Nu Online
Momenteel zijn er 297 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

tessa
december(2012) bruidjes
hallo, Ik vroeg me af zijn er nog bruidjes die in december 2012 trouwen, en hoe staat jullie plannig? Ik dacht dat ik wel goed op schema zit, maar kben het toch niet zeker. Dus kzou graag eens weten hoe ver jullie staan . groetjes Tessa
Voorbereiding Reacties: 18 28-2-2012 20:39:32

Sophie
bedankjes!!!
Hoi hoi, graag jullie mening, zowel voor degene die er nog voor staan als de koppeltjes die hun grote dag al hebben gehad. Wat geven jullie aan het gemeentehuis/kerk? Geven jullie ook bij de receptie en/of avondfeest een bedankje? Of toch liever ee...
Voorbereiding Reacties: 7 28-2-2012 20:12:56

Bart
een tipje voor decoratie
Ik was vandaag bij de action en daar hadden ze erg leuke houten harten met linten eraan voor €0,90 Leuk voor de versiering in de kerk o.i.d gr marjolein
Voorbereiding Reacties: 1 28-2-2012 18:29:21

Ellen
Ceremoniewagen regio Waasland.
We zijn nog op zoek naar een toffe oldtimer om ons naar het stadhuis te brengen. Wie heeft er hier ervaring mee, in het Waasland, of kent er iemand die zo'n auto heeft?
Voorbereiding Reacties: 2 28-2-2012 15:36:58

Melissa
Kramp..kramp...kramp..!! :)
Daag daaaag! :) Me happy.. :) Onze uitnodigingen zaten gisteren in de bus! Supermooi zijn ze! En vandaag heb ik al mijn enveloppen geschreven!!! Wat een werkske! Amai... Heb er echt ne lammen arm van..en krampen in mijn vingers! Nie normaal! :) Du...
Voorbereiding Reacties: 6 28-2-2012 11:59:03

Elien
Tafelafroeping
Dag bruidjes! Met nog 52 dagen op de teller begon ik gisteren na te denken over de afroeping van de tafels.Aangezien ik een 3-tal keer dezelfde voornaam heb had ik gedacht om bij de afroeping ook de achternaam te vermelden. Of zou het dan handig...
Voorbereiding Reacties: 8 28-2-2012 10:28:05

Carrie
Een beetje schot in de zaak...
Hallo mede-plannertjes ! Ook al hebben we nog veel tijd, toch ben ik blij dat we al enkele dingen kunnen afvinken. - onze feestzaal is geboekt (I looove it) - de datum en uur liggen al onofficieel vast bij het gemeentehuis (Friday the 13th whooahaha...
Voorbereiding Reacties: 3 28-2-2012 9:58:57

Miserez
Cadeau ontvangsten
Hallo, Mijn vriendin en ik vroegen zich af wat de ervaring van reeds getrouwde koppels is omtrent cadeau's. Wat is het gemiddelde geld-bedrag die jullie kregen per persoon (er van uitgaande dat het een feest is met receptie/avondeten/dansfeest). 30 ...
Voorbereiding Reacties: 9 27-2-2012 23:16:50

Charlotte
Oh nee!!!
Afgelopen vrijdag heb ik bij Cermo mijn bruidslingerie gekocht. Poirier bustier met slip met just married op. Super geweldig en mooi. Maar nu ging ik deze avond alles eens bij elkaar aandoen , bustier - slip - kousen - schoenen  nu vond ik de bu...
Voorbereiding Reacties: 9 27-2-2012 22:26:11

nancy
Hartjeskanon
Hey bruidjes, Ben pas naar een modeshow geweest van bruidskleding en op het laatste schoten ze daar hartjes af. Dat was een kartonnen buisje waar met een knal hartjes uitgeschoten werden.. Nu heb ik er bij de ava gevonden met witte snippers in maar...
Voorbereiding Reacties: 8 27-2-2012 21:47:52

katrien
lichte stress tekenen
Hallo bruidjes, nog 193 dagen te gaan en veel tijd tekort...nadeel om een trouw te regelen wnn je fulltime werkt en kindjes hebt  en dit savonds na 20 u moet bedenken ...wens wat verlof om innerlijke rust te regelen ....pff...trouwringen? ...
Voorbereiding Reacties: 5 27-2-2012 21:17:45

benita
Bruidjes september 2012
Hoi bruidjes voor september en ook de andere bruidjes natuurlijk!  Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen?Wil eens kunnen vergelijken of ik op schema zit. Merci! Grtjes. 
Voorbereiding Reacties: 25 27-2-2012 20:39:57

tiziana
Hartenconfetti?
Hallo Ik ben dus op zoek naar hartenconfetti, maar geen kleine hartjes, maar grote ( 4-5 cm). Diegene die ik op het internet vind of in de feestwinkels zijn die nogal "dun", transparant. In zou eigenlijk de hartenconfetti willen maar van een dikker...
Voorbereiding Reacties: 7 27-2-2012 20:32:29

Lieselotte
Superjammer! :(
Dag bruidjes, Normaal hadden we gisteren onze eerste dansles voor onze openingsdans, en daarna hadden we een fotoshoot gepland die gedaan werd door een kennis. Daarvan zou ik een foto gebruiken voor op de uitnodigingen. Maar plots werd mijn v...
Voorbereiding Reacties: 0 27-2-2012 14:24:46

tima
yes
Me happy het gaat weer vooruit  .  Na de tegenslag dat starlimousine ermee stopt wegens omstandigheden en mijn droomwagen aan mijn neus zag voorbij gaan ,was de grootste schrik nog het budget .wat ging dit me nu weer meer  kosten&...
Voorbereiding Reacties: 2 27-2-2012 13:18:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...