:39

kris
monasterium - de pastorie - waterfront
hallo,heeft iemand ervaring met één van deze plaatsen?andere suggesties mogen ook, zoals een hoevealvast bedankt, groeten,kris en katrien
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 14-11-2006 16:10:35

Evelyn
Hof ter Heulebeke
Hallo,Heeft er iemand ervaring met de feestzaal Hof ter Heulebeke te Beselare (West-Vlaanderen)?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 14-11-2006 13:14:19

Veerle
enkel hapjes en dessertenbuffet
Hallo, ik ben Veerle. Ik heb gezien dat er heel wat Veerles op het forum zijn maar dit is mijn eerste vraag hier. Mijn verloofde en ik willen trouwen in de lente van 2008. Oorspronkelijk hadden wij het Bloemenhof in Brasschaat genomen als lokatie voo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 13-11-2006 13:59:47

Veerle
Hezehoef in Olen
Heeft er al iemand enige ervaring met het Hezehoef in Olen? Op de website ziet het er heel gezellig uit.
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 11-11-2006 10:53:59

Marijke
Carelshof
Hallo iedereen, Wij hebben als zaal het Carelshof vastgelegd in Sint-Amandsberg omdat die zaal qua sfeer ons echt aansprak. Nu heb ik nog niemand gehoord die daar effectief een feest meegemaakt heeft. Heeft er iemand ervaring met een feest of etentje...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 9-11-2006 21:30:40

Loth
Résidence Stiemerheide Genk
Hallo!Wij trouwen op 14/7/07 en ons feest zal doorgaan in Résidence Stiemerheide in Genk. Ik las in enkele reacties dat er nog mensen daar hun feest hebben gehouden. Wat vonden jullie van het feest? Hoe was het eten verlopen en was het lekker? H...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 8-11-2006 13:54:52

Sandrine
Lozen Boer - bruidshuisje
Hallo, zijn er mensen die gebruik gemaakt hebben van het bruidshuisje in de Lozen Boer?Was het de moeite waard? Groetjes!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 6-11-2006 8:13:02

Mieke
Feestzalen
Heeft er iemand ervaring met één of meerdere van de volgende feestzalen? Hof Ter Delft - EkerenHortensiahoeve - KapellenBarcelona - AntwerpenMartinushoeve - Zwijndrecht Hof ter Elst - EdegemAlvast bedankt!MiekeErgens in 2008!
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 2-11-2006 20:55:17

eveline
kasteel sanderling - hof ten bosse
Hallo medebruidjes,Wij zijn sinds eind augustus verloofd en zijn ondertussen al druk in de weer geweest om de juiste feestzaal te vinden. Aangezien we van Gent zijn, stonden Hof Ten Bosse en Kasteel Sanderling zeker op ons "te bezoeken"-lij...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 2-11-2006 18:16:39

maartje
garcons en tappers
Hoihoi, ondertussen hebben mijn vriend en ik een locatie op het oog en mensen die koken.Alleen staan deze mensen enkel in voor het buffet zelf en niet voor het opdienen tijdens receptie en maaltijd (enkel drank en receptiehapjes, maaltijd is buffetvo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 2-11-2006 12:14:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info