Nu Online
Momenteel zijn er 674 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Stéphanie
trouwen in de winter - vestje of niet
EyIk trouw op 20/12 en vroeg mij af wat de andere bruidjes doen met hun kleedje. kopen jullie ene jasje erbij of iets anders en hoeveel betalen jullie daarvoor.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 22-1-2008 15:23:16

Stéphanie
aanpassingen kleed - prijs
Ey allemaalIk ben gisteren enkele kleedjes gaan passen bij Pierre-Yves in Brussel. 2 kleedjes bevielen me echt, maar van eentje wad de prijs nogal hoog. Wat ik mij nu afvraag, moet je voor de aanpassingne aan het kleed nog bijbetalen of niet? Want ik...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 22-1-2008 15:21:27

Lis
Linea Raffaelli
Hallo,Kan iemand me vertellen hoeveel een jrk van Linea Raffaelli kost ? Kwestie van een beetje oorbereid te zijn als ik zaterdag ga passen!!Ben al zenuwachtig...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 21-1-2008 19:40:27

Lis
Ian Stuart
Hallo,Weten jullie wat de kostprijs ongeveer is van een Ian Stuart trouwjrk ?Vind ze ongelooflijk mooi, maar vrees dat de prijs nogal hoog ligt...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 21-1-2008 19:24:51

Laura
Kledij burgerlijke trouw
We zijn er eindelijk uit en gaan op zaterdag 11 juli 2009 voor de kerk trouwen en vrijdag 10 juli voor het gemeentehuis. Maar wat draag je zoal op een burgerlijke trouw als bruid?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 21-1-2008 11:22:46

cien
naaister gezocht
hey bruidjes:)ik lees hier langs alle kanten dat jullie naar een naaister gaan voor de jurk..wie kan me hier een goed adresje aan de hand doen dat niet te duur is? liefst omgeving antwerpen maar mag ook wat verder zijn...cien,9-5-9
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 20-1-2008 23:34:02

d
trouwjurk te koop marylise
hallowij zijn inmiddels al een tijdje getrouwd en nu ben ik van plan om mijn trouwkleed te verkopen het is een marylise de grazia eenmaal gedregen en direct naar de droogkuis gedaan nieuwe prijs was 1300 euro.indien intresse zet je email adres hierop...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 20-1-2008 21:12:51

Vicky
Kleur van jurk
Het is een rare trend maar als ik over mijn trouw praat komt er bij vrienden/kennissen steevast uit " ge neemt toch geen wit kleed".Blijkbaar is het al kleuren wat de klok slaagt en doet ineens de ronde dat niet iedereen staat met wit en da...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 25 20-1-2008 12:49:24

Dorothy
Prachtige Linea Raffaelli jurk 2007 te koop!
Op 6 juli droeg ik deze prachtige jurk, maar helaas hangt ze daar nu een beetje droevig.Misschien kan een ander bruidje er nog in stralen?Mijn jurk is van Linea Raffaelli en is in maat 44. De jurk bestaat uit een top en een rok en heeft de kleur offw...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 19-1-2008 17:09:11

sarah
preferee
Hallo bruidjes,wie van jullie heeft ook een trouwkleed van het merk preferee?Groetjes Sarah
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 18-1-2008 18:26:24

Saar
Kleedje gevonden !!!!Azzurro Oostende
Hallo iedereen,Ik heb vandaag mijn kleedje gevonden bij azzurro in Oostende. Ik ben heel tevreden van hun service en vriendelijkheid. Ik heb een maatje meer maar straal in mijn jurk, ik voel mij net een prinses. Ik ben in de zevende hemel !!!!!Dit mo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 18-1-2008 16:19:16

Barbara
Eenvoudige, STIJLVOLLE jurk gezocht !!
Ik ben wanhopig op zoek naar een eenvoudige trouwjurk: geen bustier, geen of toch zo weinig mogelijk kant, parels of bloemen, geen pompeuze rok met uitstekende tule... maar toch niks ouderwets. Heeft iemand ervaring met ontwerpers of adresjes of name...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 18-1-2008 16:07:11

christine
kostuum claire de femmes
Dag aanstaande bruidjes, tja, het gaat eens niet over onszelf, ik wil graag weten of iemand al ervaring heeft met een kostuum van claire de femmes, het zou wel gemakkelijk zijn als we er alle 2 iets kunnen vinden, dan kunnen de verkoopsters mijn vrie...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 17-1-2008 23:36:42

Annemiek
het gouden hart
Zijn er bruiden met een maatje meer die ervaring hebben met het gouden hart? Ik zit er aan te denken om daar mijn jurk te kopen maar heb geen idee wat ik er van moet verwachten.Annemiek
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 17-1-2008 14:58:01

Lis
Marylise
Hallo!Heeft iemand een idee hoeveel een jurk van Marylise kost ? Ik vind vooral de " Stella" heel mooi.Wij trouwen in September dit jaar, wanneer zou ik dan best voor een trouwjurk gaan zien ?Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 19 17-1-2008 11:32:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info